December 2008 en Januari 2009 stoppers

@Sproetje wrote:

EJB, dank je!

Wanneer heb je de nacontrole bij de chirurg?

En inderdaad: steken en/of meer slijm :lol:

Nacontrole is over twee weken, duurt nog even dus, maar ik verwacht wel dat we groen licht krijgen voor januari. Ze had namelijk voor de operatie gezegd dat het dan verstandig was om 2 á 3maanden te wachten met zwanger worden. Ik ben 22 oktober geopereerd, dus ergens tussen eind december en eind januari zou he dan volgens mij weer moeten mogen!

Bigsby, leuk jou hier ook weer tegen te komen!

Forum doet inderdaad raar, zo wordt dit topic wel snel gevuld met al die dubbele berchtjes :lol: .

Ejb: wat balen dat je geopereerd moest worden, hopelijk heb je er niet al te veel pijn aan :-*

Fijn in iedergeval dat je nu ongie bent geworden, nou nog hopen op groen licht :pray:

Naatje, hoe kun je de berichtjes weer weghalen dan?

Kan zeker alleen als er daarna nog niet gepost is ofzo want mij lukt het niet.

EJB, dan zal je idd wel groen licht krijgen lijkt me :thumbup:

Bigsby, was jij in het begin zo misselijk dan dat je nu het risico niet wilt nemen om er al eerder voor te gaan?

@Sproetje wrote:

Naatje, hoe kun je de berichtjes weer weghalen dan?

Kan zeker alleen als er daarna nog niet gepost is ofzo want mij lukt het niet.

Ow, das ook gek. Ik had rechtsboven in mijn bericht een kruisje staan om te verwijderen… nu zie ik het niet meer in mijn voorgaande berichtjes.

Bigsby, qua pijn valt het gelukkig mee, maar mag 6 weken in principe niet meer dan 2 á 3 kilo tillen…

Bigsby, was jij in het begin zo misselijk dan dat je nu het risico niet wilt nemen om er al eerder voor te gaan?

Nee ik was niet eens zo misselijk, het was meer dat ik al heel op het begin last kreeg van mij bekken. En toen ik vorig jaar augustus met vakantie ging (was ik 20 weken) toen kon ik al bijna niet meer zitten en heel weinig lopen.
Maar wij gaan in december naar Egypte en daar moet je nogal op het eten en drinken letten. En ik wil daar ook graag nog een wijntje drinken en lekker in de zon liggen :lol: :lol: :lol: Redenen genoeg om ff te wachten toch? :wink:

Ejb: gelukkig dat je niet zoveel pijn hebt!, maar hoe zit het met je kids tillen dan?

Sproetje en Naatje: wat doen jullie in het dagelijkse leven eigenlijk?

@bigsby wrote:

Ejb: gelukkig dat je niet zoveel pijn hebt!, maar hoe zit het met je kids tillen dan?

Mijn schoonmoeder is hier elke dag en hubbie doet de kids 's avonds en in het weekend.

Ejb: jeetje wat een gedoe zeg! en dat moeten jullie nog 6 weken zo volhouden :shock:

Nou, in totaal 6 weken, dus nu nog iets meer dan 4 te gaan…we gaan even kijke nof we ook wat tussenoplossingen kunnen bedenken, aankleedkussen op de vloer bijvoorbeeld en Amayra misschien op een matrasje in de woonkamer laten slapen 's middags. Maar tot en met deze woensdag is sm er iig vanaf dat hubbie de deur uit gaat totdat hij thuis is…

@bigsby wrote:

Sproetje en Naatje: wat doen jullie in het dagelijkse leven eigenlijk?

Ik ben ontwerpster. Ik ga hier maar niet te veel in detail, want ik zag al dat je alles wat op dit forum staat heel makkelijk kan googlen. Onze kinderwens wil ik voor de buitenwereld nog heel even geheim houden… vooral voor mijn werkgever. :silenced: (dus als je meer wilt weten stuur maar ff een pb-tje)

Ehm, ja, er ging vanmiddag aardig wat fout blijkbaar :?

Naatje, je kan enkel (dubbele) berichtjes weghalen als er nog geen nieuw berichtje na je geplaatst is. Is dat wel, dan kan je niets meer weghalen.

Klinkt leuk je beroep. Ben je dus erg creatief!

Bigsby, welkom hier :mrgreen:

Ik had het inmiddels gezien, dat weghalen alleen kan als er nog niets na is gepost.

… en ja, ik ben de creabea in huis! Maar dat zit bij mij in de familie.

Oh leuk hoor, ik ben helemaal niet zo crea.

Heb op naailes gezeten, maar durf gewoon niet zelf iets te proberen, dus wachtte altijd netjes op de lerares.

Heb heel veel stofjes in huis (had veel plannen) maar die liggen nog steeds in de doos :slight_smile:

Naatje, leuk hoor, ontwerpster, we horen vast nog wel eens wat meer, en anders kan een pb-tje altijd nog :wink:

Noemi: je kunt ook leuke rokjes maken van die stof, of dingen voor Ray.

En vriendin van mij zit ook op naailes, en zij heeft vorige week een naaimachine gekregen en ze is me toch druk met allerlei dingen maken :mrgreen: Ze heeft mijn gordijnen gelijk ff ingekort, en ze is nu bezig met een spijkerjurkje, dus ik ben heel benieuwd hoe die eruit ziet :mrgreen:

He meiden,

Ik ben een beetje chaggi vandaag. Voelt nl. ernstig alsof ik ongesteld ga worden.

Dat zou betekenen dat mijn cyclus op z’n gat ligt :twisted:

Misschien voel ik het verkeerd hoor, maar ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat mijn gevoel meestal wel goed zit.

Kan het nu alleen niet zo goed plaatsen… 17 dg na de mk… :think:

En net als Naatje wacht ik liever nog even met al te veel detailinfo.

Voor nu dus maar even zo: ik heb een kantoorbaan van 36 uur p/wk (anti-crea dus :wink: )

en ben 's avonds drie keer in de week zoet met sporten.

Naatje, ik las trouwens ergens dat jullie pas zijn getrouwd! :inlove:

Wij gaan in juli trouwen (tenzij ik dan ongeveer uitgerekend zou zijn als het nu snel raak is…). Dat is in ieder geval de planning.

Wel lastig om het zwanger worden en het trouwen proberen te plannen.

Want de locatie etc. moeten we toch een keer gaan vastleggen :eh:

Sproetje: Juli ga je niet meer halen, dus als je nu gelijk zwanger raakt dan komt de beeb in augustus :wink:

Dus zou je de locatie al kunnen vastleggen, want als je in januari pas begint kun je best in juli trouwen.

Is je ongie al doorgebroken?

Naatje: nog gefeliciteerd! ik las dat volgens mij bij een ander gestopt topic :think: