December 2008 en Januari 2009 stoppers

Naatje, pas getrouwd? Leuk! Nog gefeliciteerd.

Sproetje, balen als je ongi zal worden.

Maar kan natuurlijk wel als je lichaam nog even in orde moet komen na de mk.

Bigsby, leuk hoor naar Egypte op vakantie.

Was je vorig jaar nou ook niet geweest?

Ben benieuwd hoe het met Luca gaat.

Dank jullie wel! We zijn in augustus getrouwd. Het was helemaal super! En nu dus klaar voor de volgende stap. :smiley: Over een paar maandjes laat ik jullie wel een keer van de foto’s meegenieten… tot die tijd helaas :silenced:

Naatje, gefelicteerd nog! Kan me goed voorstellen dat je je nog niet bekend wilt maken hoor. Ik heb dat zelf destijds ook pas gedaan toen de belangrijke mensen om mij heen wisen dat ik zwanger was.

Sproetjes, kan goed dat je cyclus niet gelijk weer helemaal op orde is na de mk, maar als hij altijd heel regelmatig is geweest is hij vast weer gauw op orde hoor :-* .

Naatje, groot gelijk hoor!

Sproetje, en? Al meer nieuws?

@bigsby wrote:

Sproetje: Juli ga je niet meer halen, dus als je nu gelijk zwanger raakt dan komt de beeb in augustus

Maar niet iedere baby dient zich netjes met 40 weken aan hè… :smiley:

En als het nú raak is, zitten we op 27 juli (10 dagen na de bruiloft :think: )

Maar we wachten het eerst maar even af.

Ongi-gevoel trok weer weg, dus dat kwam kennelijk ergens anders vandaan.

Ejb, mijn cyclus was vrij regelmatig ((29-31-30)-mk-31-ma).

En Naatje, ik ben wel benieuwd hoor naar de foto’s :mrgreen:

Hadden jullie het uitgebreid gevierd?

Sproetje, dan is je cyclus vast gauw weer op orde :-* , ga je voor alle zekerheid nog een zwangerschapstest doen?

Nou, ik heb hier op het forum het advies gekregen om dat wel te doen.

Hoewel ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat een test nu nog positief zal zijn.

Was ik eindelijk overtuigd, vond mijn vriend het gisteren onzin.

Maargoed, misschien doe ik het toch maar.

Dan weet ik het in ieder geval zeker…

Zou inderdaad binnekort gewoon een test doen hoor, onzekerheid is ook niets.

Ik zou sowieso voor de zekerheid testen.

Maargoed, je moet natuurlijk doen waar jij je zelf goed bij voelt :-*

@Sproetje wrote:

En Naatje, ik ben wel benieuwd hoor naar de foto’s :mrgreen:

Hadden jullie het uitgebreid gevierd?

Ja, het was groot feest! Niet met 300 man ofzo, daar hadden we allebei geen zin in. Dus het is flink uitgebreid geweest, maar wel met een redelijk kleine groep naaste familie en goede vrienden. Jammer dat zo’n dag zo snel voorbij is. De jurk hangt nu in de kast… netjes schoon in de zak. Volgens de BABS moesten we mijn jurk en zijn pak ieder jaar aantrekken om het te vieren… ik hoop heel erg dat hij niet meer past komende zomer! :smiley:

Naatje: ga je de jurk nog wel bewaren dan? je ziet veel dat mensen hem gaan verkopen omdat je hem toch nooit meer draagt.

Je kunt wel ieder jaar thuis wat lekkers koken en hem dan aandoen :mrgreen:

Sproetje: Volgens mij test je alleen om te kijken of de hormonen uit je lichaam zijn, maar je moet zelf weten of je gaat testen of niet.

Ik ga zo lekker op de bank hangen, ik ben erg moe :zzz:

Het was op het werk weer erg vermoeiend :zzz:

Ik ga hem zeker wel bewaren… vond hem zo mooi, daar kan ik voorlopig nog geen afscheid van nemen. Misschien kan ik er (als ik er toch afstand van zou willen doen) doopjurk(jes) van maken. Tot ik zoiets moet beslissen doe ik er maar even helemaal niks mee. Vroeger vond ik het ook zo leuk om mijn moeders jurk aan te trekken… misschien als ik dochters krijg… leuk als verkleedjurk! :smiley: :smiley: :smiley:

Het is alleen al leuk om af en toe naar te kijken, en vooral om hem dan ff te passen :mrgreen:

ik zou hem ook niet weg doen, kun jij zelf doopjurkjes maken dan?

Geen id… heb wel een naaimachine. Denk dat ik met een goed patroon een heel eind kom. Maar misschien dat ik er tegen die tijd wel heel anders over denk ik gewoon wat koop. Maar het is wel een romantisch id.

Ik zou wel eerst ff op iets anders oefenen voordat je je jurk verpest :mrgreen: :silenced:

Of kun jij goed met een naaimachine overweg?

Ik zou dan idd wel eerst goed gaan oefenen… beetje zonde om er zomaar de schaar in te zetten!

Naatje, kan goed begrijpen hoor, dat je je trouwjurk nie weg doet. Ik doe hem ook niet weg (bedenk dat die van mij nog steeds aar de stomerij moet :doh: :oops: , ach, ben ‘pas’ 3 jaar geleden getrouwd). En hem weer aandoen op onze trouwdag lijkt mij ook erg leuk. Eerste trouwdag was ik hoogzwanger, tweede gaf ik nog bv en ging hij dus echt van bove niet passen en dit jaar…zijn we door onze verhuizing onze trouwdag helemaal vergeten :oops: :oops: .

Naatje, leuk hoor!

Wij willen het ook redelijk uitgebreid vieren.

Ongeveer 100 man voor het feest zoals de gastenlijst er nu uitziet :smiley:

Mijn jurk ga ik denk ik niet bewaren. Volgens mij ga ik daar echt niets meer mee doen. Maar je hoort het wel vaak inderdaad.

Het testen is inderdaad om te checken of er geen hcg meer gespot wordt. Ik heb gisteren bij de KV twee testen gehaald.

Zegt die kassiere: weet u hij deze testen werken?

Dacht: Ja muts, dat weet ik :silenced:

Ik vind het echt stom dat ze zich daar uit zichzelf mee bemoeien.

Maargoed, ik kan weer even vooruit :wink:

Sproetje, beetje rare vraag van de kassière idd, er zit ook nog een gebruiksaanwijzing bij en als je hulp wil vraag je die wel, toch? Weet je al wanneer je gaat testen?

Sproetje: ja waar bemoeit ze zich mee :o De gebruiksaanwijzing is toch duidelijk genoeg :?

EjB: pas 3 jaar :mrgreen: en dan al vergeten :naughty: