haha sproetje, dan zal mijn cyclus ook wel weer korter zijn :think: de vorige maand zat mijn ei op dag 10. Maar ik zit nog niet op mijn ei hoor maar ik begin al wel vast :lol: :lol:
Ze zwemmen toch altijd 2 dagen door dus als mijn ei binnen 2 dagen is, zit ik in iedergeval al goed
Enne oefense voor jou
Ja bigsby⦠niet geschoten is altijd mis :dance:
Ik hoop dat mijn cyclus ook korter is dan na de mk.
Die 5 dagen hoef ik er niet opeens bij
Bigsby, spannend!
Sproetje, jij veel plezier met oefenen!
Sil, ooh, dus vorige keer was het echt super dat je zo snel zwanger was na het wegbranden. Moet je het nu in januari ook weer laten wegbranden of eerst weer proberen om zo zwanger te worden?
Belly, hahaha, dat is grappig dat je vader en jij tegen elkaar aan het opbieden waren. Wel balen, want daardoor is de prijs natuurlijk een stuk hoger. Wel lief dat jij het bad krijgt!
Hoe was het bij de chirurg? Zag alles er goed uit? Hoop het!
MooS, wat erg van je oma. Sterkte!
Heb je al een foto van je laatste pilstrip gemaakt?
Sproetje, jeetje, dat ze al niet meer wist dat ze je kies eruit zou halen.
Wel fijn dat het uiteindelijk gebeurd is.
Heb je er nu niet te veel last van?
Ben blij dat ik vandaag thuis was, bah wat heb ik een last van mijn buik.
Hoop dat het morgen wat minder is!
Ging vanmorgen dus naar het ziekenhuis. Sta ik eerst in het verkeerde gebouw, sta ik eindelijk bij de juiste balie in het juiste gebouw, blijkt dat ik morgen mijn afspraak heb :wall: Kon de afspraak gelukkig verzetten naar vrijdagmiddag aangezien ik elke vrijdagmiddag vrij benā¦zo komen ze er dus ook niet op mijn werk achter :shifty:
Sproetje, hoe is het nu?
Bigsby, spannend!!! :mrgreen:
Nóemi, mijn vader was voor mij op het bad aan het bieden, hij zou dus sowieso voor mij zijn
Ga even lekker op de bank zittenā¦ff bijkomen. Was erg druk vandaag, zat in mijn eentje en de mailtjes bleven binnenkomenā¦zal je zien, altijd als er niemand anders is, is het druk :shock:
Belly: haha dat jullie op het zelfde bad aan het bieden waren :lol: :lol:
Noemi: heb je nu nog steeds zoān last van je ongie? :shock: helpen asperine daar niet tegen?
Sproetje: ik hoop ook voor je dat je cyclus korter is deze keer, op hoeveel dagen zat je voor je mk dan?
Zo rond de 27 dagen vind ik wel lekker :mrgreen: :mrgreen:
Bigsby, nog steeds? Dit is pas dag 2 hoor!
En gisterenmorgen geen last, begon 's middags pas.
Asprine mag ik niet. Paracetamol helpt wel een beetje, maar wil daar niet te veel naar toe grijpen.
Belly, aah ok.
Oops, je dus vergist van datum. Gelukkig dat je idd de afspraak hebt kunnen verzetten!
EJB, idd wel echt heel leuk⦠7-8-9 als datum! Goed gemikt! Ik hoorde gisteren toevallig voor het eerst over Moeders voor Moeders. Echt heel goed! Ik denk dat ik het ook wel ga doen.
MooS, welkom! Ik zal je zo meteen op het lijstje zetten. Laat maar weten als je meer gegevens hebt die er op mogen. Ik heb mijn laatste pil tijdens onze honymoon geslikt⦠heb er ook een foto van gemaakt. Schoonmama moest erg lachen toe ik op de pc de fotoās liet zien en die ene voorbij kwam⦠was vergeten om hem ertussenuit te halen. :oops:
Sil, hier wordt het ook steeds drukker⦠dat zal bij iedereen wel zo zijn, dus we krijgen een paar rustige weekjes hier op het forum denk ik. En wat is endometriose?
Sproetje, ik vind het ook soms wel een beetje raar om hier heel intieme dingen te vertellen omdat ik jullie eigenlijk niet echt ken, maar toch ook weer wel. Het voelt een beetje als een vriendinnenclubje, maar heb jullie nog nooit gezien. Toch vind ik het wel super relaxed dat ik hier met alle vragen en onzekerheden terecht kan.
bigsby, dat van de chocola wist ik niet! Is wel een goed excuus!! :mrgreen: Ik krijg alleen zoān hoofdpijn van veel choco eten⦠Enne⦠veel klusplezier!!!
Belly, een bad⦠wat heerlijk!! Wij hebben helaas alleen maar een douche.
Ik heb net weer een pak roze koeken gehaald⦠:mrgreen:
Naatje, gelukkig kan ik die roze tekst niet lezen ⦠:liar:
Naatje: kon je je weer niet beheersen :naughty: :mrgreen:
Niet slim he om die foto er tussen te laten zitten, wat voor smoes heb je je sm verteld?
Noemi: oh dag 2 pas :mrgreen: dan gaan de dagen toch niet zo snel als ik gedacht had :roll:
Oja ik was vergeten dat je geen asprine mocht, en ik kan me voorstellen dat je ook niet veel parasetamols wilt slikken. Ik slik zelf ook bijna nooit wat, hooguit 1 asprine als het echt nodig is.
@bigsby wrote:
Naatje: kon je je weer niet beheersen :naughty: :mrgreen:
Niet slim he om die foto er tussen te laten zitten, wat voor smoes heb je je sm verteld?
Ik heb gelukkig een hele goede band met mij sm. Dus ik heb het gewoon verteld. Maar er wel bijgezegd dat we nog niet actief gingen proberen. Heb het maar een beetje vaag gehouden.
Nu gaat je sm er vast op verheugen, maar mocht je dat van hub wel tegen haar vertellen?
Haha, nee eigenlijk niet natuurlijk. Die wil liever dat ik er helemaal niet over praat tot het zover is. Vandaar dit forum dus! :mrgreen: Niet dat het me helemaal lukt hoor⦠een aantal mensen weten wel dat we bezig zijn.
Jullie hebben weer hele verhalen gehouden tijdens mijn afwezigheid vandaag⦠ik heb het geloof ik niet allemaal onthouden.
MooS vervelend van je oma, hopelijk knapt ze ook snel weer wat op.
Belly, lekker he een bad? Ik verheug me nu ook al op ons nieuwe huis, daar hebben we een ligbad.
Ik heb vanacht letterlijk geen oog dicht gedaan, Luca weigerde te slapen vannacht :? Ik zit nu erg moe op mijn werk :?
Hoi meiden,
Ik heb toch wel wat last van mijn kies⦠althans, de plek waar die zat :mrgreen:
Heb wel een pijnstiller bij me, dus misschien zo maar even innemen voor de zekerheid. Ben niet zo van de medicijnen, maarja⦠er moet ook weer gewerkt worden.
Bigsby, balen dat je vannacht geen oog dicht hebt kunnen doen.
Naatje, bij ons wist niemand het. Nu de familie wel, omdat we het voor de echo hadden verteld⦠:wall:
Maar iedereen denkt nu (denk ik) toch wel dat we zullen wachten tot na de bruiloft.
Noemi, hopelijk is je buikpijn minder vandaag.
Altijd vervelend om daar zoān last van te hebben :hug:
Ik ga gauw weer aan de slag!! :shifty:
Naatje, oeps dat was zeker even slikken toen sm je foto zag? Hier weet verder niemand het nog al zou ik het graag tegen me mams vertellen maar ik wacht toch nog maar eventjes, kijk het eerst even aan en hoop dat ik me mond niet voorbij praat. Me schoonmoeder wil ik namelijk niet dat die het al weet want die kan toch dr mond niet houden en als me schoonzus het weet, weet iedereen het gelijk want dat is zoān blaaskaak :roll: :mrgreen:
Maar de foto is gemaakt hoor!
Noemi, beterschap met je buik⦠hopelijk is het vandaag minder
Sproetje, ik zou lekker wat innemen tegen de pijn hoor! Heel de dag ermee lopen is helemaal niks
Bigsby, zal een lange dag voor je worden dan. Of heb je te veel liggen klussen dat je geen oog dicht hebt gedaan
Gister bij me oma geweest maar ging niet best⦠zielig hoopje is het nog maar dus voorlopig zal ze nog even moeten blijven. Ze hebben een scan gemaakt van dr longen en misschien dat ze vandaag meer weten wat er is. Ook is ze veel te mager en moet ze aankomen maar ze kan haast niet eten. Toen we er waren kreeg ze ook dr maaltijd en moet toegeven dat het er ook niet smakelijk uitziet dat ziekenhuis voor :sick: Maar gelukkig heeft ze wel een beetje opā¦
Oja Naatje, we gaan hier voor een 1e kindje⦠op de lijst staat 2e (wel heel leuk trouwens zoān lijst)
MooS: Balen dat het met je oma niet zo goed gaat hopelijk knapt ze snel weer op
haha niks de hele avond klussen, 1x per dag is wel ff voldoende :mrgreen: vanavond weer (al moet ik daar nu nog ff niet aan denken) :roll:
Sproetje: bah last van je kies is niet fijn, of ja waar je kies zat :hug:
We moeten nu echt ophouden hoor, met over roze koeken praten! :snooty: Ik heb er vanavond gewoon al weer 3 op :oops: :shock:
Je kan me straks gewoon rollen!
Zo dat wilde ik even kwijt :lol: Dan ga ik nu lekker douchen en mijn bedje in, want heb het veel te druk gehad. Heb volgens mij nog nooit zoveel werk in 1 dag verzet sinds ik voor dit bedrijf werkzaam ben :eh:
Zo, nog ff vlug bijgelezen voor het slapen gaan. Had mān zusje op visite dus kwam weinig van kokken! Wel lekker over kindertjes maken zitten kletsen. Ze wil misschien ook wel gaan beginnen. Zou het zoooo leuk vinden als we samen zwanger zouden zijn!
MooS, heb het lijstje weer aangepast. Was een tikfoutje⦠en sterkte met je oma. Hoop dat het snel beter gaat!
Thanks Naatje voor het aanpassen!
Bigsby⦠nou dat klussen straks weet ik ook niet of ik daar wel elke keer zin in zou hebben hoor :oops:
Wordt het dan niet meer een soort van āmoetenā of valt dat wel mee? Daar ben ik namelijk bang voor :roll:
Ach ja, het is natuurlijk ook hoe je er zelf tegenover staat toch?
Doen er hier nog dames aan Pakjesavond? Met kids uiteraard wel zeker? Wij doen er niks aan, ik vind sinterklaas echt heel leuk maar wel iets voor kids dus nog ff wachten⦠kunnen we het over een poosje ook vieren misschien
Veel Plezier voor degene die het vieren⦠hoop dat jullie lief zijn geweest dit jaar en de Sint ook wat voor jullie heeft