December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Het is ook erg ook hoor hier…

Gisteren de boom opgeruimd en moet nu dus echt even stofzuigen en het een en ander in huis doen maar ik heb gewoon echt geen zin :silenced:

Ga zo eerst nog maar wat boodschappen halen en dan zal ik er echt aan moeten geloven…Ik kan er echt niet tegen als ik in de troep zit :shifty:

Is niet echt bijzonders om te melden, maar wilde het toch even doen :lol:

Ik moet ons boompje ook maar eens op gaan ruimen. Heb er ook weinig zin in. Hub is vandaag op stap. Hij komt vanavond pas weer terug. Ik zit nog lekker in ochtendjas op de bank met de laptop op schoot… lekker niks doen.

Ow ER begin!! weer een reden om op de bank te blijven hangen… ook al is het een herhaling.

@Naatje wrote:

Ik moet ons boompje ook maar eens op gaan ruimen. Heb er ook weinig zin in. Hub is vandaag op stap. Hij komt vanavond pas weer terug. Ik zit nog lekker in ochtendjas op de bank met de laptop op schoot… lekker niks doen.

Ow ER begin!! weer een reden om op de bank te blijven hangen… ook al is het een herhaling.

Hahaha, ja ik zit ook dus nog steeds in mijn pyama op de bank :oops: Al geeft hub nu aan dat ik me echt moet gaan aankleden :think: :lol: Dus dat ga ik maar doen…Have fun!

@Belly wrote:

@Naatje wrote:

Hahaha, ja ik zit ook dus nog steeds in mijn pyama op de bank :oops: Al geeft hub nu aan dat ik me echt moet gaan aankleden :think: :lol: Dus dat ga ik maar doen…Have fun!

jaloers hihi… ik moet zo gaan werken… Sta op wacht van 16 uur tot 00 uur :frowning:

He meiden… Gelukkig nieuwjaar, dat het een vruchtbaar jaar mag zijn…

Hier begon het niet zo lekker. 2 jan hele dag extreem moe en uiteindelijk :sick: overgeven… en nu buikkrampen… alles met verhoging. Ik heb goede hoop dat het morgen zo goed als over is, maar hub is vandaag mijn dag van gisteren aan het nadoen… Lijkt een buikgriepje dus… Hopelijk allebei snel weer op de been, want we gaan 6 januari op vakantie… :inlove:

haha lekker lui dames, heerlijk hoor :wink:

Faith: oh wat lekker dat jullie bijna op vakantie gaan, nou dan moeten jullie wel snel beter zijn.

Waar gaan jullie heen?

Faith beterschap :hug:

Ik ben nu ( ja nu dus even niet0 de boom aan het weg halen.

Vandaag een hele boel troep naar de mileustraat gebracht, kwam allemaal van zolder en ook sloop hout ed. van de zolder dsu dat ruimt weer heerlijk op.

Ik ben alleen nog steeds moe van de kerst e.d en het vele klussen wil niet erg bij komen.

Moet nog maar ff iets gaan doen anders blijft het zo’n troep.

ikke ben niej ziek hihi

wel snel op vakantie :mrgreen:

Pfff… voel me eigenlijk al 2 dagen een beetje brak. Gisteravond hoofdpijn en misselijk. Vanochtend dat ik dat het weg was, maar het kwam vanmiddag toch weer terug. Nu gaat het wel weer. Hoop dat het nu wel echt weg blijft. Ik had ook hele lichte krampjes rechts in m’n buik. Dus misschien dat m’n ei er aankomt. Zou volgens m’n banner op zich wel kunnen kloppen. Dus straks als hub thuis is maar weer klussen! :inlove:

Hij heeft zich er overigens bij neer gelegd dat ik me graag aan een om-de-dag-schema wil houden. Vind het echt heel lief van hem, want eigenlijk wil hij het gewoon op z’n beloop laten. Maar ik merk dat het mij alleen maar stress geeft als we dat zouden doen. Nu geeft het rust… het idee dat we er alles aan doen om zwanger te raken. Ik heb het maar getroffen vind ik! :inlove:

