Mijn weekend begint gelukkig ook al lekker vroeg op vrijdag. Ben inmiddels al weer 2 uur aan het weekend begonnen… ff de stad ingeweest net. Straks lekker eten bij vrienden en morgen ff bij de opa van hub langs (zou dat schoonopa heten?). De rest van het weekend lekker leeg… heerlijk ontspannen. Of eindelijk ons trouwalbum eens af gaan maken!
Naatje, klinkt als een leuk weekend!
Zo, mijn vriendin is weer weg. Het was weer supergezellig :mrgreen:
Lekker gegeten en gepraat en haar even verslagen met de Wii :lol:
Ga nu even rondsnuffelen op het web en dan lekker strax waar is de Mol kijken :mrgreen:
Bigsby, lekker kaasfondue :drool:
Ejb, Ik hoop ook dat hij zich niet bedenkt, maar tot nu toe ziet het eruit gewoon uit dat ik mag stoppen :inlove:
Iedereen een fijn weekend toegewenst! :-*
Belly, leuk dat je zo’n gezellige avond hebt gehad! Fijn weekend!
FF een vraagje.
Met welk programma maken jullie zo’n lijst op de eerste pagina??
Ben aan het klungelen in Paint, maar het lukt nog niet erg :?
Volgens mij doen ze dat in photo shop?
Tenminste toen ik een keer een lijstje heb gemaakt voor een ander topic deed ik het daarin
Zo dan ga ik me nu even terug trekken met een borrel (nu het nog kan en mag :inlove: ) en een lekker bakje chips :drool:
Fijne avond :-*
Sproetje, ik zelf maak altijd het lijstje in Excel en kopieer dat dan en plak het in Fireworks en sla het dan op als een gif-bestand. In principe is dit dus mogelijk met elk programma waarmee je er een fotobestand van kan maken.
Sproetje: Jou vragen heeft EJB al beantwoord dus sluit ik me daarbij aan
Naatje: Klinkt als een gezellig weekend, veel plezier nog!
Heb je in de stad nog wat leuks gekocht?
Belly: fijn dat je het leuk hebt gehad!
En jullie hebben dus ook een WII? ik speel er nooit mee maar G. wel :mrgreen: (elke dag wel zo’n beetje :roll: )
Jij ook nog ff lekker genieten van een glaasje wijn :lol: hier hetzelfde :lol:
EJB: ga jij nog wat leuks doen dit weekend?
Bigsby, vanavond krijgen we een collega van mij op bezoek (nog een erg verlate kraamvisiste voor Amayra ). En morgenavond gaan we naar een oom en tante van mij. Het is nu zulk heerlijk weer (althans, zonnig :mrgreen: ), dat we zometeen even lekker gaan lopen met de kids. En heb jij nog leuke dingen gepland?
haha wel een hele late kraamvisite EJB :mrgreen:
Maar klinkt allemaal gezellig, en lekker rustig. Hoe gaat het nu met jou?
Ik ga vanavond naar een vriendin toe, samen met een andere vriendin. We gaan met zijn 3e kaasfondue-en :mrgreen: Dus een meiden avondje :mrgreen:
Morgen heb ik een berg strijkwerk te doen, en verder denk ik dat mijn ouders nog ff langs komen :eh:
Bigsby, ja ik had van mijn vriendin een lekkere fles Merlot gehad :drool: Al viel het 2e glaasje niet echt goed :sick:
Vandaag niet echt bijzondere plannen. Denk even een paar wasjes wegwassen en morgen ga ik wel strijken. Vandaag echt geen zin in
Wij speelden er ook niet vaak op hoor, maar sinds hij omgebouwd is hebben we zoveel spellen dat ik het gewoon weer leuk vindt om erop te spelen :mrgreen: . Maar dat zal vast wel vanzelf weer minder worden 8)
@Sproetje wrote:
FF een vraagje.
Met welk programma maken jullie zo’n lijst op de eerste pagina??
Ben aan het klungelen in Paint, maar het lukt nog niet erg :?
Ik heb het idd in Photoshop gemaakt. Paint vind ik echt een waardeloos programmaatje. Maar goed, ik gebruik voor mijn werk dagelijks Photoshop, dus dan is het allemaal niet zo moeilijk. Kan me voorstellen dat het vrij ingewikkeld is als je het nog nooit hebt gebruikt.
