December 2008 en Januari 2009 stoppers

EJ, gefeliciteerd! Dat is echt ontzettend snel, leuk hoor!

Sproetje, ik zou niets overslaan en er gewoon voor gaan.

Iemand had van de week KFC ofzoiets gegeten? Wat is dat?

Verder weet ik het niet meer, ja heb over lekkere dingen gelezen, zoals roze koeken :drool: Oooh, wat mis ik die :mrgreen:

Vrijdag deed internet het niet, zaterdagavond ook niet en gisteren wel, maar toen keek ik lekker een serie gezellig met hubbie.

Gisterenavond de laatste keer duphaston ingenomen, nu dus wachten op de ongi en dan de bloedtesten laten uitvoeren.

Noemi, hopelijk komt je ongi snel :pray:

Gezellig Bigsby :mrgreen:

Nóemi, ik had KFC gegeten :wink: Kentucky Fried Chicken…Naam zegt het al, niet zo heel gezond maar o zo lekker :drool: Helemaal de wraps met stukjes kip/tomaat/sla en een of ander sausje…En dat sausje doet het hem :mrgreen:

Sproetje, zeker een mooie datum :inlove: Leuk hoor! :mrgreen:

Mijn moeder komt zo eten en ik hoop maar dat ze het lekker vindt. Aangezien hubby Surinaams is eten wij echt rijst op de surinaamse manier. Dus niet alles door elkaar, maar echt kip apart met een sausje apart en groente…Normaal maak ik dan pasta ofzo, maar ik vond dat ze het toch maar een keer moest proberen :shifty: Als ze het echt niet lust, heb ik nog frituur :lol:

Bedankt voor de felicitaties.

Sproetje, lastig hoor, volgens mij moet je ‘gewoon’ kijken of je in januari nog kan wachten of dat dat echt niet lukt :mrgreen: .

Noémi, hopelijk komt je ongi snel. Hebben ze roze koeken in België?

Wow!! Wat een leuk nieuws allemaal!

Gefeliciteerd EJ! :mrgreen: We moeten de topicnaam nu dus echt maar gaan veranderen in ‘december en januaristoppers’ Of eigenlijk dus ook november… Hmmm… wordt wel een beetje erg breed zo. :wink:

En Sproetje gefeliciteerd met je datum. Hopelijk lekker weer! Helaas zegt dat in NL alleen niet zo veel.

Wij hadden gekozen voor 22 augustus dit jaar en toen goot het!! Echt heel erg! :?

En Noémi, moeten de roze koeken op de post? PB je adres maar even! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

EJ, ze verkopen hier geen roze koeken. Ben ze toch nog niet tegengekomen.

Naatje, aah lief :inlove:

Maar ik ga eerst eens aan de familie vragen of ze die volgende keer niet mee willen nemen! En misschien verkopen ze ook roze koeken bij de Hema? :think: Want een Hema hebben we hier wel en dit jaar verkopen ze ook eindelijk speculaasstaaf en banketletter :drool: :drool: :drool: :drool:

Belly, ze kan het toch mixen? :silenced:

Nee, snap dat als je het niet gewend bent om het allemaal apart te eten, dat het even wennen is. Maar ze gaat het vast lekker vinden.

Sproetje, mooie datum om te trouwen hoor.

En wij zijn in de winter getrouwd, wisten we tenminste zeker dat we slecht weer hadden :mrgreen:

Zo… meteen het lijstje geupdate! :mrgreen:

@Belly wrote:

straks zit ik hier helemaal alleen :frowning: :wink:

Hey, ik ben er ook nog hoor… volgende week stopweek en dan nog 1 strip :dance:

Sproetje, mooie datum om te trouwen, dan is het vast mooi weer.

Haha, zie nu pas wat een grappige uitgerekende datum ik heb (dankzij het lijstje, thanks Naatja :-* ) 07-08-09 :mrgreen: , maar ja, als deze kleine net zo eigenwijs is als de eerste twee dan blijft hij/zij nog wel een poosje langer zitten…

Wilde al gaan reageren, zie ik ineens dat jullie al op pagina 36 zijn :lol:

Ik wil ze ook wel opsturen hoor :mrgreen: Pik ik er wel 1 zelf uit voor de moeite :lol:

Volgens mij heeft Hema ze inderdaad ook…Geloof ik…

Mams vond het eten heerlijk. Gelukkig maar. Oh als ik het zo lees, krijg k ook de kriebels en wil ik ook al eerder stoppen…Maar hubby krijg ik echt niet zover :shifty:

Ach, nog een maandje en dan is het alweer 1 januari :shock:

EJB, inderdaad een leuke datum!

Ach ja, elle anders hebben we altijd nog het andere topic :wink:

Wij zijn op 21 april getrouwd dit jaar en hadden echt geweldig weer. Wij hadden het dan ook echt getroffen. Maar ja, het zegt niets inderdaad in Nederland

@Belly wrote:

Ach ja, elle anders hebben we altijd nog het andere topic :wink:

Ja, dat is waar. Het klappert hier ook echt behoorlijk. Gelukkig wordt december heel druk, dus 't gaat vast heel snel.

