Ik heb mijn ei normaal na 15 dagen en dan 16 dagen erna de duivels.
En zo kom ik dus op mijn cyclus van 31 dagen.
De vorige ronde 33 en toen kwam mijn ei inderdaad later.
Pfff… waarom zitten er niet gewoon een paar dagen tussen je ei en je nod. Dan heb je tenminste niet zoveel tijd om je af te vragen of je nou kwaaltjes voelt of niet :eh: :mrgreen:
Zo wat heeft ze dat schaatsen snel door, wat goed van Ginger
maarre ik kan je gezicht niet eens zien :snooty: jij mocht mij zien nou wil ik jou ook zien :naughty: :mrgreen:
hhaa Sproetje ben je een beetje ongeduldig? :lol: :lol: :lol:
Nou ik moet ook nog een week wachten, of misschien iets korter :think:
Want ik weet nu niet precies wanneer ik mij ei heb gehad, maar ik denk tussen dag 10 en 13 in ongeveer :think:
Al ben ik er nu iets minder mee bezig, het duurt allemaal wel erg lang :roll:
Nou, ik ga me niet laten opjutten om te testen in ieder geval
Alleen zou het deze keer wel handig zijn, want ik moet 1 dag voor mijn nod rontgenfoto’s laten maken… :roll:
dan zou ik wel ff testen voor die tijd :think: alleen als die negatief zegt, wil dat natuurlijk nog niks zeggen :think:
Nee, dat had ik inderdaad ook al bedacht.
En ze schijnen er rekening mee te kunnen houden, dus ik zeg wel gewoon dat de kans er is.
Moet voor mijn verstandskiezen, dus ik geloof dat je dan een loodschort om krijgt ofzo (heb ik hier ergens gelezen)… :think:
van het fijt dat je ei altijd 14 dagen voor je menstruatie is zijn ze al een beetje aan het afstappen hoor. Dit la sik tenminste laatst ergen op internet
Maar ik zal wel ff een beetje ogelijke foto zoeken.
Je kunt het altijd ff aangeven :think:
Kijk tegen die tijd wel even
Jaaaa… Sannon, foto! :mrgreen:
ja kom maar op met die foto :mrgreen:
@bigsby wrote:
Wat zei je coordinator Belly?
pfff wat een gedoe lijkt die operatie, maar natuurlijk zou ik het wel proberen.
Hoelang duurt het herstellen daarvan dan? en kan je dan bijna alles nog wel doen?
Ik krijg steeds haar voicemail :? Dus ben constant aan het proberen want zij weet niet beter of dat ik thuis zit, maar wordt natuurlijk zo opgehaald door mijn mams…
Ja, ik wil dus weten hoelang het herstel precies gaat duren voordat ik een definitieve beslissing maak. Ook wil ik precies weten wat het helemaal inhoudt want eerlijk gezegd begreep ik er niet heel veel van.
Ik weet wel dat ik schrok van wat hij zei over een totale reconstructie :shifty: Ik wacht gewoon het gesprek af wat ik de 23ste heb en dan zal ik het horen…
Kom vanavond nog wel even reageren en laat het vanavond wel weten hoe mijn coördinator reageerde want upc ligt er hier uit en zit dus via het draadloze netwerk van de buurman te surfen :lol:
nou vooruit dan maar het is geen erg charmante foto maar ik kon ook niet veel anders vinden. ik heb altijd mijn ogen dicht of ik slaap (bijna)
Ben nu 10 kg afgevallen maar daar heb ik nou net weer geen foto van
Leuk leuk leuk
En wat een mega spin zeg!! :shock:
Oke, nog even gauw dan :shifty:
Coordinator reageerde ook wel redelijk…Ben er verbaasd van eigenlijk :shock:
Aangepaste tijden was ze het mee eens…En heb haar ook verteld dat er een gesprek komt met meerdere artsen…Ook daar reageerde ze “goed” op.
Dan ga ik nu echt er vandoor en wens ik jullie allemaal een fijne vrijdag!
Oja, sannon, leuke foto! :thumbup:
Getty, arme Jesse… hoop dat de kuur snel aanslaat.
Elle, eigenlijk is EJB de eerste van dit topic die zwanger is geraakt… dat ging alleen een beetje sneller dan verwacht. Ze is sinds november al zwanger. :mrgreen:
Sproetje, volgens mij zat er de vorige kaar maar 12 dagen tussen ei en nod. Dus wie weet kan ik dan al eerder testen dan de 19de.
Belly, klinkt allemaal best wel ingrijpend. Waar gaan ze die gezonde huid dan vandaan halen?
Sannon, ik krijg meteen trek in suikerspin! :mrgreen:
Pff… ben al de hele week zo ontzettend snipverkouden!!! :?
Haha dat van die suikerspinnen zit nu al in de familie Ginger en ik zijn echte suikerspin monsters
Hier was ze net 2 jaar en 2 maanden, maar al dol op suikerspinnen als ze ze ziet dan…
Sannon, wat een geweldig leuk filmpje en wat een mooie dochter heb je. En dat schitterende liedje eronder past er natuurlijk ook prachtig bij.
DAT WIL IK NOU OOK, lekker schaatsen met m’n eigen hummel…
Belly, sterkte met je gezondheid, gelukkig reageerde je coordinator wel menselijk…
Hellen, welkom!
Enne, Sannon, die roze muts van jou vind ik echt fantastisch! Ik heb zelf ook een roze muts met van die flappen over mijn oren, en daarbij dan een groen-met-witte-stippen winterjas. M’n vriend zegt dat ik net een paasei ben…
Goudbezie: haha nou weten we gelijk hoe jij eruit ziet
Sannon: je ziet er jonger uit dan dat ik gedacht had :eh:
ik vind het een leuke foto van jou :thumbup:
Belly: gelukkig reageerde je coordinator goed, misschien begrijpt ze je beter dan dat je denkt!
Naatje: hopelijk ben je snel van je verkoudheid af :-*
@Naatje wrote:
Elle, eigenlijk is EJB de eerste van dit topic die zwanger is geraakt… dat ging alleen een beetje sneller dan verwacht. Ze is sinds november al zwanger. :mrgreen:
Ja, dat is waar ook, we hadden een valsspeler :lol: :mrgreen:
Misschien word jij dan de tweede… zou leuk zijn.