EJB, mooie uitgerekende datum inderdaad! :dance: :inlove:
Noemi: wat fijn dat je nu al ongesteld bent :dance: hoe blij kun je ermee zijn hé :lol: :lol: :lol:
Nu kan het echte werk beginnen :dance:
Bij de eeste heeft het lang geduurd door endometriose. Dat is weggebrand toen.
Met mijn moeder gaat het prima, ze moet nog rustig aan doen, maar het gaat de goede kant op!!!
Bigsby, momenteel ben ik niet zo blij met mijn ongi hoor! :mrgreen:
Sil, fijn om te horen dat het beter met je moeder gaat.
En nu de endometriose is weggebrand, blijft dat dan weg?
Hopelijk is het nu snel raak!
Moos, welkom hier. Hopen dat het over een maandje snel raak is.
Noemi: nee dat zeg je nu, en hoe vaak ben jij nou eigenlijk ongesteld :roll: Wij moeten dat dus iedere maand doormaken :? :mrgreen:
Sil: fijn dat het met je moeder nu beter gaat :dance:
Hopelijk ben je dit keer een stuk sneller zwanger!
Bigsby, ja het heeft ook zo zijn voordelen om niet zo vaak ongesteld te zijn :mrgreen:
Maar denk dat het nu ook wel wat gevoeliger is bij mij omdat het opgewekt is en ik het zo lang niet meer ben geweest.
Kan me niet herinneren van de vorige keren dat ik er last van had :think:
Maarja, wat weet ik nog wel van pijntjes van 19 maanden geleden, niets natuurlijk.
Dat bedoel ik Noemi, het is al zolang geleden dat je ongie bent geweest :think: En je word het 1x en dan nog klagen :naughty: hihihihihi
Zo wel een voordeel als een nadeel hé
MooS, welkom hier en succes!!!
Tegen endometriose is geen medicijn. Het kan weggebrand worden maar kan dan ook weer terug groeien. Het enige waardoor het kan stoppen is een zwangerschap en laat ik nou net het geluk hebben dat we die (meteen na het wegbranden) hebben gehad! Dus ik heb goede hoop dat het deze keer wat vlotter gaat! Maar er is ook nog een kans dat het wel weer terug is. Als ik niet meteen na de operatie zwanger was geworden was het waarschijnlijk gewoon weer teruggegroeid.
Blijft het dan ook weg Sil?
Gelukkig maar dat je gelijk daarna zwanger raakte!
Dames, wat hebben jullie weer veel gekletst :shock:
Moos, welkom :mrgreen:
Ga niet op alles reageren hoor :oops:
De roze koeken weg uit de kantine… :naughty: Dat kan niet hoor! Ga een handtekeningen aktie plannen
Wij hebben in de kantine zo een automaat van Mars…maar daar zijn de koeken ook uitgehaald
Ga even op de wii, we hebben een berichtje en ik ben nieuwsgierig…hahaha…
Kom straks nog wel even gluren.
:-*
Goedemorgen Dames,
Nog even gauw gluren voor ik de deur uit ga. Moet zometeen naar de chirurg voor controle, en ik hoop zo dat alles er goed uit ziet en dat ik voorlopig er weer vanaf ben.
Ook moet ik mijn bloed laten prikken op suiker en daarvan hoop ik dat ik dat ga redden voor mijn afspraak. Dat het dus niet te druk is.
Zo ego berichtje weer uit :shifty:
Gisteren zaten mijn vader en ik zonder dat we het wisten tegen elkaar op te bieden, op een kunstof zitbad op mp :lol: Kwamen er uiteindelijk achter omdat ik mijn vader het mailtje doorstuurde en hem vroeg of hij eventueel met mij het bad kon komen ophalen :lol:
Nu heeft mijn vader besloten dat hij toch een nieuwe gaat halen en deze krijg ik dan voor mijn verjaardag :inlove:
Ik kan niet wachten tot ik hem in mijn bezit heb en dan heerlijk kan gaan genieten in bad…
Nou ik rook nog even mijn sigaretje en drink mijn koffie op en dan ga ik er gauw vandoor.
Fijne dag iedereen!
Bedankt allemaal voor het welkom!
Dat is nou toeval Belly :lol: Wel lief dat jij 'm krijgt nu en heerlijk hoor!
Vandaag de dag aangebroken voor me laatste pil… ga er nog een foto van maken, vind het toch wel een byzonder moment
Zijn er hier roze koeken verslaafden?
Mijn broer was er ook eentje, hoeveel die er wel niet gegeten heeft tot ie ze zo zat was en nooit meer heeft aangeraakt :sick:
Straks naar me opa en later op de dag met hem naar me oma want ze ligt weer in het ziekenhuis,heeft waarschijnlijk vocht achter d’r longen… mensje gaat erg achteruit het laatste half jaar
Fijne dag allemaal en hoop dat ik snel uit elkaar kan houden wie wie is van jullie :roll: :mrgreen:
xxx
Goedemorgen!
Nou, ik ben weer wat verstand kwijt. Kies ging er zonder veel moeite uit.
Wel even een misverstand omdat ze dacht dat ik voor controle kwam. Dus toen ik nogal reageerde op de koude lucht zei ze: er zit een gaatje in deze kies.
Ik: ja daarom ga je die kies er nu toch uithalen?
Gelukkig deed ze dat toen ook. Als je je er eenmaal op in hebt gesteld, is het wel fijn als je er dan ook vanaf bent. Nu zit ik op een watje te kauwen in afwachting van het uitgewerkt raken van de verdoving. Maar ik denk dat het wel mee zal vallen.
Zo, tot zover mijn ochtend :lol:
Tja, en dan over zwanger worden.
Weinig te melden eigenlijk. Best saai :roll:
Moos, nu begint het al een stuk echter te voelen he… zo zonder de pil :dance:
Belly: ik hoop dat alles goed is
MooS: sterkte met je oma, wat vervelend dat ze zo achteruit gaat :hug:
Je leert ons vanzelf kennen hoor als het goed is gaan we nog heeel lang met elkaar kletsen :mrgreen:
Sproetje: oh kies trekken :shifty: bij mij zijn ze er toen allemaal uitgehaald dus ik weet hoe erg het is!
Moeten er bij jou nog meer uit?
Noémi, fijn dat je ongi netjes is gekomen, ga hard voor je duimen dat je in januari met Clomid mag beginnen!
Moos, sterkte met je oma :hug: .
Sproetjes, hopelijk heb je straks na het uitwerken van de verdoving niet al teveel pijn.
hmm weten jullie wat ik ga doen vanavond?
Ik heb dradig slijm gespot :mrgreen: dat is toch al mooi het begin
Dus denk ik dat ik morgen of vrijdag mijn eisprong heb :dance:
Monique, spannend!!! Veel klusplezier :mrgreen: !
Hee Bigsby, je loopt een paar daagjes voor.
Ik heb ook een beetje slijm (maar nog niet draderig).
Wel gezellig als we een beetje gelijk op gaan.
Maar ik denk dat ik weet wat jij vanavond gaat doen :mrgreen:
Wij houden het wel even bij oefenen