@belly, wat vervelend dat alles zo onduidelijk is, zo blijf je in spanning :hug:
Gelukkig zijn ze op je werk nu wel wat meelevender. Misschien ziet je coördinator eindelijk in dat jij ook niet voor je lol steeds onder het mes gaat.
@Sannon; wat een mooi meisje heb je. Leuk dat ik nu ook weet hoe jij er uitziet. Ik krijg trouwens ook reuze trek van die suikerspin :drool: .
We hebben net Monsters inc. gekeken. Had hem nog nooit gezien. Echt zooo grappig! Hub wordt nu ook een beetje ziekjes, dus we zitten lekker samen op de bank te snotteren.
Ik wordt echt zooo nerveus van ieder steekje of krampje dat ik voel! Ik heb gisteren besloten dat wat ik maandag heb gevoeld toch wel mijn ei geweest moet zijn. Dus vanaf nu wordt er niet meer op schema geklust. Hub was erg opgelucht toen ik dat vertelde… En als het toch niet het geval was wordt het gewoon volgende ronde. Ik moet maar eens stoppen met mezelf helemaal gek maken vind ik!
Sannon: je ziet er jonger uit dan dat ik gedacht had
ik vind het een leuke foto van jou
haha is ook een foto van 1,5jaar terug, maar ik ben ook nog piep jong. Al voel ik m e nu even 65.Had na het eten even met ginger gedouched, madam op bed en ben zelf ook even gaan liggen en rol er nu net uit, was dus niet zo handig
Arme Naatje, het lijkt me bijna onmogelijk maar het zou idd slim zijn als je je iets minder druk kan maken. Misschien toch ovulatietesten gaan gebruiken misschien geeft dat was rust wat betrefd je ei einzo.
:hug: babytjes houden ook niet van stres.
Moos waar ben je? je houd ons ook wel heel erg in spanning.
@Sannon wrote:
Arme Naatje, het lijkt me bijna onmogelijk maar het zou idd slim zijn als je je iets minder druk kan maken. Misschien toch ovulatietesten gaan gebruiken misschien geeft dat was rust wat betrefd je ei einzo.
:hug: babytjes houden ook niet van stres.
Die ovulatietesten ga ik bewaren voor de volgende ronde. We hebben deze ronde erg veel geklust, dus we zien het straks wel. Over 10 dagen testen… Verder ga ik nu gewoon heel hard proberen om het een beetje los te laten. De komende dagen kan ik er toch niks meer aan veranderen. Het is gewoon afwachten. Maar ik lig er echt gewoon wakker van. Alleen maar gedachten in mijn hoofd als ik in bed lig. Echt niet normaal. Maar ik merk inmiddels wel dat het besluit van gisteren me nu al een hoop rust geeft. Ben gisteravond als een blok in slaap gevallen… maar dat kan ook van de verkoudheid komen. Ben er een beetje moe van.
Ik denk trouwens mij eisprong ook al een paar dagen geleden gehad te hebben.
dat zou betekenen dat ik weer een kortere cyclus heb. Komende dagen toch niet echt mogelijkheden om te klussen dus wij gaan er ook maar vanuit dat mijn ei al geweest is, en anders maar niet.
Volgende maand weer een kans.
@bigsby wrote:
Goudbezie: haha nou weten we gelijk hoe jij eruit ziet
Sannon: je ziet er jonger uit dan dat ik gedacht had :eh:
ik vind het een leuke foto van jou :thumbup:
Belly: gelukkig reageerde je coordinator goed, misschien begrijpt ze je beter dan dat je denkt!
Even kort want internet ligt er nog steeds uit en surf dus nog steeds op de buurman zijn internet :shifty:
Denk dat het er ook mee te maken heeft gehad dat ik haar vorige keer heb verteld dat ik haar reactie niet echt netjes vond…Misschien heeft ze er toch over nagedacht

Ik heb ook geen idee waar ze de gezonde huid vandaan halen :think: Wacht eerst het gesprek maar eens af

Naatje: beterschap!
En hopelijk heb je deze ronde genoeg geklust.
Het is idd beter om er iets minder mee bezig te zijn, ik was er de eerste ronde ook veel meer mee bezig dan nu.
Ik ben gewoon net wakker :shock:
Hier gaat het redelijk. De pijn is een stuk minder en zit nu dus echt een beetje in de zenuwen voor de (eventuele) operatie…Maar mot proberen het los te laten.
Naatje, beterschap meid!
haha slaapkop :mrgreen:
Geniet er nu nog maar lekker van
Ik voel regelmatig weer steken enzo, maar vorige maand dacht ik ook dat het wat betekende :eh: ik denk nu dus dat het cyclus gebonden is :think:
Ook goeiesmorgens!(uhm middag)
Ik kom ff hallo zeggen, hier zijn de :evil: nog in alle hevigheid aanwezeg, even wachten met klussen dus…
Fijne dag allemaal!
Hellen, welkom!
Nou, gisteren naar de gyn geweest. Heb meteen weer papieren mee om 3 rondes bloed te laten prikken en ook weer 2 receptjes clomid.
Ben benieuwd of ik alles ga nodig hebben …
Moet 19 januari voor een follikelmeting (via echo). Maar deze dag zat al vol, dus de gyn zei tegen de assistente, zorg dat ze er tussen kan.
Assistente zei, ga maar in de andere wachtzaal zitten, dan komen we zo weer bij je. Is goed dacht ik, duurt vast niet lang om die afspraak te maken. Nou, na een half uur zat ik er nog … Toen ging ik maar weer even kloppen. Zei, ik heb een afspraak nodig op 19 januari, die kreeg ik meteen :think: Hmm, raar. Ik zei, nou bedankt, dag. Zegt die verpleegster, hooooo, wacht eens even. Jij moet blijven! Je moet nu ook een echo. Ikke … :eh: dacht het niet hoor, dit is pas dag 4 en op dag 14 moet ik pas de echo. Had die assistente van de gyn het verkeerd begrepen en dacht dus dat ik gisteren al een echo moest. :wall:
Voor niets zo lang gewacht dus … Maarja, alles is opgelost en nu dus dag 14 een echo. Gelukkig horen we dan al meteen of er een mooie follikel (of 2) is, dan klussen en dan op dag 22 bloed laten nemen en op dag 23 mijn gyn mailen om te horen of ik een eisprong heb gehad. Zoja, dan op dag 30 testen :mrgreen:
Belly, ze zullen wel donorhuid gebruiken dan denk ik.
Lukt het een beetje met het spoelen?
En wel fijn dat je coordinator nu wat normaler reageerde.
MooS, jij houdt ons in spanning zeg! Heb je al getest??
@Noémi wrote:
Belly, ze zullen wel donorhuid gebruiken dan denk ik.
Lukt het een beetje met het spoelen?
En wel fijn dat je coordinator nu wat normaler reageerde.
Klinkt allemaal spannend! ik zal voor je duimen hoor! :pray:
Ja het spoelen doet nu niet meer zoveel pijn gelukkig.
Ja ik heb ook geen idee of ze wel een huidtransplantatie gaan doen hoor, want de chirurg zei dat het erop leek maar dat het niet was :think:
Moet ook eerlijk zeggen dat ik wel hoop dat ze de operatie even kunnen uitstellen want k vindt het wel even genoeg geweest allemaal :shifty: Wil ook wel weer even met hubby "knuffelen" :oops: Dus ik hoop dat het niet per direct hoeft :pray: En wil er eigenlijk ook voorlopig even niet meer aan denken..Eerst zorgen dat dit geneest en dan kijken we wel verder...
Belly; ik kan me voorstellen dat je niet gelijk weer wilt, hopelijk kun je de boot nog ff afhouden.
Noemi: pfff klinkt echt als een heel gedoe zeg!
Jammer dat je zolang voor niks hebt moeten wachten, het is maar goed dat jij weet hoe het allemaal werkt
Dus over 10 dagen krijg je een echo, en dan kun je eindelijk weer beginnen :dance:
Noémi, lekker zeg, zo’n wakkere assistente. Maar het is in ieder geval geregeld. Nou, hopelijk op dag 30 een positieve test meis!
Ik ben nog steeds verkouden… het wordt wel iets minder, maar ik snuit me suf! Hopelijk is het na het weekend weer helemaal weg. Heb een drukke week voor de boeg op het werk dus kan de verkoudheid ff niet goed gebruiken.
Weet iemand trouwens of de innesteling altijd rond dag 7 na je ei is? (had ik ergens in een topic gelezen) En voel je dat?
@Naatje wrote:
Noémi, lekker zeg, zo’n wakkere assistente. Maar het is in ieder geval geregeld. Nou, hopelijk op dag 30 een positieve test meis!
Ik ben nog steeds verkouden… het wordt wel iets minder, maar ik snuit me suf!Hopelijk is het na het weekend weer helemaal weg. Heb een drukke week voor de boeg op het werk dus kan de verkoudheid ff niet goed gebruiken.
Weet iemand trouwens of de innesteling altijd rond dag 7 na je ei is? (had ik ergens in een topic gelezen) En voel je dat?
:naughty: Je zou het los laten :naughty:

Hier heb ik besloten om toch de ovulatietesten direct te gaan gebruiken zodra ik ze besteld heb. Dit ivm de operatie in zicht
Ik hoop zo dat het snel raak is (voor jullie natuurlijk ook :mrgreen: )
Dan ga ik nu even met hub weer een serie kijken(hebben alias gedowload) kom straks nog wel even kijken… :-*
Ja weet ik Belly… maar ik krijg het toch niet 100% uit m’n hoofd hoor. Ik wou ook wel een serie kijken vanavond, maar hub heeft vanmiddag een nieuw spelletje voor de xbox gekocht dus dat moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden. En als ie eenmaal bezig is stopt ie niet zomaar meer. Misschien ga ik zo maar ff op de slaapkamer tv kijken.
@Naatje wrote:
Ja weet ik Belly… maar ik krijg het toch niet 100% uit m’n hoofd hoor. Ik wou ook wel een serie kijken vanavond, maar hub heeft vanmiddag een nieuw spelletje voor de xbox gekocht dus dat moet natuurlijk even uitgeprobeerd worden. En als ie eenmaal bezig is stopt ie niet zomaar meer.Misschien ga ik zo maar ff op de slaapkamer tv kijken.
Nee meid, ik begrijp je echt wel hoor. Hier hetzelfde :mrgreen:
Ja als mannen eenmaal een nieuw speeltje hebben he :lol:
haha heel herkenbaar, hier ook altijd een spelende man :roll:
en durf daar maar eens tussen te komen.
Sommige krijgen een beetje bloed als ze een innesteling hebben, en verder weet ik het ook niet :think: