Hai,!!
Ja foliumzuur bedoel ik maar dat potje heeft nog een naam (haha typisch zaterdagavond hier bij mij) Maar ik vind het allemal we leuk om jullie verhalen te lezen. Ik weet alleen nog niet precies hoe mijn cyclus loopt maar wij plannen ook niets. Het klussen moet spontaan gaan. De vorige keer was ik in augustus gestopt en in november zwanger. Dus we wachten het af.
Groetjes
@Getty wrote:
Hai,!!
Ja foliumzuur bedoel ik maar dat potje heeft nog een naam (haha typisch zaterdagavond hier bij mij) Maar ik vind het allemal we leuk om jullie verhalen te lezen. Ik weet alleen nog niet precies hoe mijn cyclus loopt maar wij plannen ook niets. Het klussen moet spontaan gaan. De vorige keer was ik in augustus gestopt en in november zwanger. Dus we wachten het af.
Groetjes
Wij plannen ook niets hoor

Ik was degene die ziek was en die het gepresteerd heeft om een goede avondmaaltijd weg te stouwen… ik voel me met de minuut beter… Morgen weer beter, kan niet missen. We gaat trouwens naar Curacao :inlove:
Ik heb een tijdje geleden ovulatietesten gekocht, want daarvoor wist ik nooit wanneer ik over tijd was en begon ik vanaf dag 28 al vanalles te voelen en te hopen en duurde het soms meer dan een week voordat ik ongesteld werd… en dan was het weer Ik vind die ovulatietesten echt een uitkomst. (http://www.linkverwijderddoorbeheer.nl)
Liefs
@Roma wrote:
Ik was degene die ziek was en die het gepresteerd heeft om een goede avondmaaltijd weg te stouwen… ik voel me met de minuut beter… Morgen weer beter, kan niet missen. We gaat trouwens naar Curacao :inlove:
Ik heb een tijdje geleden ovulatietesten gekocht, want daarvoor wist ik nooit wanneer ik over tijd was en begon ik vanaf dag 28 al vanalles te voelen en te hopen en duurde het soms meer dan een week voordat ik ongesteld werd… en dan was het weerIk vind die ovulatietesten echt een uitkomst. (http://www.linkverwijderddoorbeheer.nl)
Liefs
Roma, lekker! Doe je de groetjes aan mijn schoonmoeder :lol:

Ja ik hoorde zoiets over sensitest…Werken die goed?
(Ga nu even serie kijken, kom vanavond nog wel even lezen) :-*
Ik heb een beginnerspakket gehaald. 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten voor ongeveer 26 euro… Het zijn van die dipsticks, dus even in glaasje plassen en 5 a 10 seconden in urine houden. Dan is het wachten totdat ie 2 streepjes aangeeft en dan is je eisprong binnen 24 a 48 uur…
:thumbup: Bedankt! Dan ga k die ook halen volgende maand
Goedemorgen dames,
Wij zijn t weekend bij schoonouders. Lig nu ff met de laptop op schoot in bed, maar de rest van de dag kan ik denk ik niet meer hier komen kijken (we houden het hier nog even geheim tot het raak is).
Ik had gisteren ook zo’n ochtendjas-op-bank-hangdag, lekker he?
@naatje; wat heb jij een lieve man. Wij gaan hier ook spontaan klussen is de bedoeling; ik hoop dat dat lukt.
@getty; welkom en leuk dat je hier komt meekletsen.
@roma; Curacao, lekker hoor. Daar is t vast warmer dan hier. Heb je nog plek in je koffer :lol:
Elle: veel plezier nog bij je schoonouders!
Naatje: lekker dat hub van gedachte verandert is :dance:
En een paar dagen om de dag klussen is ook niet eens zo heel erg
Belly: dus jou hub vind het wel goed als je met ovulatie testen gaat beginnen?
Maar wil hij dan wel vrijen wanneer de ovu aangeeft wanneer je vruchtbare dag in aantocht is?
Welkom Getty :thumbup:
Roma: lekker hoor naar Curacao :dance:
ha Ha bij ons is het ook niet de bedoeling gericht te gaan klussen. Maar hub denkt er blijkkbaar anders over.Begon gister al zullen we maar even dan kunnnen we maandag weer want dinsdag ben ik er niet kunnen we woensdag want donderdag ben ik er ook niet :shock:
Wie maakt er hier nu een schema. We zijn normaal helemaal niet zo van de klus maar hij ziet zijn kans schoon.Dus ik begon al van jij dnekt ook kunnen we lekker vaak maar nee hij reacgeerde heel eerlijk ik hoop dat het snel raak is
@bigsby wrote:
Belly: dus jou hub vind het wel goed als je met ovulatie testen gaat beginnen?
Maar wil hij dan wel vrijen wanneer de ovu aangeeft wanneer je vruchtbare dag in aantocht is?
He is meer dat we dan ongeveer weten wanneer we vrijen moeten. We gaan dan niet perse vrijen omdat mijn ei in aantocht is maar meer omdat we dan zin hebben...Hebben we geen zin, dan heb ik pech :shifty: :oops: Maar ik weet ook niet of ik ze meteen ga gebruiken want misschien krijg ik wel een regelmatige cyclus en is het natuurlijk makkelijker om het te berekenen :lol:
Gisteravond ook nog even met hub erover gehad en hij wil eerst dat ik 2 keer ongi wordt om te kijken of het een beetje regelmatig is..Dus bestel ze waarschijnlijk pas eind februari
Welkom Getty, je staat op het lijstje!
Misschien dat ik ook maar eens een ovulatietest moet gaan halen. Dan weet ik tenminste een beetje wanneer er geklust moet worden. Nu zou het ergens in een periode van 2,5 week moeten zijn. Dat vergt wel erg veel uithoudingsvermogen! Heten die dingen Sensitest? Ik denk dat ik zo maar ff de stad in ga…
Sannon, dat is ook lief dat hij gewoon een schema voor je maakt!
Naatje, je hebt pb
Getty, welkom hier!
Kwam even laten weten dat ik er wel ben, maar beetje druk.
Krijg zo een vriendin op visite en vanavond moet ik nog wat voor mijn werk doen.
Dus ik denk tot morgenavond!
:-*
Ik ga me hier even een beetje opfrissen aangezien mijn zus straks onverwachts langs komt. Daar gaat mijn hele dag in mijn pyama zitten :lol:
Zo mijn zus is weer weg. Hub moest wat op de laptop doen voor mijn zwager Zo leuk joh, mijn nichtje zegt nu ook al een beetje mijn naam…Tenminste, het lijkt erop :mrgreen: Ze bedoelt mij er in ieder geval wel mee :mrgreen:
Mijn zus heeft toch besloten om nog even te wachten met de pil de deur uit te doen, en nu vraag ik me een klein beetje af of het er niet mee te maken heeft doordat wij gezegd hebben ook nog even te wachten :think: Nu maar hopen dat ze het echt meende en da ik niet tegelijk zwanger ben met haar
Dan ga ik nu weer even gauw de wasjes opvouwen en een nieuwe ophangen en meteen weer een andere erin doen. Ach, zo blijf je bezig he
haha, heb inmiddels al een wachtlijst voor een plekje in mijn koffer…
Over het timen van het klussen gesproken, is het bij ons wel gericht timen. Ik ben er namelijk heel bewust mee bezig om te kijken wanneer mijn eisprong is (ivm onregelmatigheid) en mijn vriend werkt in de horeca en ik 8.30 - 17.00 uur, dus het is bij ons al plannen om elkaar te zien, laat staan om raak te schieten in die 4 vruchtbare dagen… Ik moet zeggen dat we er extra veel lol in hebben…
leuk he die onregelmatigheid.
Ik heb een ontegelmatige cylus en we werken bijde in de zorg.
En hun is daardoor geregeld nachten weg.
Net heerlijk verder geklust op zolder er zit nu op de meeste balen een lik verf.Heerlijk hub was ook thuis dus die zat bij gin kon ik ongestoord kliederen.
Nu nog eten koken :evil: Geen zin
tja, dat eten elke dag weer… Ik had nog tomatensoep met soepgroenten en heb daar de tortelini die ik ook nog had bij gemikt… Toch weer een gezond maaltje… Op curacao hebben we een apartement… dus daar ook zelf koken, maar dat is ook wel goed, want anders eten we ons tonnetje rond…
Nu koffers pakken… :mrgreen:
Roma, heel veel plezier! Geniet ervan!
Wij eten vanavond gehaktballetje met mexicaanse krieltjes en ikzit nog steeds te bedenken wat voor groente :think:
Ben ondertussen ook aan het kijken voor een weekendje weg met hub :inlove: Denk dat ik hem ga verassen voor 21 april. We zijn dan 1jaar getrouwd :inlove: Dat is zo snel gegaan!
Hier is het ook elke dag weer bedenken wat we gaan eten hoor. Nou wist ik gisteren al wat we vanavond zouden eten en voor morgen weet ik het ook al. Ik eet lasagne, en hub eet restje van gisteren. Dat had k ingevroren…Lekker makkelijk na weer een hele dag werken.
Ik begin het steeds spannender te vinden dat we nu echt voor een beebje gaan en ik hoop dat ook van harte dat we niet te lang hoeven te wachten
Roma, veel plezier op vakantie!
Belly, hmm, hoop ook dat je zus het daarom niet uitstelt, zou wel erg zijn als ze het daarom zou doen, niet?
Wij hebben frietjes gehaald :oops:
Morgen weer werken, heb er geen zin in …