@ejb wrote:
en dit jaar…zijn we door onze verhuizing onze trouwdag helemaal vergeten :oops: :oops: .
Oooh! Das wel erg!! :lol: Dan volgend jaar maar dubbel vieren? (twee bossen rozen van je mannetje eisen!)
@ejb wrote:
en dit jaar…zijn we door onze verhuizing onze trouwdag helemaal vergeten :oops: :oops: .
Meiden mag ik hier ook mee kletsen?
Het is alleen nog niet voor alle 100% dat we in januari gaan stoppen met de pil. Maakt dat uit :shifty:
heb wel vandaag bij hubby aangegeven dat ik het ga doen, en kreeg daar niet echt een harde nee op :inlove: Maar in januari is het pas echt zeker, want als hubby dan toch nog wilt wachten, moeten we dus nog even wachten :oops:
Belly: Welkom! Gezellig dat je (misschien) ook mee gaat doen! Wordt het jullier eerste kindje?
Naatje, dank je wel :mrgreen:
Ja we gaan dan voor ons eerste kindje :inlove:
Ow spannend!! Wij ook! Aan je aantal berichtjes zie ik dat je al aardig wat voorpret hier op het forum hebt gehad… Blij dat jullie er ‘eindelijk’ echt voor gaan? Is bij mij wel echt zo. Ik was er al zo lang aan toe, maar je moet zulke dingen samen beslissen he? (helaas)
Ja ik werd lid hierzo toen we het er weleens over hadden maar Hubby was er nog niet aan toe. Zodoende kwam ik in een topic waar nog meer meiden moeten/willen wachten voordat ze er voor mochten gaan. :mrgreen:
Ik vindt het geweldig, al blijf ik me een beetje onzeker voelen. Ik hoop heel hard dat hubby zich niet alsnog bedenkt
Heb dus namelijk min of meer gezegd dat k gewoon stop in januari. Zodat ik de knoop een beetje heb doorgehakt :oops:
Hoewel we echt wel samen hebben besloten dat we er voor gaan heb ik dat gevoel ook nog steeds… stel dat 'ie ineens van gedachten veranderd?! Dat zou ik echt slecht trekken. Van mij mag het al januari zijn hoor…
Maar goed, hij heeft het nu al zo gehad met de rubbers dat 'ie wel blij zal zijn als dat niet meer hoeft. :lol: Is allemaal niet zo goed voor onze frequentie… komt nu neer op 1x per week ofzo… als ik geluk heb. Zo komen we er straks natuurlijk nooit! :lol: :lol: :lol:
Ja ik hoop ook echt dat hij zich niet bedenkt, maar we gaan er gewoon vanuit dat hij zich NIET bedenkt :lol:
Hahaha, nee dat gaat niet opschieten dan he :lol: Wij hebben wel besloten om niet alleen te vrijen omdat het moet, maar omdat we zin hebben :oops:
Dat willen wij natuurlijk ook. Anders wordt het allemaal zo geforceerd. Maar door die stommer rubbers wordt het allemaal wel erg weinig. Zal zooo blij zijn als dat niet meer hoeft!!!
Hahaha, ja het is nou niet bepaald romantisch :lol: :lol: :lol:
Belly: welkom hier! Fijn dat je ook hier mee komt schrijven
Hopelijk bedenkt hub zich nu niet
En nee die rubbertjes helpen nou niet bepaald :roll: volgende keer ga ik mooi weer aan de pil
Gisteravond ben ik ff lekker naar de stad geweest, ik heb nog wat leuke kleren gekocht :mrgreen:
Vandaag ben ik vrij, ff kijken wat ik ga doen behalve schoonmaken :?
Belly, Welkom!
Ook al is het nog niet zeker of ik hier hoor (zie eerdere berichtjes )
En bedenk dat sommige mannen gewoon een extra duwtje in de rug nodig hebben. Die van mij gelukkig niet hoor, het was een gezamenlijk initiatief. Maar als de rubbers/pil de deur uit zijn, dan loopt het vanzelf zoals het loopt en moet hij er wat meer moeite voor doen als hij het écht niet wil :lol:
Bigsby, grappig dat je dat zegt.
Ik vind die rubbers dus ook helemaal niks. Maar aan de pil wil ik liever ook niet meer. Ik voel me lichamelijk een stuk beter sinds ik ermee ben gestopt. Maar hoe dat straks dan moet als het eenmaal is gelukt om een kindje te maken… :think: :mrgreen:
Dank jullie wel meiden :-*
Ik hoef nog maar 40 minuten en dan heb ik weekend :dance: Vanavond komt mijn beste vriendin eten, dus zal het vanmiddag even druk hebben.
Moet echt even het huisje schoonmaken, heb er door de operatie niet echt veel aan kunnen doen :oops: Dan moet ik nog een pakketje ophalen bij TNT en nog wat boodschapjes doen voor vanavond. Dus het zal thuis drukker zijn dan op mijn werk :?
Bigsby, grappig dat je dat zegt.
Ik vind die rubbers dus ook helemaal niks. Maar aan de pil wil ik liever ook niet meer. Ik voel me lichamelijk een stuk beter sinds ik ermee ben gestopt. Maar hoe dat straks dan moet als het eenmaal is gelukt om een kindje te maken... Denken Meneer Groen
Belly wat lekker dat je nu weekend hebt, en veel plezier vanavond :dance:
Ik heb morgen een meidenavond, we gaan bij iemand kaasfondue-en :mrgreen:
Beetje rare vraag misschien… maar ik dacht dat het een fabeltje was dat je niet zwanger kunt worden zolang je nog bv geeft. Of heb ik dat nou helemaal verkeerd :think:
Zou allicht weer een paar maanden schelen :mrgreen:
@Sproetje wrote:
Beetje rare vraag misschien… maar ik dacht dat het een fabeltje was dat je niet zwanger kunt worden zolang je nog bv geeft. Of heb ik dat nou helemaal verkeerd :think:
Zou allicht weer een paar maanden schelen :mrgreen:
Of zorgt de pil ervoor dat de bv stopt?
Dan begrijp ik het weer wel
Volgens mij zorgt de pil er niet voor dat de bv stopt. De pil in combi met bv wordt afgeraden vanwege de hormonen, die komen namelijk ook in de bv terecht.
Belly, leuk dat julie van plan zijn er januari voor te gaan, hopelijk verandert je hubbie niet van gedachten. Veel plezier vanavond!
Bigsby, leuk hoor, weer even geprobeerd zonder condooms. Vlak na je ongi is de kans idd wel heel erg klein dat je er zwanger van wordt. Veel plezier morgenavond!