Sorry voor de verwarring hoor.
We gaan in principe voor juli (tenzij ik nu zwanger zou zijn).
Dan slaan we een maand over om niet hoogzwanger het ja-woord te geven.
We wilden - als we zouden moeten schuiven - liever twee maanden eerder trouwen, maar dat komt dus niet zo goed uit…
mijn moeder moet na twee operaties ivm borstkanker alsnog chemotherapie en dat begint dus binnenkort en daar zal ze zeker een half jaar zoet mee zijn…
Ik ben volgende week jarig en zou het natuurlijk leuk vinden om dan (positief) te testen. Maar mijn vriend is een beetje tegen testen geworden nadat het de eerste keer alsnog na een 5,5 week misging. Volgens hem heeft het geen zin. Sowieso test ik normaal pas een week na mijn nod.
Dus mijn verjaardag is dan eigenlijk te vroeg. Dus heeeeel misschien als ik duidelijke signalen voel en anders wachten we gewoon heel geduldig :liar: :lol:
@Sproetje wrote:
Zoals het er nu voor staat, zijn er twee mogelijkheden:
- nu zwanger en twee maanden later trouwen (wel met een normale buik… hoewel, een after-bevallingsbuik :think: )
- nu niet zwanger en er dan in januari weer voor gaan.
Maar bij de tweede optie zou ik wel een hele dikke toeter hebben op de bruiloft. Een buikje van 4 a 5 maanden lijkt me eigenlijk wel max. maar dan zouden we nog langer moeten wachten…
Een maandje overslaan is inderdaad nog wel te overzien![]()
Zo’n torseletje kan volgens mij wonderen verrichten voor je after-bevallingsbuikje hoor! Ik wist niet wat ik zag toen ik zo’n setje aan had. Je ziet echt helemaal geen rolletjes onder de jurk! Alles prachtig glad.
Ik zie steeds dat er hele verhalen zijn geschreven als ik 's avonds ga kijken… mis wel veel, maar ik ben voorlopig niet van plan om op mijn werk op het forum te kijken. Daar wordt al het internetverkeer in de gaten gehouden, dus dan zijn de plannen snel bekend.

Hopelijk kan ik morgenavond de laptop weer helemaal fixen en het lijstje bijwerken.
Sproetje: ik snap dat je niet eerder zou willen trouwen, tuurlijk wil je graag je moeder erbij hebben.
Het gekke is dat nu ik me realiseer dat de kans erin zit dat het deze ronde raak zou kunnen zijn, ik het opeens wel weer erg vind dat we van onze geplande datum af moeten wijken… Pff, restje hormonen zeker :roll:
Wat dat betreft is er dus niet zoveel aan de hand als ik gewoon ongesteld word. Maar dan moet ik weer bedenken hoever ik max. zwanger zou willen zijn als we trouwen. Anders is januari misschien alsnog te vroeg :think:
Zal jullie er verder niet te veel mee lastig vallen, maar ik bespeurde die verandering opeens bij mezelf…
Nee hoor, je valt ons niet lastig! dat is het fijne aan kok, je kan er je ei in kwijt.
Ik wil nu nog meer dan eerst stoppen met de pil :oops: Mijn vriendin is bevallen van een meid en ik kan niet wachten tot ik mag komen kijken :mrgreen:
IK WIL OOK!!!
Belly: heb je hub nog niet overgehaald dan? :mrgreen:
Kom op zeuren dan maar :mrgreen:
Sproetje: je mag alles zeggen wat je wilt hoor! daar zijn we voor :mrgreen:
Ik kan eigenlijk ook niet meer wachten, als je eenmaal iets in je hoofd hebt :roll:
Ik denk dat wij er volgende maand al voor gaan, vriendje lief kan ook niet meer wachten :inlove:
Maarre nou moet ik zeker naar de decemberstoppers? :shifty: :silenced:
Hahaha, k ben hard bezig Bigsby Ik hoop dat de man van mijn vriendin ook een beetje positieve energie naar hubby kan gooien. Het ziet er hier in ieder geval niet naar uit dat ik eerder mag stoppen.
Eerder zelfs eind januari dan begin, maar we gaan gewoon voor begin(positieve energie
Van mij mag je hier mee blijven schrijven hoor,:mrgreen: maar denk dat je wel meer op je plekje bent dan bij de december stoppers :shifty:
maar hier ben je van harte welkom hoor! :-*
Belly: hmmm december bestaat nog niet, en ik blijf liever hier :mrgreen:
en ik heb ook met jou hier afgesproken
Als het de eerste ronde niet gelijk raak is dan ben ik nog tegelijk met jullie in januari!
Waarom mag je nog niet stoppen dan? is hij er nog niet aan toe?
Belly, ga je dan ook pas in januari echt stoppen met de pil? Ik ben namelijk al een tijdje gestopt, maar ga ik januari pas zonder cd’s klussen.
Ja dat weet ik dus niet. Ik denk inderdaad dat hij het gewoon eng vindt. Tot nu toe gaat hij er niet meer fel tegen in. (In het begin wel)
In het begin (februari) gaf hij als argumenten:
Kan niet meer weg wanneer ik wil
Kost Teveel geld
Ik ben geen papa figuur
Waarop ik wel weer weer antwoorden had maar dat hielp dus niets.
Dat betreft is hij nu wel veranderd. Maar ik denk dat hij bang is voor het onbekende. Hij heeft ook nooit echt een gezinsleven gekend.
Is opgevoed door zijn opa en oma
Daarom heb ik min of meer de knoop een beetje doorgehakt door gewoon te zeggen dat ik in januari stop. (Laat hem dus met het idee lopen dat ik dat echt ga doen) als hij er niet tegen in gaat tegen die tijd, is hij het er dus mee eens en als hij er wel tegen in gaat, zal ik nog even geduld moeten hebben :? Snap je me nog??? :mrgreen:
Hij kan ook niemand vergelijken. Al zijn vrienden zijn kinderloos, op 1 na. Die is gisteravond/vannacht papa geworden. Wie weet helpt dat hubby over de streep :mrgreen:
En inderdaad, we hebben samen afgesproken he
Even voor de duidelijkheid, er zijn gisteren dus eigenlijk 2 vriendinnen van mij bevallen. 1 vriendin die ik al een tijd niet gezien heb maar sinds hyves in mijn leven is dus weer contact mee heb. En dan de vrouw van hubby zijn vriend. Kreeg hier al eerder vragen over op mijn werk, vandaar dat ik het maar even zeg
Naatje, nee ik stop echt in januari dan pas met de pil. Heb sowieso al heel veel antibiotica moeten slikken waardoor het nu niet verstandig is om zwanger te raken. Plus het feit dat mijn pil momenteel al niet perfect daardoor werkt en ik er dus eigenlijk min of meer vanuit ga dat ik meteen weer regelmatig ongi wordt :shifty:
Ik vond het ook heel erg lastig om te moeten wachten tot we het er allebei over eens waren! Maar ik heb het wel met je eens dat dit natuurlijk altijd een gezamenlijk besluit moet zijn. Maar frustrerend is het wel als je zelf zo graag wil!! :? Als het aan mij lag was ik al 5 jaar geleden begonnen… hoewel dat voor de studie en carriere natuurlijk een drama was geweest. Dus uiteindelijk is het allemaal wel goed geweest.
Daarom zeg ik ook inderdaad dat als hubby echt wilt wachten dat ik dan pech heb.
De ex vriendin van mijn beste vriend heeft het heel anders gespeeld. Die is gewoon stiekem gestopt met de pil :evil: Hij was er dus echt op dat moment nog niet aan toe. Nu zijn ze dus uit elkaar. (toen dat kindje 9 maanden was)
Dat zou ik dus echt niet kunnen. Ik wil wel dat het kindje ook erg graag gewenst is door hubby!
Wat erg zeg! Dat zou ik idd ook nooit kunnen… is ook erg oneerlijk tegenover het kindje… die ontneem je vanaf het eerste moment een stabiele thuissituatie op die manier.
Ik ga gewoon lekker voor je duimen dat je groen licht krijgt in januari.
Naatje, dus eigenlijk moet jij bij de septemberstoppers 2008? Ik ga ook pas echt in januari stoppen met de pil. Hier ook een vriend die alles best spannend vind (dat is het natuurlijk ook wel, want een kindje is een grote verantwoordelijkheid). En toch heeft 'ie soms ineens van die uitspraken, dat ik denk :inlove: , dan zegt ie bijvoorbeeld ‘ik denk dat ik best een leuke vader word’ of ‘die en die zijn ook gestopt met de pil’. Hij is er dus toch wel mee bezig (en intussen klapper ik vrolijk (en soms wat minder vrolijk) verder).
Elle dat is toch wel een teken dat jou hub er wel mee bezig is en het ook graag wil :mrgreen:
Ik ben het er ook mee eens dat je wel beide er aan toe moet zijn, je moet het tenslotte samen doen. Ik zou er niet aan moeten denken om het alleen te moeten doen.
Bij mij ging het eigenlijk heel makkelijk, we waren net verhuist en ik zei tegen Gerard dat ik er nou toch er wel eens aan zou willen beginnen omdat we nou eindelijk alles voor elkaar hadden :lol: :lol:
En hij zei: oke en keek me met open mond aan want hij dat dat dus niet verwacht :lol: :lol: :lol: 8)
En toen was het binnen 3 maanden zover :mrgreen:
@Belly wrote:
Naatje, nee ik stop echt in januari dan pas met de pil. Heb sowieso al heel veel antibiotica moeten slikken waardoor het nu niet verstandig is om zwanger te raken. Plus het feit dat mijn pil momenteel al niet perfect daardoor werkt en ik er dus eigenlijk min of meer vanuit ga dat ik meteen weer regelmatig ongi wordt :shifty:
Wat ben je toch verstandig :mrgreen:

Elle, welkom!
Bigsby :naughty: een maand eerder stoppen.
Belly, in januari mag je echt wel stoppen, moet gewoon :hug:
Naatje, wel fijn dat je in september al gestopt bent met de pil, nu weet je meteen je cyclus en kan je er in januari meteen voor gaan.
Mijn kleine mannetje is ziek :(
Sinds zondagmiddag al koorts. Vandaag naar de dokter geweest en als hij vrijdag nog koorts heeft, moeten we weer terug komen.
Hij zit nu aan de medicatie, want de slijmpjes zitten op zijn longen. Mijn arme mannetje.
Noemi: oeps betrapt :oops: :shifty: :mrgreen: maar ik blijf wel hier kletsen hoor 8)
Je arme mannetje :-* en dat terwijl je vakantie hebt :hug:
Hopelijk is R. snel weer beter
@bigsby wrote:
@Belly wrote:Naatje, nee ik stop echt in januari dan pas met de pil. Heb sowieso al heel veel antibiotica moeten slikken waardoor het nu niet verstandig is om zwanger te raken. Plus het feit dat mijn pil momenteel al niet perfect daardoor werkt en ik er dus eigenlijk min of meer vanuit ga dat ik meteen weer regelmatig ongi wordt :shifty:
Wat ben je toch verstandig :mrgreen:![]()
:mrgreen: :lol: :mrgreen: