December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

MooS, :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd meid!

Een heel mooi cadeautje van je oma dus! :-*

Bigsby, spannend!

Belly, fijn dat het er nu stukken beter uitziet.

Grappig hoe het draaien van een tafel zoveel verschil kan geven eh?

En speciale droom, nu hopen dat die uitkomt :pray:

Naatje, van de innesteling weet ik niet veel af, maar ik zie dat Miekje al een heel gedetailleerd antwoord heeft gegeven.

Hoop dat je snel van het gesnotter afbent!

Het schijnt wel te heersen! (begin er ook last van te krijgen, keelpijn, kriebelhoest, hoofdpijn :wall: )

Noemi: Hopelijk word je niet ziek :pray:

En ja iedereen is nu wel verkouden geloof ik :?

Moos: Geweldig gefeliciteerd geniet ervan. Gewoon op je af laten komen.

En inderdaad iedereen is snotverkouden.

Ik ga morgen weer voor het eerst de buitenlucht in gister zou ik vanalles doen maar voeld me nog te brak.

Morgen moet ik naar de fysio dus dan moet het maar weer. En ook maar gelijk even boodschappen doen weer.

Getty

@Noémi wrote:

Belly, fijn dat het er nu stukken beter uitziet.

Grappig hoe het draaien van een tafel zoveel verschil kan geven eh?

En speciale droom, nu hopen dat die uitkomt :pray:

Ja, ben hier ook heel hard aan het :pray:

Bigsby, ook bij jou spannend. Succes met wachten en dan hopelijk jij ook ++!

Moos… GEFELICITEERD!!! Wat leuk! En idd, wat Noémi al zegt, wel een heel bijzonder cadeau van je oma… Dat maakt het misschien nog wel extra speciaal.

Kan ff het lijstje nog niet bijwerken, want ik heb net de laptop weer opnieuw geinstalleerd. Hij was weer zooo traag… Photoshop staat er nog niet op.

Ik begin nu toch wel een beetje nieuwgierig te worden :shifty:

En vanmorgen was ik nogal misselijk, maar ik zal daar nog maar niet te veel bij na denken :pray:

Moos, gefeliciteerd meid!! :dance: :dance:

SUPER MOOS.

Helemaal geweldig. Geniet er van

Bigsby, spannend :pray:

Nu niet allemaal tegelijk zwanger worden hoor :shock: Straks zit ik hier in mijn eentje :lol: :wink:

Bigsby we duimen hier voor je.

Hier ben ik even druk mijn huis aan kant aan het maken. We waren vanacht pas over 2e thuis van een verjaardag dus was vandaag niet zo vlot. Dus nu snel wassen, koken, soppen en dwijlen en dat allemaal door elkaar heen. Want als alles een beetje aan knat is kan ik morgen gezellig met mijn gezinnetje naar het aviodrome in lelystad.

Kom vanavond ( als ik klaar ben) nog wel ff kijken.

Bigsby, spannend!!!

Ik had vanmiddag ineens even heel erg kramp in m’n buik… laat dat nou exact 7 dagen na mijn (waarschijnlijke) ei zijn!

Spannend Naatje :pray:

Indien je dan van je ovutesten af moet :angel:

Naatje: je loopt dus exact op schema? :lol: :lol:

Belly: ook al raken we allemaal tegelijk zwanger, we blijven hier wel meeschrijven hoor :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Sannon: en heb je alles weer schoon?

pfff ik voel me toch weer beroerd, ik heb erg last van mijn keel, hoofd en heb koortsrillingen :? Maar ik mag nu echt niet ziek worden :hand: morgenmiddag moet ik naar het uitzendbureau, dan ff snel wat dingen in de stad oppikken, en s’avonds hebben we een ouderavond :roll:

Nee weg met dat ziek zijn :evil:

Nee hoor hier nog lang niet alles schoon. Moet de hele woonkamer nog en een deel van de keueken en dan geef ik de hoop verder op.

bigsby succes met het niet ziek worden.

Naatje hoop dat het raak is.

belly hoe ist nu met de wond en alles??

Wat doe jij hier Sannon, volgens mij is het klustijd voor jou :naughty:

Ginger net op bed gelegd dus vond ik dat ik wel even een half uurtje verdiend had. Maar ik ga al weer verder hoor

haha ik bedoel meer in bed :wink: of waar je het ook wilt doen :lol: :lol: :silenced:

o haha Ik dacht vorige week al mijn ei te hebben gehad dan zou ik terug zijn op mijn oude cyclus. En tja als het nu is dan heb ik pech. Gister te moe en vanavond heb ik geen man thuis. Dus hier word alleen maar geklust in het huishouden