Wij hebben ook een Wii! Echt leuk… met Wii Fit. We gebruiken hem alleen niet echt vaak. Eigenlijk alleen als er vrienden op bezoek zijn.
Bigsby: Nee, niet echt veel leuks gekocht. Moest eigenlijk alleen een spel ophalen dat hub had besteld. Die is dus nu het hele weekend weer zoet.

Nou, het dreigde gisterenavond nogal laat te worden… maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat het in Paint niet zo lekker werkt.
Wordt vervolgd
Nu snel door het huis want het is veels te mooi weer om binnen te zitten.
Bigsby, klinkt gezellig… een meidenavondje (ookal hou ik niet van kaasfondue :drool: )
Hier vanochtend een negatieve test, dus tot nu toe doet mijn lichaam keurig wat het moet doen…
Sproetje: fijn is een negatieve test nooit maar in jou geval wel positief, nu begin je gewoon weer aan de volgende ronde.
Belly: wat je na 2 glaasjes al aangeschoten?
Of was die niet te drinken?
Gaan we samen morgen strijken? wat een p*kkenwerk hé :x
@bigsby wrote:
Belly: wat je na 2 glaasjes al aangeschoten?
Of was die niet te drinken?
Gaan we samen morgen strijken? wat een p*kkenwerk hé :x
Hij viel gewoon helemaal verkeerd. Had ineens inderdaad het gevoel dat ik aangeschoten werd en werd misselijk :sick: Nog nooit meegemaakt. Misschien dat het komt doordat ik al heel lang niet gedronken had :think:
Ja, ik heb echt een hekel aan strijken maar het moet nu echt gebeuren :oops: Vandaag even de stad in geweest maar niet echt fun shoppen. Was echt het noodzakelijke voor de papieren want daar moet ik binnenkort ook weer even voor gaan zitten. Zoals ordners, en kasboekje :?
Wel meteen even langs de visboer gelopen en even lekker kibbeling voor mezelf gehaald :mrgreen: Vanavond denk ik lekker rustig een filmpje kijken en me alvast voorbereiden op het strijkwerk :lol:
De meiden avond gister was heel gezellig, al voel ik nu een licht gedreun in mijn hoofd :roll:
We waren met zijn vijven, en de mannen zaten bij mij thuis te WII- en :lol: :lol:
En nu ga ik me zo voorbereiden op mijn strijkwerk :?
Hoi dames,
Kunnen jullie nog een medeschrijfster gebruiken? Ik mag in januari ook eindelijk stoppen met de pil (en het klappert hier al flink). Het wordt voor ons het eerste kindje, dus wel erg spannend.
Welkom hier Elle, gezellig dat je mee komt kletsen :mrgreen:
Bigsby, hahaha, ja geef ze een WII en ze zijn zoet :lol:
Blegh, ik ben net wakker maar wordt nu al chaggie als ik denk aan al dat strijkwerk :shifty: We gaan zo eerst even naar intratuin en daarna moet ik er toch echt aan gaan geloven. Denk dat ik tussendoor maar een filmpje opzet ofzo :think:
Elle, jij ook hier :mrgreen:
Elle, leuk dat je ook mee komt schrijven!
Sproetje, fijn dat je lichaam netjes doet wat het moet doen, hopelijk wordt je gewoon weer ongi op het juiste moment en heb je gelijk weer een goede cyclus :-* .
Belle en Bigsby, hoe is het met de stijk?
Hier tot nu toe een leuk weekend. Vrijdagavond bezoek gehad van een neef van hubbie (en toen zij een stuk aan het lopen waren buietn heb ik nog even lekker zitten KOKken :mrgreen: ). Gistermiddag zijn we lekker met de kids een stukje gaan lopen en 's avonds kwam mijn collega op visite met zijn vrouw. Vanochtend voor het eerst sinds heeeeel lang :oops: weer eens naar de kerk geweest, was een kerk-school dienst, dus er gebeurede erg veel en zowel Elliott als Amayra hebben hun ogen uit gekeken. Daarna zijn we nog even lekker naar het bos geweest en als de kids zo wakker zijn gaan we naar mijn oom en tante.