Ik had me in eerste instantie ook bij de septemberstoppers gemeld… maar ja, die zijn al lekker bezig en ik had meteen het idee dat ik achter liep… dus ben ik maar een januaristopperstopic begonnen. Want cd’s vallen natuurlijk ook gewoon onder anticonceptie, dus echt gestopt ben ik dus nog niet!
en we vinden het hardstikke gezellig dat je er bent Naatje :mrgreen:
En dat je het topic heb aangemaakt…je was me net voor :lol:
Naatje, zo heb ik het ook gedaan hoor.
De eerste drie maanden veilig en daarna met de stoppers van die maand mee gaan schrijven. Maakt ook allemaal niet zoveel uit…
En wij hebben het er op onze vakantie in september over gehad. Toen paar maandjes later besloten met de pil te stoppen. Een geheel gemeenschappelijk besluit dus :inlove:
Naatje: Wij speelden ook gewoon met cd’s dus dat valt ook onder gestopt
Maar nu wil ik geen cd’s meer zien, wat een kl*te dingen zeg :shock: :silenced:
Sproetje: fijn hé zo’n gezamelijk besluit :mrgreen:
Sproetje, fijn dat jullie dat gezamenlijk besloten hebben. Maar goed, zo hoort het ook natuurlijk :mrgreen:
Dat ene verhaal dat ik las, dat die vrouw zo maar stiekem gestopt was :naughty: Echt erg!
Bigsby, nog even en je kan de condooms buitengooien!
Wij gebruiken hier niets :mrgreen:
Maarja, ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb PCO, dus de kans dat het raak zou zijn, is miniem …
Geen idee hoe het bij ons zou gaan als we het op z’n beloop laten.
Aangezien we nu toch wel een klusschema hanteren als mijn vruchtbare dagen eraan komen :inlove: :lol:
Bigsby, ik vind die cd-tjes ook helemaal niks.
Dus hoe dat straks moet als we twee rondes pauze in willen lassen? :think:
Sproetje: ik denk dat je dan toch weer die cd- tjes te voorschijn moet halen, je kunt moeilijk voor 2 a 3 maanden aan de pil :think:
En dat klusschema hebben wij straks ook weer hoor! alleen voel ik heel sterk mijn eisprong en dat maakt het wat makkelijker :mrgreen:
@Noémi wrote:
Bigsby, nog even en je kan de condooms buitengooien!
Wij gebruiken hier niets :mrgreen:
Maarja, ben nog steeds niet ongesteld geworden en heb PCO, dus de kans dat het raak zou zijn, is miniem …
Die heb ik al opgeborgen

Jij hoeft idd nooit aan de vb middelen, de ene kant wel makkelijk. Maar daar hebben we het al een keer overgehad

Weet jij al wanneer je langs mag komen voor de clomide? heb je al goed keuring?
Bigsby, ik was eigenlijk ook wel blij dat ik van de pil af was.
Dus het zullen toch wel de cd-tjes worden :?
Maar vast niet voor lang, ha ha :lol:
En ik voelde voor de mk mijn eisprong ook altijd, dus hopelijk is daar niks in veranderd.
De eerste keer dat ik de afkorting las voor de condooms, dacht ik, wat doen ze nou in hemelsnaam met cd’s :mrgreen: Dat beschermt niet echt lekker :mrgreen:
Bigsby, nee moet nog bellen naar de gyn.
Ga dat volgende week of de week erop eens doen.
Wil dan toch ook weer die medicatie die mijn ongesteldheid kan opwekken. Hoop wel dat ik dan gewoon clomid mag slikken na die ene keer opgewekte ongesteldheid … Hmm, misschien toch zeker maar bellen volgende week :mrgreen:
Sproetje, handig hoor dat je je eisprong voelt!
@Noémi wrote:
De eerste keer dat ik de afkorting las voor de condooms, dacht ik, wat doen ze nou in hemelsnaam met cd’s :mrgreen: Dat beschermt niet echt lekker :mrgreen:
Haha, dat had ik ook! Ben het ook echt op gaan zoeken wat ermee werd bedoeld… Er zijn hier op het forum zoveel afko’s waar ik nog nooit van had gehoord. :mrgreen:
ff wat anders… ik ben nu een tijdje hier mee aan het lezen/schrijven. Er wordt op het forum zo veel over onvruchtbaarheidsproblemen geschreven dat ik er een beetje onzeker van wordt. Hopelijk helemaal onterecht, maar toch. We zijn nog niet eens begonnen en ik ben mezelf al een probleem aan het aanpraten. Hebben jullie dat ook? Ik ben ook ‘Zwanger worden’ van Mariel Croon aan het lezen. Dat gaat daar ook voor een deel over. Ik heb ook al jaren een soort van voorgevoel over moeilijk zwanger raken… wederom niet echt ergens op gebaseerd. Behalve dat mijn moeder er 3 jaar over heeft gedaan om van mij zwanger te worden. (uiteindelijk met medicatie gelukt… geen id welke)
Moest het ff kwijt… :?
Noemi: hahaha cd-tjes beschermen niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: super grappig :lol: :lol: :lol:
Tja ik geloof toen er voor het eerst over werd gesproken hier, ik het gelijk begreep daarom heb ik het ook overgenomen. Ik had het eerst over rubbertjes :mrgreen:
Ik zou gewoon maandag al bellen :mrgreen:
Naatje: ik denk toch dat je minder moet gaan lezen, maar ik weet hoe je je voelt. Ik dacht altijd dat ik nooit kinderen zou kunnen krijgen, en dat maakte mij niet echt uit. Totdat ik ze wel wilde, en ik was echt verrast toen ik 3 maanden later zwanger bleek te zijn :o
Dus mijn gevoel zat er compleet naast, en nu denk ik dat het misschien geluk was en moet ik maar afwachten of het nu weer lukt, en zo snel.
Zo blijf je/ ik mezelf dus gek maken.
En toen ik zwanger was, was ik ook zo onzeker. Ik was steeds bang dat er iets mis zou gaan. En de decembermama’s hebben al 2 baby’s en 1 moeder verloren en dat hielp nou ook niet echt bepaald.
Het is een beetje een lang verhaal (al kan die nog langer :mrgreen: ) maar misschien snap je wat ik wil zeggen.
Laat je niet gek maken door je gevoel, en ga er gewoon voor :-*
En dat boek heb ik ook gelezen, alleen de stukken die ik toen nodig had :lol: :lol:
Misschien had ik idd gewoon bij dat hoofdstuk moeten stoppen… maar ik ben echt een spons… alle info die er is zuig ik op. Was ook zo toen we met de bruiloft bezig waren. Ik was echt niet meer te stoppen. Best wel een slechte eigenschap.
Inlezen is geen slechte eigenschap, ik doe het zelf ook, alleen misschien moeten we maar alleen de positieve dingen lezen :mrgreen:
Is wel een goed plan… :?
haha net of jij je daaraan houd :mrgreen:
Ik meestal niet, net zoals ik altijd ff blij vlinderpraat ga lezen. Oh dan moet ik altijd gelijk janken
Maar lees voor nu gewoon ff de topics zwanger worden, deze en de neutrale topic’s :-*
Denk ook dat het niet echt gaat lukken… maar ik kan in ieder geval een poging doen. De vlinderpraat vermijd ik sowieso… niet lullig bedoeld voor wie het aangaat… maar daar wordt ik gewoon helemaal verdrietig van. Ik heb er wel een keer in zitten lezen, maar ook met tranen in mijn ogen. Vind het allemaal zo erg. Ik hoop maar dat al mijn voorgevoelens onzin blijken te zijn en dat ik dat nooit mee hoef te maken.
Cyclus zal denk ik niet in de buurt van de 28 dagen komen trouwens. Ik heb nog niks gevoeld en volgens de banner zou dat wel het geval geweest moeten zijn. Ik denk namelijk dat ik m’n ei de vorige cyclus gevoeld heb. ff afwachten nog maar.
Naatje, je weet het toch niet van te voren, het is echt even afwachten :hug:
En moest het niet lukken, dan zijn er gewoon medische middelen om het wel te laten lukken! Ik ben ook in 1x zwanger geworden met clomid :-*
Maar bij jou gaan we er vanuit dat alles gewoon goed en normaal loopt!!!
Bigsby, nee, woensdag pas bellen, dan hoort niemand dat op het werk :mrgreen:
Wat is het toch ook heerlijk, zo’n forum! Moet met dit soort opmerkingen niet bij hub aankomen hoor… die wil het er echt pas over hebben als we gaan proberen. Tot die tijd niet echt zijn favo onderwerp. (is is dus wél verstandig ) Dank jullie voor de reacties!
voel me weer een stuk beter. (was misschien klein hormonendipje?) :-*