Faith, ik hoop dat je mannetje ook gauw weer beter is hoor :pray: Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik wil ook op vakantie!!! :shifty:

Sannon, lekker he als het een beetje opgeruimd is. Ik heb ook vandaag maar even de logeerkamer/rommelhok/babykamer :inlove: opgeruimd. Was ook echt nodig :oops:

Naatje, dat is zeker lief zeg! Mijn hub wil dat echt niet hoor :naughty: Misschien als het allemaal echt te lang zou duren dat k hem zover zou krijgen, maar het was 1 van de voorwaarden dat ik in januari mocht stoppen met de pil. Dat we er dus niet bewust voor gingen klussen, maar gewoon omdat we het “leuk” vinden :shifty: :oops:

Zelf kamp ik hier ook al de hele dag met hoofdpijn, wordt je niet vrolijk van moet ik eerlijk toegeven :snooty:

Bigsby, ja heerlijk lui gedaan vandaag…hihi…

Denk ik alles opgeruimd te hebben van de kerst, stoot ik net mijn hoofd tegen de kerstman die nog aan het plafond hing :lol: Was dat hele ding vergeten :lol:

meiden… ik ben niet ziek en hubby ook niet hihi…

volgens mij worden gesprekken door elkaar gehaald :slight_smile:

we gaan wel op vakantie

2 febr naar eifel center parcs

Belly, dat is ook wat wij eigenlijk hadden afgesproken. Maar blijkbaar merkt hij aan me dat het mij alleen maar stress opleverd. Ik had het ook liever anders gezien. Maar als het straks raak blijkt te zijn zullen we er vast geen spijt van krijgen. Ik hoop in ieder geval dat dit niet voor niets is…

Het is namelijk wel een stuk minder ‘leuk’ op deze manier. Dus ik zal blij zijn als ik m’n ei weer heb gehad en alles weer normaal wordt.

ikke ben niej ziek hihi
wel snel op vakantie

Sorry zit weer niet goed opteletten :oops: ik bedoelde roma

Oeps :oops: :oops: :oops:

Ik heb inderdaad dan te snel gelezen…Bedoelde natuurlijk ook Roma

Center parcs! Lekker!!! geen slecht idee, denk dat ik daar ook maar even voor ga neuzen :mrgreen:

Naatje, maar het is wel lief van je hub hoor! Ik heb wel besloten dat we volgende maand toch ovulatie testen gaan halen/bestellen zodat we wel een klein beetje een richting hebben :inlove:

Maar nee, hub krijg ik echt niet zover hoor…Die moet nog steeds aan het idee wennen :shifty:

Was zelfs al bang dat ie misschien zelfs minder seks wilde omdat ie het best eng vindt :oops: Maar gelukkig valt dat mee :shifty:

beterschap!! voor de gene die ziekkies is :wink:

Toen ik de pil slikte had ik een cyclus van

25 dagen… ben nu uitgegaan van 28…

maar dan is me ei ook later…

Mmmh… denk dat er nu toch nog geen touw aan vast te knopen is zo 1e pilloze maand

Maar als het net zo gaat als zwanger worden van Luna

goed al met al zou ik dus bij 25 dagen morgen me ei sprong hebben…

cervixslijm was vanmiddag helderder

Denken jullie… Me ei in aantocht ??

Ach we klussen gewoon door… tot blijdschap van vriend lief :wink:

Hallo,

Kan ik hier nog aanhaken? Ik ben in oktober gestopt met de pil maar we gingen toen nog niet voor het echie eigenlijk gisteren besloten om voor het echie te gaan. Nu slik ik ook vitamines va de etos (naam is me even ontschoten.

Maar spannend hoor weer.

Ik ben 32 jaar, getrouwd en moeder van een zoon van 16 maanden.

Groetjes

welkom Getty

Denk dat je foliumzuur bedoeld :wink:

Succes iig

Welkom getty!

Welkom Getty, leuk dat jullie nu ook voor het echie gaan :wink: