December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

maar hub heeft vanmiddag een nieuw spelletje voor de xbox gekocht dus dat moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden. En als ie eenmaal bezig is stopt ie niet zomaar meer. Misschien ga ik zo maar ff op de slaapkamer tv kijken.

Hier is het een spelende vrouw vandaar dat wij straks als de zolder af is de oude tv naar zolder verplaatsen met de v smile de ps2 en de wii :D
Kunnen moeder en kind zich boven vermaken.

Ben nu aan het werk tot 15.30 daarna oor op verjaardag dus kom denk ik morgen pas weer en dan hoop ik dat Moos toch eens is langs geweest

Ben ook heel erg nieuwsgierig naar Moos! Zou ze al hebben getest?

@Naatje wrote:

Ben ook heel erg nieuwsgierig naar Moos! Zou ze al hebben getest?

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: …

@bigsby wrote:

haha heel herkenbaar, hier ook altijd een spelende man :roll:

en durf daar maar eens tussen te komen.

Ik ben dus niet de enige met dit probleem…

Dus we hebben (bijna) allemaal spelende mannen… hahah! Die van mij zit alweer sinds 9 uur vanochtend ofzo. Hij heeft mij pas om 11 uur wakker gemaakt.

breekt even in

Hoi meiden!

Allereerst heel heel heel veel succes en dat jullie snel allemaal een positieve test kunnen showen!

Ik las wat over de innesteling. Die is idd ongeveer 5 tot 7 dagen na je ei. Sommige vrouwen voelen het niet, anderen heel duidelijk. Het wordt dan vaak ervaren als krampen en steken. Ik zelf heb het heel goed gevoeld (hoewel ik toen niet wist wat het was) flinke buikpijn/krampen. Na een kwartiertje geloof ik was het weg. Achteraf was dat volgens de gyn dus de innesteling. (je kan er ook wat bloed door verliezen, maar ook dit is ook weer per vrouw verschillend)

Op naar de positieve testen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik vond het werken met de ovutesten super :thumbup:

breekt weer uit

Miekje, dank je wel! We hopen hier ook allemaal ook heel veel positieve testen! :mrgreen:

Wat ik nou weer heb gedroomd vannacht :eh:

Ik droomde dat ik zwanger was…Ik had wel ver voor mij NOD getest maar de test was meteen positief :think:

Omdat ik het niet geloofde heb ik meerdere malen getest en elke test was positief…

Hopenlijk mag ik dat volgende maand echt zeggen :lol:

Qua spelende mannen is het hier meer andersom…Ik kan soms ook uren achtereen gamen, en vriend vindt het dan ook nog leuk om te kijken. Dus dan zit ik bijvoorbeeld Lemmings te spelen en dan kan hij uren naar die stomme beesten die maar achter elkaar aanlopen kijken…Tja, iksnap het ook niet :think:

Hier begint de hele kinderwens wel ‘echt’ te worden nu, ben nu voor mijn gevoel echt gestopt met de pil (had gisteren namelijk weer moeten beginnen) en ook alweer anderhalve week gestopt met roken (het valt me op zich aardig mee). Ik ben zeer benieuwd hoe de komende weken eruit gaan zien!!! (en ook naar die van jullie natuurlijk! ik schrijf misschien niet zoveel - heb ook niet zoveel te melden - maar lees wel trouw mee!)

Belly, sommige dromen komen uit he? :pray:

Ja dan hoop ik van harte dat deze uitkomt :pray: :lol:

Wat een verschil!

Wat? Oh, ik heb mijn keukentafel nu in de lengte gezet en het staat gewoon meteen veel gezelliger :lol: Dacht er gisteravond in bed ineens aan en vandaag dus besloten om het eens gaan te bekijken maar het staat dus echt vet leuk :lol:

Vandaag wordt mijn oude droger opgehaald. Had hem op MP gezet met gratis af te halen. Het is echt een oudje en vreet echt veel stroom :shock: Wij krijgen altijd geld terug van de nuon maar sinds ik dat ding had (7 maanden) mochten we ineens € 160 bij gaan betalen. Nou dat vond ik toch een hoop geld. Nu dus maar weer op de ouderwetse manier drogen. Ik hang het gewoon op :lol:

Houdt wel in dat ik zometeen 2 wassen op mag gaan hangen :wall:

Maar als dat gedaan is hoef ik lekker niets meer te doen in huis en gaan hub en ik de rest van alias afkijken. Vindt dat zo een goede serie he!

Hoe is het verder met de meiden hier?

Meiden even tussendoor een ego berichtje :oops: maar ik heb gister toch maar getest 2x en het waren…

DIKKE VETTE ++

Dus hier de 1e zwangere en dat terwijl we eigenlijk nog niet eens serieus geklust hebben (hadden het geloof ik maar 3x gedaan)

Kan het nog niet geloven hoor en ga maandag maar even contact opnemen met me HA over hoe of wat nu… het is allemaal nieuw voor me en onwerkelijk!

Nou kom gauw bijkletsen maar dan weten jullie het alvast want verder behalve me vriend dan weet niemand het nog hoor!

Oh nee… 2e zwangere. EJB is de 1e van ons :smiley:

En sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten :-*

MooS GEFELICITEERD! :dance: :dance: :dance:

Moos, gefeliciteerd :dance: Leuk dat je het toch nog even met ons komt delen :inlove: Dat soort ego berichtjes zijn altijd leuk!

Gefeliciteerd Moos! Wat een goed nieuws! Geniet ervan!!!

Super Moos van harte gefeliciteerd :dance:

Belly: dat zijn nog eens leuke dromen :wink:

Wauwi Moos! gefeliciteerd!!!

Gewoon lekker op je af laten komen nu, om die 2 ++ kun je echt niet heen, geniet er lekker van!

Ik hoop dat vele van ons je snel gaan volgen.

:dance:

pfff ik moet nog een paar dagen wachten, maar ik weet niet of ik al eerder ga testen. Ik denk dat ik vrijdag maar ff afwacht :think:

Ik had weer de hele tijd buikpijn vandaag :eh: