December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Hoi bigsby, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu maar hopen dat het klussen ook tot positief resultaat heeft geleid of nog gaat leiden…

Hoi iedereen!

Een beetje laat, maar wou jullie allemaal nog eventjes een Very Happy New Jear toewensen!

Is iedereen het nieuwe jaar goed begonnen? Ik op zich wel, alleen een beetje misselijk, maar ik denk dat dat van de bubbeltjes en de oliebollen komt!

Als het goed is gaan we volgende week weer lekker naar ons eigen huisje, we zijn dan bijna 2 weken bij familie geweest. Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op, dus kunnen we weer terug naar huis.

Dan gaan we eindelijk beginnen met klussen na mijn ongi. Ik ben benieuwd wanneer het resultaat oplevert!

Doen jullie allemaal met ons mee? Het is nu januari, dus iedereen is nu echt gestopt met de pil, dus het “echte werk” kan gaan beginnen!

Succes!

ik heb rond de 8ste me ei… als het idd 28 dagen cyclus is…

maar goed dat weet ik niet is pas de 1e maand pilloos :slight_smile:

Succes allemaal!! :mrgreen:

@faith welkom.

Faith: dus je weet niet hoelang je cyclus zonder pil is?

@Faith wrote:

ik heb rond de 8ste me ei… als het idd 28 dagen cyclus is…

maar goed dat weet ik niet is pas de 1e maand pilloos :slight_smile:

Succes allemaal!! :mrgreen:

Nee is pas me 1e pilloze maand… normaal gesproken wel met pil…

En bij Luna ben ik in febr. gestopt en april zwanger… en had toen zonder pil ook 28 dagen… maar goed is maar eerst zien wat het deze maand wordt… wie weet wel korter of langer dan 28 dagen… we zullen zien

Faith, welkom!

Bigsby, fijn dat je vakantie zo goed is bevallen! Krijgen we wel wat mooie plaatjes te zien :wink:

Ik heb ook geen idee wanneer ik nu mijn eisprong zal hebben. Als het weer zo een 35 dagen duurt, denk ik dat ik het rond de 19e heb :think: Ik denk dat ik volgende maand toch maar even ovulatie testen ga bestellen zodat ik het een beetje kan uitrekenen.

Hier gaat alles goed! We hebben nu 35 :shock: baby visjes! Maar daarvan zijn er gewoon een paar opgegeten :shock: Hub heeft ze nu dus in een apart bakje gedaan…Maar het is zo schattig :inlove:

Ik ben nog niet helemaal gestopt met roken :oops: Maar van de 20 tot 25 sigaretten per dag zit ik nu wel op 5 …dus ben daar al best trots op…Ik wil het toch langzaam gaan afbouwen want de eerste dag was ik zo chaggie dat hub me smeekte om weer te gaan roken :oops: :shifty:

Ik hoop volgende maand echt helemaal gestopt te zijn :pray: Heb ik het nou goed gehoord? Hebben we sinds dit jaar langer zwangerschaps verlof??? :think:

als je nu al op 5 sigareten zit gaat t je vast lukken :mrgreen:

@Faith wrote:

als je nu al op 5 sigareten zit gaat t je vast lukken :mrgreen:

Ik hoop het echt, want wil echt stoppen maar merkte dat ik meteen zonder sigaretten niet te genieten ben :shifty:
Heb ik het nou goed gehoord? Hebben we sinds dit jaar langer zwangerschaps verlof???

Ik weet wel dat de europese unie wil dat het van 16 naar 18 weken gaat. Maar of daar al een besluit over is, zou het niet weten

Succes met stoppen hoor :thumbup: belly. Hoop dat je nog een beetje kan slapen

Ja ik hoorde zoiets op het nieuws, dat er nu een nieuwe wet is m.b.t. het verlof…Ik zou het wel lekker vinden :mrgreen:

Tot nu toe slaap ik nog goed, maar ja, ben dan ook pas “2” dagen bezig he…

er is in iedergeval wel wat verranderd in de ouderschapsverlof

Ik ga ff met mijn hondje lopen en mijn bedje in

Weltrusten!

Ik ga nog even film kijken en dan ook richting bedje.

Belly, joh, je bent al aan het afbouwen, hartstikke goed! Die laatste 5 kan je ook vast laten vallen, rustig aan afbouwen. Succes!

Sannon, ligt het laminaat?

Faith, welkom.

Bigsby, welkom terug van je vakantie. Heb je een fijne vakantie gehad?

Hoe ging het met L. op vakantie? Heeft hij goed geslapen daar?

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!

Goedbezie, Goudvis, Faith en Miepel, welkom hier en heel veel succes!

Ik kom snel weer bijlezen! Maar wil even laten weten dat alles goed is hier. We hebben heerlijke dagen gehad en nu even wat rustig aan!

Tot snel weer allemaal!!!

Belly: goed van je zeg :thumbup: En nu die 5 ook nog rustig laten vallen

:wink:

Noemi: ja het was heerlijk, alleen ben ik nu strond verkouden :?

De eerste paar nachten was Luca erg vroeg wakker, maar dat kwam denk ik ook omdat hij ons naast zich lag liggen. En hij is ook nog een keer ziek geweest en toen wilde hij s’nachts niet slapen. Maar verder ging het wel :mrgreen:

de foto’s komen nog, we hebben eerst thuis nog veel te doen, en vanmiddag nog een kinderverjaardag.

Bigsby, net terug en dus alweer drukke dag voor de boeg.

Lekker op je gemak doen en we zien de foto’s wel verschijnen!

Fijn dat het slapen op zich wel goed ging. Tja, als je papa en mama ziet liggen, wie wil er dan slapen :mrgreen:

Faith, welkom! Je staat op ons lijstje.

Elle, gefeliciteerd!!! Het is nu officieel begonnen!

Bigsby, welkom terug! Ben benieuwd of het raak is!

Ik had een tijdje geleden ook al iets gehoord over langer verlof per 2009. Hoop dat het echt zo is! :mrgreen:

bah wat ben ik verkouden zeg :evil:

Leuk om weer terug te zijn :evil:

Als je het maar fijn hebt gehad bigsby!

Ook die ga ik inderdaad laten vallen :wink: