December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Noémi, ja ik zou het niet leuk vinden als dat de reden zou zijn :naughty:

Ik moet morgen ook weer werken en heb dus ook totaal geen zin…Voel me niet helemaal optimaal…Erg moe, hoofdpijn. Hoop niet dat ik het griepje te pakken krijg :pray:

Moet hier ook nog een was ophangen, maar moet mezelf echt er toe aanzetten :shifty:

Belly, ja blijkbaar worden de griepjes ook via internet verspreid, dus pas maar op :wink:

Kom, ik zal je even een SCHOP onder je kont geven, zodat je aan de was ophangen kan beginnen!

Vrijdag naar de gyn, dan hopelijk weer starten met ongi opwekker en dan ook hopelijk aan de clomid. Ben benieuwd … Hoop dat het weer van de eerste keer raak is, als dat niet zo is, gaat dat echt wel een domper zijn :silenced:

Even iets harder schoppen :lol: Nee, ik ga zo echt de was ophangen. Wil toch wat drinken pakken dus dan sta ik toch :lol: :mrgreen: :lol:

Hahaha, :lol: ik heb meestal nooit de griep en als ik het heb, heb ik het 1 dag, dus eigenlijk hoop ik dat als ik vanavond een beetje op tijd mijn bedje in ga dat ik mij morgen weer wat beter voel :pray:

IK hoop ook van harte dat het ineen keer raak voor je is :pray:

Hier vindt ik het steeds spannender worden hoor…

SCHOP

Ik hoop dat dit helpt 8) :mrgreen:

Ja, het gaat nu voor iedereen heel spannend worden, want we zijn nu allemaal begonnen :pray:

Blijkbaar heeft het geholpen …

Of durf je je niet meer te laten zien? :wink: :mrgreen:

hier staan onze vakantiefoto’s :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3291469#3291469 :mrgreen:

Wel ff naar boven scrollen :mrgreen:

@Noémi wrote:

Blijkbaar heeft het geholpen …

Of durf je je niet meer te laten zien? :wink: :mrgreen:

Het heeft geholpen :mrgreen: De was is opgehangen en de andere wasjes zijn opgevouwen en weggelegd. Ja inderdaad, we gaan nu allemaal tegelijk op :mrgreen: Ik hoop maar dat ik niet de laatste ben die zwanger raakt hierzo :pray: :silenced:

Bigsby, ik ga nu kijken :smiley:

Bigsby, ziet er mooi uit zeg!

Belly, je bent dus nog even actief geweest :mrgreen:

Ik ben er ook nog!

We hebben Tomb Raider gekocht voor de PS3 en dus nu veel meer met de PS3 bezig dan met de laptop! hahaha

Verder druk met wasjes ed. en met uk die inmiddels het hele huis door kruipt en zich overal aan optrekt! Geweldig om te zien, maar ook druk met in de gaten houden!

Verder een rustige periode, begin van de cyclus…haha dan heb ik nooit zoveel te melden…komt na volgende week wel weer!

Roma, fijne vakantie! Geniet ervan!

Noémie, succes…hoop dat het meteen raak is!

Roma, veel plezier op vakantie! (zet mij ook maar op de wachtlijst voor in de koffer!)

Bigsby, zag er lekker uit zeg! Veel zwembaden, lekkerrr!!

Belly, ik hoop ook nog steeds dat mijn zusje ook binnenkort voor een beebje gaat. Ik zou het wel heel leuk vinden om samen zwanger te zijn. Al denk ik wel dat ze nog wacht tot na de zomervakantie. En ik hoop niet dat het voor mij nog zo lang gaat duren! :?

Ik weet niet waarom maar ik zou graag in maart positief willen testen :inlove: Alhoewel februari ook wel mag hoor :inlove: Maar liever niet langer :naughty:

Belly, ikke de eerste week van februari :oops: :pray: :pray:

Naatje, een gedeelte samen zwanger zijn is wel leuk, maar dan zo dat jij bijna uitgerekend bent en dat zij net 4 maandjes zwanger is ofzo.

Tis wat… tegelijk zwanger zijn met zussen… Ik heb geen zus, maar wel een schoonzus en die vertelde met kerst dat ze zwanger is… Uiteraard voor haar leuk, maar aan de andere kant stik jaloers. Daarnaast lijkt het me aan de ene kant leuk om ervaringen te delen en een ‘zwangerschapsmaatje’ te hebben, maar aan de andere kant… De eeuwige vergelijking tussen de kinderen: ’ oh, die van mij kan al dit’ , ‘nou, die van mij kan al dat’ , ’ Nog steeds niet zindelijk?’. Laten we zeggen dat mijn schoonzus van het woord ‘tact’ nog nooit heeft gehoord, dus ik heb geen grote verwachtingen voor de toekomst. Gelukkig woont ze in het oosten van het land… en ik niet. :wink:

Mijn dochter en de dochter van mijn schoonzus schelen 2 maanden.

Alle aandacht ging naar haar. Je wist al precies wat je aan kadootje zou krijgen van mijn sm. En altijd vergelijken.

Als ik ergens last van had tijdens mijn zwangerschap had zij het al gehad :twisted:

We zijn hoe dan ook niet hele erge goede vriendinnen. Maar als ze nu opeens ook een tweede willen :evil: :twisted: :evil:

Maar daar hopen we maar niet op

Gelukkig wonen we wel ruim 100km van elkaar vandaan.

Maar het kan ook heel leuk zijn.

Zal even kort wat uitleggen, misschien maakt het dat allemaal de reden wat duidelijker dat ik niet tegelijk zwanger wil zijn met mijn zus.

Het betreft hier mijn stiefzus. Zij is de dochter van mijn stiefmoeder. Zij is 5 jaar ouder dan ik ben. Mijn zus wilt graag alles beter doen dan mij maar dat lukt haar niet altijd(is niet kapsones achtig bedoeld!). Zij krijgt steeds vaker te horen van mijn ouders dat ik zo verstandig met geld om ga, dat ik op eigen houtje uit de schulden ben gekomen en zorg dat ik er niet meer in kom. Mijn zus daarentegen heeft nog steeds schulden, kan totaal niet met geld omgaan en moet nu elke maand al kijken hoe ze het einde van de maand gaat doen. Het is alsof ik een strijd met haar moet voeren. Elke keer weer. Alsof ze jaloers is op mij. (Ik denk dat dit er ook mee te maken heeft dat mijn zus zo graag de aandacht op haarzelf wilt vestigen.

Zo ook met de band met mijn half broertje. Ze probeert alles te evenaren met hem wat ik doe, echter is de band tussen mij en mijn broertje beter en sterker en het lijkt wel alsof ze dat niet kan uitstaan :think:

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou echt wel van mijn zus, maar dit is wel een reden waarom ik dus niet tegelijk zwanger wil zijn. Ik weet dat ze dan alle aandacht op haarzelf gaat vestigen. Dat probeert ze nu ook steeds als ik geopereerd ben. Dan vertelt ze de hele familie dat ze ook onstekingen heeft. Alsof ze jaloers is op de aandacht die ik op dat moment krijg. Ze mag van mij de aandacht hebben, als ze ook mijn abcessen erbij neemt :evil:

Sorry wilde dit even kwijt :oops: :oops: :oops:

@Noémi wrote:

Dan samen de eerste week van februari??? :shifty: :pray: :pray: :pray:

@Belly wrote:

@Noémi wrote:

Dan samen de eerste week van februari??? :shifty: :pray: :pray: :pray:

Belly, deal! :thumbup:

Belly, wat vervelend zeg je stiefzusje. Lijkt me heel erg frustrerend. Probeer je er maar zo min mogelijk van aan te trekken, vreet anders veel te veel energie.

Sannon, ooh, dat is ook niet leuk zeg :(
Nu dus maar duimen dat schoonzus ook niet nu opeens zwanger wil worden.

Roma, hoop toch dat je snel zwanger bent, maar dat er geen vergelijkingen worden gehouden! (hoewel je dat toch sowieso wel een beetje hebt automatisch denk ik (hier ook wel hoor, dat ons zoontje nog niet kroop (sinds eind december wel :inlove: en het zoontje van vrienden van vriend wel))

Meiden, ik haak hier af. Ga lekker mijn bedje in :zzz:

truste!

Strijd is altijd klote, het maakt je opgefokt en gestresst, terwijl je gewoon je eigen ding wil doen. Ik hoop dat je snel zwanger bent en dan nog even wachten met vertellen, dan kan ze niet gelijk de week erna de pil de deur uit doen en ook zwanger worden… :silenced:

Goedemorgen meiden.

Waarschijnlijk zullen wij deze maand moeten overslaan. Ik heb weer een ontsteking in mijn lies en ondanks dat ie nog niet zo groot is denk ik wel dat ik geopereerd moet worden. Dus voor ons sowieso 3 weken niet klussen :wall: Ik ga straks bellen naar de chirurg en maak een afspraak voor morgen dan wel woensdag. Ik hoop maar dat ie me wilt en kan helpen. Had zo gehoopt ervan af te zijn :cry:

Dan ga ik me nu maar even concentreren op het werk, even mijn gedachten op iets anders zetten.

Fijne dag iedereen!

:-*