Nacontrole is over twee weken, duurt nog even dus, maar ik verwacht wel dat we groen licht krijgen voor januari. Ze had namelijk voor de operatie gezegd dat het dan verstandig was om 2 á 3maanden te wachten met zwanger worden. Ik ben 22 oktober geopereerd, dus ergens tussen eind december en eind januari zou he dan volgens mij weer moeten mogen!
Bigsby, leuk jou hier ook weer tegen te komen!
Forum doet inderdaad raar, zo wordt dit topic wel snel gevuld met al die dubbele berchtjes :lol: .
Bigsby, was jij in het begin zo misselijk dan dat je nu het risico niet wilt nemen om er al eerder voor te gaan?
Nee ik was niet eens zo misselijk, het was meer dat ik al heel op het begin last kreeg van mij bekken. En toen ik vorig jaar augustus met vakantie ging (was ik 20 weken) toen kon ik al bijna niet meer zitten en heel weinig lopen.
Maar wij gaan in december naar Egypte en daar moet je nogal op het eten en drinken letten. En ik wil daar ook graag nog een wijntje drinken en lekker in de zon liggen :lol: :lol: :lol: Redenen genoeg om ff te wachten toch? :wink:
Nou, in totaal 6 weken, dus nu nog iets meer dan 4 te gaan…we gaan even kijke nof we ook wat tussenoplossingen kunnen bedenken, aankleedkussen op de vloer bijvoorbeeld en Amayra misschien op een matrasje in de woonkamer laten slapen 's middags. Maar tot en met deze woensdag is sm er iig vanaf dat hubbie de deur uit gaat totdat hij thuis is…
Sproetje en Naatje: wat doen jullie in het dagelijkse leven eigenlijk?
Ik ben ontwerpster. Ik ga hier maar niet te veel in detail, want ik zag al dat je alles wat op dit forum staat heel makkelijk kan googlen. Onze kinderwens wil ik voor de buitenwereld nog heel even geheim houden… vooral voor mijn werkgever. :silenced: (dus als je meer wilt weten stuur maar ff een pb-tje)
Noemi: je kunt ook leuke rokjes maken van die stof, of dingen voor Ray.
En vriendin van mij zit ook op naailes, en zij heeft vorige week een naaimachine gekregen en ze is me toch druk met allerlei dingen maken :mrgreen: Ze heeft mijn gordijnen gelijk ff ingekort, en ze is nu bezig met een spijkerjurkje, dus ik ben heel benieuwd hoe die eruit ziet :mrgreen: