December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Hoi, hoi,

Ik wil mezelf ook nog even hierbij aansluiten als dat mag.

We hebben gisteren besloten om voor een tweede kleintje te gaan! :dance:

Ik zou het leuk vinden om gezellig met jullie mee te kletsen…

Liefs Hellen

Belly, fijn dat je geholpen bent… knap nu maar lekker op :hug:

Elle, je mannetje moet gewoon even aan het idee wennen dat de pil uit beeld is denk ik… komt vast wel goed :wink:

En ik hoop voor je dat je gauw weer je regelmatige cyclus hebt

Sannon, ik wil ook nog een tattoo als ik een kindje krijg. Me vriend en ik willen ook allebei de naam dan. Zelf heb ik er twee, eentje op me voet en eentje op me ringvinger (heel kleintje) vind het leuk hoor tattoo’s maar niet teveel.

Welkom Hellen, schrijf gezellig mee :dance:

Aapje, jammer van je ongi maar succes straks in een nieuwe ronde :pray:

Ik ben nog steeds niet ongesteld maar voel af en toe wel die vervelende buikpijn, ook niet heel de dag maar weet echt niet wat ik ervan moet denken…ja eigenlijk denk ik nog steeds dat ik ongi wordt… daarom heb ik zoveel geduld met testen volgens mij want dat had ik ook niet van mezelf verwacht (zo geduldig) Wanneer zal ik wel gaan testen, het weekend anders misschien? :roll:

Nou ja we wachten vandaag maar weer even af :mrgreen:

Moos… spannend! :pray: :mrgreen:

Aapje, jammer meid. Wel mooi constant dus (precies op je nod).

Hopelijk volgende ronde!!

Hellen, welkom hier :dance: :dance:

En qua tattoos kan ik wel met zekerheid zeggen dat die er bij mij nooit komen. Mijn vader heeft er wel een en dat past eigenlijk helemaal niet bij hem. Dat vind ik dan ergens wel weer stoer :lol:

Hoi meiden,

Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties…Ben er zelfs een beetje emo door :oops:

Ik ben eergisteren dus meteen opgenomen in het ziekenhuis, maar helaas ben ik pas tegen half 11 geholpen waardoor ik een nachtje most blijven. Misschien ook wel goed want daardoor kon de verpleegster meteen de volgende ochtend het verband uit de wond halen en me helpen met spoelen. Wat een h*l is dat zeg :shock: Moet nu zelf ook 3x per dag spoelen, maar zak dan echt door de grond van de pijn. Vrijdag ga ik horen hoe de grote operatie in zijn werking gaat. Ik hoop maar dat de arts er begrip voor heeft dat ik dat zowieso even wil afwachten en eerst onze kinderwens een kans wil geven want al die operaties hebben toch wel een grote impact gehad op mijn emotionele toestand :shifty:

Nu gaat het redelijk, de pijn is zowieso meteen een stuk minder en ik kan weer redelijk lopen. Alleen bukken gaat nog niet helemaal. Hub heeft ook vrij genomen van zijn werk zodat hij me nog even kan helpen in huis.

Mijn teamleider reageerde erg begripvol, al had ik dat niet verwacht aangezien ik de laatste tijd zoveel problemen met mijn coördinator heb gehad. Mijn coördinator belde gisteren nog op om te vragen hoe het ging en was ook een stuk vriendelijker dan de voorgaande keren. Wel dacht ze dat ik volgende week misschien maar 2 dagen eerder naar huis hoefde en dat ik dan klaar was met spoelen aangezien ik nu eerder ben geholpen :wall: Ze zal er niet blij mee zijn als ze hoort dat ik zowieso een hele week aangepaste tijden zal moeten hebben maar daar kan ik ook niets aan doen hoor :snooty:

Ik heb iets gelezen over tatoo’s. Ikzelf heb er 3. 1 op mijn enkel(dolfijn) maar die wil ik laten overtatoeeren. 1 op mijn borst. Een roos. en 1 op mijn onderbuik. Een klein vlindertje wat bij mijn staat voor vrijheid en kleur in mijn leven. Ik wil er nog 2 bijzetten, maar dan ook op een plek waar niemand het ziet, maar dat zal pas gebeuren als mijn beide katten overleden zijn. Dan wil ik namelijk 2 pootafdrukjes laten zetten.

Gisteren heb ik het nieuwste boek van Jamie Oliver besteld, en zojuist binnen gekregen. Er staan me daar toch en partij lekkere dingen in :drool: Heb nu al trek in een paar gerechten…hihi…

Elle, ik hoop dat je cyclus meteen weer netjes is! :thumbup: Ik ben benieuwd naar mijn cyclus aangezien alles door de narcose natuurlijk ook weer stil is gelegd…

Hellen, welkom!

Zo ben er ook heel even. heb barstende pijn in mijn hoofd en ook niet erg gezellig.

Maar wil toch bijdeze hellen welkom heten.

Moos vind het heel knap dat je nog niet getest heb. Hoop natuurlijk stiekem dat het :evil: uitblijft.

Aapje jammer zeg. succes de volgende ronde

Sannon, dan zal ik er verder maar vanaf blijven… :wink: Gaat het trouwens weer een beetje na je val? Ik had behoorlijke kramp tijdens mijn vorige eisprong. Het voelde een beetje als menstruatiepijn. Het duurde denk ik een uurtje, misschien twee. Afgelopen maandag denk ik hem ook weer te hebben gehad. We hebben toen alleen meteen nog een keer geklust voor de zekerheid. :wink: Meteen daarna voelde ik niks meer… dus of het nu echt m’n ei is geweest? Ik hoop het wel!!

Moos, die testjes zaten in een setje van 26 plus 3 zw testen. Het was incl. verzendkosten ongeveer € 30. Met een beetje geluk heb ik ze voor niks gekocht. Als ik jou zo hoor heb je ze misschien ook helemaal niet meer nodig! :mrgreen:

Belly, goed te horen dat het weer achter de rug is! Hopelijk ben je er nu weer een tijdje vanaf. Wel heel lief dat je hub voor je thuisblijft…

Elle, spannend zeg! Ik hoop voor je dat je meteen een mooie cyclus hebt.

Aapje, vervelend van je ongi… maar wel spannend straks met klussen!

Hellen, welkom! Heel veel succes met zwanger worden!

Ik heb m’n banner maar even aangepast. Denk dat ik maandag m’n ei had. Dus dan zou ik op 40 dagen uitkomen.

Hallo,

fff snel berichtje geen puf om op dingen te reageren niet erg hoop ik.

Gisteren weer met Jesse naar huisarts geweest en antibioticakuur meegekregen zo,n drie-dagenkuur. Dan dinsdag weer terugkomen kijken hoe het dan is. Het arme mannetje krijgt er ook weer kiesjes bij alles tegelijk

Ik ben nu weer iets opgeknapt dus dat scheelt kan ik de nachten met Jesse ook weer aan.

Voor wat betreft mijn cyclus etc daar snap ik nog niet veel van maar ik zal me er eens in verdiepen lijkt me niet onbelangrijk!!!

Tot horens!!

Groetjes Getty

@MooS wrote:

Elle, je mannetje moet gewoon even aan het idee wennen dat de pil uit beeld is denk ik… komt vast wel goed :wink:

En ik hoop voor je dat je gauw weer je regelmatige cyclus hebt

Ja, ik denk het ook. Hij heeft ook geen last van klapperende eierstokken natuurlijk. Ik denk dat het bij hem pas echt doordringt als ik echt zwanger ben.
Spannend ook bij jou zeg, ik weet niet of ik me zo goed had kunnen inhouden om nog niet te testen... Misschien is het wel raak en word jij de eerste mama bij de december-/januaristoppers.

@Getty; wat vervelend voor je mannetje, altijd zo zielig van die zieke kleintjes. Hopelijk knapt hij snel wat op.

@Hellen; welkom hier. Leuk dat je komt meekletsen.

@Belly; :hug: hopelijk wort de pijn snel minder en hopelijk kun je de grote ingreep nog uitstellen tot na een zwangerschap. Mijn duimpjes draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Aapje; jammer dat het niet raak is deze ronde, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk hoef je niet te lang te wachten.

@Naatje; dus nu afwachten maar of het klussen resultaat heeft gehad. Spannend hoor!

Hoi ben ik ook weer :mrgreen:

Gister hadden we een cursus communicatie, was wel erg leuk om te doen.

En s’avonds hadden we met vrienden afgesproken, 2 daarvan wonen in Maleisië. Ze gaan vandaag weer naar huis :cry:

Moos: wat spannend zeg! wanneer ga je testen?

Belly: fijn om te horen dat het al wat beter gaat :thumbup:

Hopelijk reageert je coordinator ook goed als je haar verteld dat je volgende week aangepaste tijden moet werken :pray:

Hellen: welkom hier!

Ben ik ook weer even. Ik ga zo spoelen :? en dan aankleden om naar de chirurg te gaan. Ik hoop dat ik de grote operatie echt nog even kan uitstellen want ik mis het intiem zijn met hub wel hoor :oops:

Mijn moeder komt mij ook vanmiddag ophalen want mijn broertje is gisteren 21 geworden :dance: en viert het dus vandaag. We blijven lekker daar eten en worden dan vanavond weer naar huis gebracht.

Dus zal vanavond nog wel even komen kijken hierzo.

Bigsby, ik hoop ook dat ik voorlopig er vanaf ben en dat mijn coördinator een beetje begrip heeft, maar ik betwijfel het. Het is echt een krng hoor :shifty: maar mijn gezondheid gaat toch echt voor dit keer!

Moos, heb je al getest??? :mrgreen: Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar:

Nou ik ga me echt even spoelen want anders blijf ik het maar uitstellen. Iedereen een fijne dag toegewenst en ik kom strax, als ik tijd heb, nog wel even kijken.

:-

MOOS… ??? :pray:

Hier waarschijnlijk vandaag mijn ei gehad of dinsdag.

Voel de duidelijke steken niet meer zo goed.

Dinsdag had ik het een heel klein beetje en vanmorgen een heel klein beetje. Maar vandaag en gisteren niet echt meer vruchtbaar slijm, maar qua cyclusduur zou het wel meer voor de hand liggen dat het vandaag was.

Ga daar maar vanuit en als ik dan ongesteld word, kan ik altijd nog even terugrekenen wat het nou geweest is.

Belly, sterkte met het herstel. Hoop inderdaad dat de grote operatie nog even uit kan blijven. Hoewel, als je er dan definitief vanaf bent is het misschien wel een goed idee toch?

Veel plezier vanavond!

Naatje, dat zou de goede kant op gaan… nu 40 dagen.

Hopelijk heb je dan inderdaad maandag je ei gehad.

Bij mij zit er helaas 16 dagen tussen mijn ei en mijn NOD.

Dus mijn geduld wordt lekker op de proef gesteld :wink:

Sproetje: van wat ik heb gelezen zit er altijd precies 14 dagen tussen je ei en je nod. Zoek maar eens op :wink:

Belly: hopelijk kunnen jullie de chirurg overhalen om de grote operatie nog ff uit te stellen :pray:

Moos al een test gedaan?

Ik heb vandaag schaatsewn gehaald en we hebben heerlijk met zijn 3e geschaatst. Dit was voor ginger voor het eerst en ging best goed.

Maar ben nu zo moe en ben net op de bank in slaap gevallen :smiley:

Kom vannavond nog wel even kijken

Nou ik ben weer terug van de chirurg.

De wond zag er goed uit en ik moet doorgaan met spoelen.

Wat hij bedoelde met een grote operatie is dat ze het volgende gaan doen:

Ze halen het aangetaste weefsel weg m.b.v. een plastische chirurg. Het aangetaste weefsel zal dan vervangen worden door gezond weefsel. Een soort reconstructie van de huid dus. Aangezien deze chirurg niet zo heel duidelijk te verstaan is komt het volgende gesprek als het goed is met een plastische chirurg. Dus ik ben benieuwd wat nu precies de bedoeling is.

Wel gaan we gewoon door met de kinderwens en indien ik zwanger raak zal de operatie na de zwangerschap gedaan worden en anders dus daarvoor. Maar ik wacht het allemaal wel even af. De chirurg vertelde me wel dat ook dit geen garantie is :cry:

Bah, ben meteen helemaal van mijn aperepo :?

Dan ga ik nu even mijn coordinator bellen en haar het leuke nieuws mededelen :? Hoop op een klein beetje begrip :pray:

succes belly!

Bigsby, 14 dagen is standaard.

Net als dat ze standaar van een cyclus van 28 dagen uitgaan.

Bij mij is het toch echt 16 dagen.

Voelde het voorheen nl. erg goed, dus ik spreek uit ervaring :wink:

Over 16 dagen weet ik dus meer :smiley:

Belly, je had natuurlijk graag iets anders gehoord.

Hoop dat je coördinator een beetje begrip heeft :hug:

Wat zei je coordinator Belly?

pfff wat een gedoe lijkt die operatie, maar natuurlijk zou ik het wel proberen.

Hoelang duurt het herstellen daarvan dan? en kan je dan bijna alles nog wel doen?

hub heeft net meteen even het filmpje gemaakt voor op hyves

http://www.youtube.com/watch?v=Xpju-c6Rfjk&eurl=http://gingerkwestro.hyves.nl/widget/68021288/Ginger_s_eerste_keer_schaatsen/bKRJ/

zien jullie meteen wie ik ben haha hele sharmante muts had ik op maar wat is het koud

Sproetje: ik denk dat ze dat bedoelen voor alle cyclussen :think: alleen is je ei bij een lange cyclus iets later :think:

maar goed als jij het bewijs hebt :wink: :mrgreen: