December 2008 en Januari 2009 stoppers

syl: welkom hier :mrgreen:

Noemi: lekker een weekje vrij, heb je nog wat leuks gepland?

Aso hoor zo uit de wasmand leven :naughty:

Naatje: een werkster??? jeetje wat ben ik nu jaloers :shock: dat krijg ik niet voor elkaar :roll:

Ik begin een beetje ongeduldig te worden, ik voel mijn vr. dagen aankomen :wink:

Hoi Sil, welkom.

Het begint hier al steeds drukker te worden. Gezellig!

Thx voor het warme welkom!!! :mrgreen:

Hoi Sil, welkom! Ik zal je aan het lijstje toevoegen… duurt alleen ff want mijn laptop was gecrashed. Hij doet het weer, maar moet Photoshop er nog op zetten.

Bigsby, ja het is ook wel heel erg luxe hoor. Maar we werken allebei fulltime en ik vond het wel een beetje veel als het hele huishouden ook nog eens bij mij kwam te liggen… had geen weekend meer… dus heb hub de keuze gesteld: 50% meehelpen of werkster betalen. Hij had er bijzonder snel een besluit over genomen! :wink: Dus nu komt ze eens in de twee weken een ochtend.

Sil, leuk dat je mee komt schrijven hier!

@Naatje wrote:

Bigsby, ja het is ook wel heel erg luxe hoor. Maar we werken allebei fulltime en ik vond het wel een beetje veel als het hele huishouden ook nog eens bij mij kwam te liggen… had geen weekend meer… dus heb hub de keuze gesteld: 50% meehelpen of werkster betalen. Hij had er bijzonder snel een besluit over genomen! :wink: Dus nu komt ze eens in de twee weken een ochtend.

:lol: :mrgreen: :lol:

Naatje, ik ben ook wel jaloers hoor!!

Wij zijn van de zomer verhuisd naar een ‘grote mensen-huis’ en zijn toch een groot deel van de zaterdag bezig met de schoonmaak daarvan.

Aan strijken kom ik dus al helemaal niet toe :mrgreen:

Nieuwe meiden, welkom hier!

Hier wel een grappige ontwikkeling, want ik heb al twee nachten achter elkaar gedroomd dat ik zwanger ben. En dat terwijl ik er juist sinds dit weekend wat meer afstand van heb genomen. In mijn eerste droom vond ik het helemaal niet zo leuk, omdat we dan de trouwdatum moesten verzetten… Nou ja zeg! Maar het was (tot nu toe in ieder geval) slechts een droom :zzz:

Sproetje: kun je nagaan hoe je er onbewust ook veel mee bezig bent :wink:

Maar gaan jullie de datum nu wel plannen?

Naatje: hahaha hij wilde dus zelf ook niet schoonmaken :mrgreen:

Ik doe het schoonmaken altijd doordeweeks als ik vrij ben, straks ff stofzuigen en boven schoonmaken heb ik gister ff snel gedaan nadat ik thuis kwam van werken, en voor het sporten :lol: :lol:

En vrijdag doe ik altijd beneden en de badkamer, stofzuigen en dweilen doen we op zaterdag. En strijken op zondag, wat een schema hé :lol:

Vandaag is mijn vrije dag en ik denk erover om straks nog ff bij een vriendin langs te gaan, maar dat zal wel na de lunch worden eerst moet Luca straks nog ff slapen :wink:

Bigsby, als ik ongesteld word laten we de datum gewoon staan.

En dan gaan we er in januari dus weer voor.

Even een maandje overslaan.

En als het raak is, moeten we inderdaad de datum verzetten.

Dus eind van de maand gaan we de knoop denk ik doorhakken.

Inderdaad een aardig schema bij jullie.

Doordeweeks zijn we 's avonds amper thuis, dus wij zijn wel op het weekend aangewezen. Of op mijn vrije dag (1x per twee weken).

Fijne middag!

Sproetje, onbewust ben je er nog behoorlijk mee bezig dus :slight_smile: .

Bigsby, net schema hoor. Ik heb niet echt een schema, behalve voor de was, in het weekend probeer ik de wasmand altijd leeg te maken. Verder strijkt mijn schoonmoeder en maakt mijn schoonvader de toiletten en badkamer schoon en stofzuigd en dweilt hij eens per week, echt luxe hoor!

Zooo ejb… dat is ook luxe inderdaad!! Ben niet jaloers :liar:

Ha ha!

Allemaal niet zo’n schoonmakertjes hier! haha

Ik ook niet hoor. Heb een tijdje een keer per twee weken een ochtend hulp gehad, maar zij stopte en ik heb geen nieuwe meer gezocht. Ik ben minder gaan werken na mijn zwangerschapsverlof en heb nu dus ook wat meer tijd om het zelf bij te houden. Maar het schiet er nog al eens bij in. Vooral de was blijft hier vaak ongestreken en ongevouwen. Dus ook hier leven we wel eens uit de wasmand! hihi

Ik zou ook best een hulpje willen hebben hoor, maar denk niet dat wij dan kunnen veroorloven :oops:

Ejb: word bij jou het huishouden altijd gedaan door je schoonouders? :shock: jeetje wat lekker zeg!

Sproetje: oke duidelijk :mrgreen:

Dus eigenlijk moet ik hopen dat je nu niet zwanger bent maar in januari gelijk? :mrgreen: :wink: Dan kun je trouwen als je zwanger bent :mrgreen:

Die 2 maanden maakt ook niet meer uit toch? of denk ik nu te makkelijk :think:

Zoals het er nu voor staat, zijn er twee mogelijkheden:

• nu zwanger en twee maanden later trouwen (wel met een normale buik… hoewel, een after-bevallingsbuik :think: )
  • nu niet zwanger en er dan in januari weer voor gaan.

Maar bij de tweede optie zou ik wel een hele dikke toeter hebben op de bruiloft. Een buikje van 4 a 5 maanden lijkt me eigenlijk wel max. maar dan zouden we nog langer moeten wachten…

Een maandje overslaan is inderdaad nog wel te overzien :smiley:

Nu ben ik in de war :think: :oops:

Sproetje: Een maandje is wel te doen ja, en ik zou ook maar lekker een datum prikken als ik jullie was. Anders blijf je het constant opschuiven :think:

Willen jullie nog steeds voor juli gaan?

Oh, je bedoelt de trouwdag een maandje opschuiven :wall: Nu snap ik het :lol:

haha Belly ben je nog een beetje wakker? :lol: :lol: :lol:

Het duurde even :mrgreen: