Bigsby, balen dat iedereen nu op je scherm kan kijken.
Belly, jeeeeh, goed nieuws dat je geopereerd bent. Nu maar lekker uitrusten hoor en trek je echt niets aan van je werk. Maandag is er weer een dag!
Belly fijn dat er wat aan gedaan is… Nu lekker rustig aan doen en snel opknappen
@belly sterkte met je herstel hoop dat je snel opknapt.
Verder iedereen al weer een beetje over de griepjes heen.
Hub moest vanavond naar brandweercursus maar werd net afgebeld :dance: Dus lekker vanavond samen op de bank hangen en morgen uitslapen!!!
Bedacht me alleen net wat :wall: Ik heb gezecht geen tattoo’s meer te nemen maar als er nog een kindje komt dan moet ik wel. En ik hou niet van pijn.Ginger kan sinds deze zomer haar naam schrijven en de tattoo van mijn avatar heeft zij dan ook zelf getekend en geschreven. Maar als er nu nog een komt zal die toch ook wat willen maken en moet ik weer!
Maar dat duurd natuurlijk nog wel ff, kan ik me vast geestelijk voorberijden.
Heb nu al 3 dagen mijn wekker voor 6e moeten zetten dus ben blij nu 2 dagen vrij te hebben.
Moos je krijgt er nog een hoor :hug:
Bigsby leuk om een foto te zien. Heb ik een beetje een beeld.
beetje stomme vraag voor degene die hun eisprong voelen .maar Wat en hoe lang en waar voelen jullie het als je een eisprong heb?
o heb het al zo’n beetje gevonden met googelen.
Had natuurlijk ook eerst kunnen zoeken en dan vragen, maar ja ben niet zo helder vandaag
maar misschien heeft nog iemand hier wat aan.Ik vond het wel interesting en ik denk dat ik mijn vruchtbare periode al gehad heb als ik dat over al dat geslijm zo lees.Ik was met mijn cylus uitgegaan van de 6 dagen langer van de vorige keer msischien nu dus toch een kortere.
http://www.zwangerstraks.nl/vruchtbaredagen.php
Sannon: nou daar heb ik weinig aan toe te voegen :mrgreen:
Duidelijk toch?
En over die tattoo, tja als je wilt wachten totdat je kind zelf haar/zijn tekening kan maken, dan heb je nog een tijdje :lol: :lol:
Gelukkig wel.Ik ben alle 3 de keren bijna van mijn stokje gegaan achteraf. En nu had ik dus gezecht dat het mijn laatste tattoo zou zijn.
@Noémi wrote:
Elle, hoe gaat het met jou?
Wat lief dat je dat vraagt! Met mij gaat het goed hoor. Momenteel zijn de :twisted: :twisted: hier volop aanwezig. Voor het laatst van de pil. Nu maar afwachten wanneer de eerste spontane :twisted: :twisted: komen. Voor ik aan de pil was, was ik altijd heel regelmatig om de 28 a 30 dagen, maar ik ben wel 10 jaar aan de pil geweest…
@belly, fijn dat je geopereerd bent, rust maar lekker uit en hopelijk ben je er nu echt vanaf.
Elle: dus jij kan ook eindelijk beginnen? :dance:
Hopelijk heb je nog steeds zo’n mooie cyclus
Elle, spannend hoor!
Gaan jullie nu ook meteen klussen deze ronde? Of deze ronde nog even overslaan om te zien hoe lang je cyclus is?
Sannon, leuk zeg dat Ginger zelf haar tattoo voor jou heeft mogen ontwerpen. Heel origineel!
Er bestaat een soort verdovende crème die je voor het aanbrengen van de tattoo kan opsmeren, misschien is dat een idee?
over het algemeen geven verdovende cremetjes ook een grotere kans op infecties en aangezien ik daar al best gevoelig voor ben, moet ik gewoon als het zo ver komt nog even afzien. Die van ginger stond erook met 10 minuten op
Sannon: ik kan me niet herrinneren dat ik het zo vervelend vond, ik heb nl zelf 2 tatoo’s :think: Ik vond het wel irritant dat hij steeds op dezelfde plek bleef kleuren :? maar niet heel pijnlijk.
Ik ehb er nu 3 vond het gevoel niet fijn maar als ik weet dat het bijna klaar is ga ik dus bijna van mijn stokje. Moet ook zeggen heb ook wel lekkere plaatsen uitgezocht. binnekant arm,binnekant enkel en mijn ruggegraat. Die op mijn ruggegraat is verkeerd gezet en is dus gekerft in plaats van op de huid dat heeft best wel wat problemen gegeven
verder ben ik niet zo klijn zerig behalve dus hierbij en bij de tandarts maar dat heeft ook met spanning te maken
Daarom had ik besloten dat 3x scheepsrecht was.
Ik heb er 1 op mijn buik, en 1 onderin mijn rug. Dat zijn beide ook niet zulke fijne plaatsen. Op je pols lijkt mij ook leuk, maar die zal wel erg veel pijn doen :?
dat lijkt mij ook wel.
Doe mij daar maar een streepjes code kunnen ze me scannen
haha ik dacht meer aan een mooi teken, tribal of zo :think:
Maar nee ik mag van mezelf ook niet meer
En ik vind dat nogal een enge plek, ik heb wat tegen adertjes :sick:
@Noémi wrote:
Elle, spannend hoor!
Gaan jullie nu ook meteen klussen deze ronde? Of deze ronde nog even overslaan om te zien hoe lang je cyclus is?
@bigsby wrote:
Elle: dus jij kan ook eindelijk beginnen? :dance:
Hopelijk heb je nog steeds zo’n mooie cyclus![]()
Ik hoop ook dat ik nog steeds zo’n mooie cyclus heb, dat is maar weer afwachten. Ik denk dat ik nog eerst even moet aankijken hoe mijn cyclus loopt. Vriendje heeft volgens mij een beetje koudwatervrees, die vindt het even heel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Volgens mij wilde hij het liefst wachten tot de zomer, maar ik heb het al terug weten te brengen naar de lente. Ach, ik gooi gewoon al mijn charmes in de strijd, wie weet hoe het dan loopt.
En tussendoor ook nog even verhuizen…
He meiden,
Even een heel kort berichtje…
Het goede nieuws: eindelijk zijn we weer lekker in ons eigen huisje.
Het minder leuke nieuws: vandaag ongi geworden.
Hierna gaan we serieus aan de klus … spannend!
Aapje
Ik zal morgen even teruglezen, en reageren op jullie. Bah, ik ben echt kapot. Nu ga ik eerst heel erg lekker slapen in mijn eigen bedje!
Nog even vlug en dan duik ik mijn bedje in!
Belly, sterkte met het herstel, doe rustig aan. Fijn dat je gisteren nog geholpen bent!
Elle, mijn cyclus was na de pil weer precies zo regelmatig dan daarvoor. Ook na de zwangerschap is hij weer helemaal op orde. Hoop dat het bij jou ook zo is!!! Succes!
Aapje, ook voor het echie! Spannend, heel veel succes!!!
Hier trouwens geen tattoo, wil ik ook niet! Hub heeft er wel eentje, maar komt er ook geen meer bij. (ik ben er niet tegen hoor, maar wil het zelf gewoon niet. Heb wel een piercing). Vind ze vaak wel mooi hoor!!! Maar ben bang als ik eenmaal begin dat ik niet meer ophoud! haha
Dat was het weer even voor nu…weltrusten!