EJB, wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!! Dat doe je snel zeg! Geniet ervan!!!

Nog een maandje en dan gaan wij er ook weer voor!!! Ik hoop dat wij net zo’n geluk mogen hebben als EJB. En hoop niet dat het zo gaat als bij de eerste want dan zijn we nog wel een jaartje of 3 bezig…

Meiden die al gestopt zijn inmiddels heel veel succes!!!

Ik kom snel weer meeschrijven hier hoor!!! Maar december is altijd zo druk… :mrgreen:

Oh… ik lust ook wel een roze koek.

Hier in de kantine hebben we ze ook al een tijdje niet meer.

Werden niet genoeg besteld :shock:

En qua datum. Tja, mooi weer zou natuurlijk onwijs gaaf zijn.

Maar ik durf er niet op te hopen. Ik heb ook al in de statistieken gekeken bij het knmi en daar word je niet vrolijk van :?

En op een hittegolf zit ik nou ook niet echt te wachten.

Vroeg me wel af hoe dat gaat als je foto’s moet maken en het giet.

Moet je dan zelf voor een binnenlocatie zorgen?

Nou ja, de gesprekken met fotografen komen binnenkort dus dan zullen we dat wel horen.

Gisteren braaf met cd-tje geklust, ik had toch gelijk maar even een voorraadje gehaald ha ha. Dus we kunnen weer vooruit tot na de eisprong :smiley:

Blijft toch vreemd om dit soort info met ‘volstrekt’ vreemden te delen, ha ha :mrgreen:

Nou, ik ga aan het werk :shifty: :shifty:

Iedereen heeft het hier over roze koeken, ik eet die dingen eigenlijk nooit

:think: Ik eet liever een stuk pure chocolade :mrgreen: ik geloof dat hub al denkt dat ik zwanger ben, want hij voert ze me nu alweer met hele repen tegelijk :roll:

Oh voor de gene die dat fabeltje niet kennen, als je zwanger bent dan moet je repen pure chocolade eten want dan krijg je vrolijke kinderen :lol: :lol: en aangezien wij een heel vrolijk kind hebben :wink: :mrgreen:

Nog een maand voor de gene die echt tot januari wachten, nog ff doorbijten :wink:

Sil, ik hoop voor je dat het dit keer (veel) sneller mag gaan. Hebben ze ooit ontdekt waarom het de eerste keer zo lang duurde?

Monique, :mrgreen:

Heb net de eerste afspraak bij de VK weer geregeld, mag 30 december voor de intake komen en op 22 januari heb ik een afspraak voor de termijnecho :dance: !

Net ook even online de kraamzorg geregeld en ik heb me eergisteren aangemeld voor Moeders voor Moeders, het belangrijkste is dus allemaal weer geregeld :mrgreen: .

Hoi meiden,

Mag ik ook met jullie meekletsen?

Ik ben MooS (echte naam komt later :wink: ) 27 jaartjes en we willen gaan klussen voor ons 1e kindje.

A.s. woensdag slik ik me laatste pil. De maand december doen we nog even rustig aan (wil nog even genieten van het lekkere eten, wijntje erbij) en in januari gaan we serieus aan de slag :stuck_out_tongue:

Ik kan nog niet onthouden wie jullie allemaal zijn maar dat komt hopelijk vanzelf wel :wink:

Welkom Moos! Leuk voornemen voor het nieuwe jaar!

Wij waren ook van plan er in januari weer voor te gaan, maar 1 kkertje onveilig in november heeft tot onderstaand resultaat geleid :mrgreen: .

@ejb… super toch, zo snel :thumbup: Gefeliciteerd!

en bedankt voor het welkom :wink:

Welkom MooS, leuk dat je ook mee komt kletsen.

En nog een maandje dus :mrgreen:

EJB: zooo al je afspraken alweer geregeld, je bent er mooi vroeg bij :thumbup:

MooS, welkom.

Leuk voornemen voor het nieuwe jaar!!

EJ, jij hebt mooi alles op tijd geregeld.

Zit je bij dezelfde VK als met Amayra? Wat zeiden ze?

Bigsby, ik heb geen chocolade gegeten tijdens de zwangerschap en mijn knulletje is ook zo vrolijk.

Het zal gewoon in de genen zitten :mrgreen:

Sproetje, WAT?? :shock: Ik vind dat je actie moet ondernemen! Laat de roze koek terugkomen naar de kantine :mrgreen:

Ik geloof dat je zelf idd voor een binnenlocatie moet zorgen dan.

Succes met werken!

Sil, weten jullie hoe het kwam dat het zo lang duurde voordat je zwanger was van de eerste?

Hoe is het met je moeder?

Elle, laat het maar lekker klapperen :wink:

Nog even en wij mogen er ook voor gaan. Het is nog maar een maandje en wat is een maandje nou?

Belly, fijn dat je moeder het eten ook lekker vond.

En kop op, bijna januari, het komt goed :-*

Ik ben vandaag al ongi geworden … heb er buikpijn van :?

Maarja, het is voor een goed doel. Nu tussen dag 3-5 bloedprikken en op dag 22. Dan hopen dat alles goed is en dan in januari aan de clomid :pray: