December 2008 en Januari 2009 stoppers

Ejb, ik ga over 5 minuutjes alles klaar zetten :oops:

Hubby kwam me wakker maken vanmorgen dat hij even naar intratuin wilde om visjes te halen voor het aquarium en zijn dus net terug :?

Had eigenlijk al klaar willen zijn, maar ja…Vanavond hoef ik niet te koken wan we laten lekker shoarma bezorgen :dance: :drool:

Ik ben trouwens nog nooit naar een kerk geweest, zou het best weleens mee willen maken met de kerst bijvoorbeeld

Belly, lekker toch, zo’n ochtend. Als je een keer naar de kerk wil met Kerst, gewoon een keertje doen, zijn vaak leuke diensten (wel een niet al te strenge kerk uitzoeken natuurlijk :wink: ). Succes met strijken, ik ga ook nog even snel een paar dingetjes strijken.

Ik heb het strijkwerk gelijk vanochtend gedaan zodat we vanmiddag ff naar het bos konden. En een vriendin van ons had onze gordijnen vermaakt dus die moest ik er ook ff bij mee strijken :roll: Maar alles is weer klaar :mrgreen:

Ejb: jij hebt zo te lezen een leuk weekend gehad :thumbup:

Belly: krijgen we nou een foto van jullie aquarium te zien? :mrgreen:

Ik ben klaar met strijken :dance: Nu is het alleen weghangen en opbergen :dance:

De volgende wasjes zitten alweer te wachten voor de strijk :wall:

Ik zal hubby strax een foto laten maken van het aquarium :wink:

Zooo, druk weekend geweest bij jullie lees ik! Het zit er weer bijna op. Morgen weer lekker aan het werk. :?

En weer een nieuwe januaristopper erbij zie ik! Welkom Elle. Ik heb je meteen op het lijstje gezet. Als je er meer info op wil hebben moet je maar ff een pb sturen.

Nou hier dan de foto’s van onze nieuwe aanwinst :mrgreen:

Ze zijn wel groot, maar ik krijg ze echt niet kleiner :? Het programma geeft aan van wel, maar hier komen ze er toch groot op :wall:

Het is echt hubby’s trots :inlove:

Zo groot vind ik de foto’s niet hoor! als ze kleiner zijn kun je niet meer precies zien hoe het eruit ziet :wink:

En het aquarium ziet er mooi uit, komt er nog meer vissen of vaste planten bij in?

Er komen inderdaad nog meer vissen en plantjes bij. Hij mag vissen bij mijn vader uitkiezen en we gaan volgende maand nog wat plantjes bijhalen want zo is het nog wel erg leeg vindt ik :shifty:

Belly: ik vind hem ook wat kaal vandaar dat ik het ook vroeg :wink: maar het begin is wel heel mooi. Straks als die voller is wil ik meer foto’s zien :mrgreen:

Hoi allemaal, bedankt voor het warme welkom.

@Naatje, leuk dat ik op het lijstjes sta, zo wordt het helemaal echt, zo zwart op wit. Ik ben trouwens 29.

@Belly, leuk je hier ook te zien. Wat is jullie aquarium mooi geworden zeg!

Is zondag trouwens strijkdag ofzo? Ik heb ook een uur staan strijken (ik spaar t altijd op)

Elle: bij mij is het wel iedere zondag strijkdag :evil: meestel kijk ik tussen het strijken door een serie die ik op een andere dag heb opgenomen :mrgreen:

Elle, ik heb het meteen aangepast.

Ik weet dat dit echt super decadent klinkt… maar ik heb al weken niet meer gestreken! Dat doen onze werkster tegenwoordig. Echt heerlijk is dat! :smiley:

Welkom Belly en Elle.

Ik heb nergens zin in :mrgreen:

Gelukkig een weekje vakantie :dance:

Belly, leuk hoor dat aquarium, maar het is idd nog beetje leeg nu.

Bigsby, gezellig gewandeld vandaag dus!

EJ, dat klinkt als een gezellig weekend.

:mrgreen:

Ik strijk echt heel weinig hoor :oops: Meestal klap ik het meteen uit zodra het uit de droger komt en leg ik het zo in de kast. Behalve blouses enz.

Als het echt gekreukeld is beland het inderdaad in de strijkmand…En zoals vandaag moest ik echt het een en ander wegstrijken want hubby had ook bijna geen blouses meer voor onder zijn pak naar het werk :shifty:

Huisje is weer helemaal aan kant, dus ik kan met een gerust hart weer aan een nieuwe werkweek beginnen, want daar heb k echt weer zin in :liar:

Belly, ik strijk ook niet hoor. Ja alleen wat echt hoognodig is, de rest gaat mooi zo de kast in nadat het netjes opgevouwen is.

En soms, heel soms, raakt het nooit in de kast en wordt het zo weer uit de wasmand gehaald :oops: :mrgreen:

Dus je hoeft je niet te schamen! Hihihi.

Gelukkig, ben ik niet de enige :mrgreen: Wij leven ook weleens (af en toe) uit de wasmand :lol:

@bigsby wrote:

Zo groot vind ik de foto’s niet hoor! als ze kleiner zijn kun je niet meer precies zien hoe het eruit ziet :wink:

En het aquarium ziet er mooi uit, komt er nog meer vissen of vaste planten bij in?

In firefox geeft ie de foto groot weer :wall:

Tjah en dan is het weer bedtijd :zzz: Morgen weer een nieuwe werkweek en daar heb ik zo een zin in :liar:

Ik ben toe aan de feestdagen en januari :lol:

Meiden, ik wens jullie een fijne nacht en kom morgen weer gluren. Misschien wel tijdens het werk als het rustig is :silenced:

Hallo dames,

Ik was laatst al op zoek naar dit topic, maar toen was het er nog niet!

Ik wil me graag bij jullie aansluiten!

Wij gaan in januari voor een tweede kindje!!!

Sil, welkom hierzo! :thumbup: