December 2008 en Januari 2009 stoppers

Wij hebben met 12 weken nekplooimeting laten doen en via het bloed is er iets getest + 20 weken echo gehad.

Van te voren (voordat we dus uberhaupt zwanger waren) hadden wij al afgesproken wat we zouden doen als het kindje niet goed zou zijn.

Belly, ik kom uit België.

Succes met de afwas.

Naatje, nog even afwachten dus. Wel spannend om te weten hoe lang je cylcus nu is.

Hallo meiden, daar ben ik ook weer eens.

Het is zo druk op mijn werk de laatste tijd dat ik al lang blij ben als ik even rustig op de bank zit 's avonds. Dat wil niet zeggen dat ik jullie ben vergeten hoor. Jullie hebben intussen alweer zoveel gekletst dat ik nu al niet meer weet wat ik net allemaal heb teruggelezen. Behalve dan dat Naatje roze koeken als avondeten heeft gehad, dat onthoud ik dan weer wel :smiley:

Verder alles goed met iedereen?

Hey Elle! op de bank zitten en niet veel doen is ook lekker :thumbup:

haha Elle, een beetje tijd en rust voor jezelf is ook erg lekker :mrgreen:

Vanavond maar even Elle haar idee nagedaan. Heerlijk gedouchet en in mijn pyamaatje op de bank gezeten. Ga nu mijn bedje in, morgen weer vroeg op , maar dan is het weekend!!! :dance:

Al moet ik morgenmiddag eerst naar de mondhygieniste :?

@Elle wrote:

Behalve dan dat Naatje roze koeken als avondeten heeft gehad, dat onthoud ik dan weer wel :smiley:

Hahaha! Nou, vanavond was het gewoon weer salade. Dus ik heb weer even gecompenseerd. Toen ik het vanmiddag tegen een collega vertelde vroeg hij of het het Sonja-Banketbakker-dieet volg. :mrgreen: Ik kwam echt niet meer bij!!

… en nog niets geen ongi! Wel lichte krampen… misschien dan toch echt vannacht/morgenochtend???

Ow, en Belly… na je opmerking van gisteren heb ik gisteravond toch maar even getest. :oops: Niet heel betrouwbaar, want test was nog maar tot en met deze maand houdbaar en ik plaste er niet goed op. Dus duurde een beetje te lang voor er wat zichtbaar werd. Maar hij was negatief. Dus ik ga ervanuit dat ik nog steeds een januaristopper blijf! :wink:

@Naatje wrote:

Ow, en Belly… na je opmerking van gisteren heb ik gisteravond toch maar even getest. :oops: Niet heel betrouwbaar, want test was nog maar tot en met deze maand houdbaar en ik plaste er niet goed op. Dus duurde een beetje te lang voor er wat zichtbaar werd. Maar hij was negatief. Dus ik ga ervanuit dat ik nog steeds een januaristopper blijf! :wink:

:wink: Nou ja het zekere voor het onzekere nemen kan geen kwaad toch :wink: We gaan gewoon hard hopen dat het een dezer dagen doorzet :pray:

Dan ga ik nu echt mijn bedje in :shifty:

:-*

Ja, ik ga ook zo… weltrusten allemaal! :zzz:

Update: krampjes wordt nu echt kramp! Dus ongi zeer waarschijnlijk nu écht in aankomst!! :smiley:

Ik kwam ook nog snel even kijken, maar ga zo ook lekker slapen. Morgen gaat de wekker weer om 6.30.

Slaap lekker allemaal!

Ben ik ook weer eens :oops: , druk, druk en nog steeds alleen internet op de laptop, dus dan wordt KOKken af en toe lastig.

We zijn allemaal min of meer ziek geweest hier. Amayra begon vorige week maandag met koorts en hangerig zijn. Donderdag begon Elliott met hoesten en snotteren en we dachten eigenlijk dat het daarbij zou blijven, maar zondagavond werd hij ineens huilend wakker en moest hij overgeven. Vrijdag begon ik een beetje, maar ik hoest voornamelijk. En hubbie is al een paar dagen echt niet lekker en is vandaag voor het eerst thuis gebleven.

Verder ben ik druk met het maken van kleertjes voor Kerst, heb voor Amayra bijna een jurkje af en heb net een patroontje getekent voor een giletje voor Elliott. Dan wil ik als het lukt voor hub ook nog een giletje maken en voor mezelf een bolerojasje…

Verder gaat het goed, ik voel steeds minder van de plek waar ik aan mijn buik geopereerd ben. Volgende week woensdga mag ik eindelijk weer tillen!!

En heb mijn ei nog niet gespot…vorige anderhalve week geleden wel een aantal dagen ‘slijmerig’ geweest, maar meestal markeert een mega klodder :oops: :oops: toch wel mijn ei, maar die heb ik niet gesignaleert. Als ik ‘netjes’ een cyclus van 28 dagen zou hebben dan zou ik volgens mij aanstaande zondag weer ongi moeten worden, ben heel benieuwd.

Noémi, hopelijk doen de ongi-opwekkers hun werk goed!

Verder niet echt bijgelezen, hoop het vanaf nu weer een beetje bij te houden, sorry voor het ego berichtje :oops: .

Naatje: jammer dat die test negatief was, dan kun je maar beter nu ongesteld worden. En op voor de volgende ronde dan maar :wink:

Ejb: Gelukkig is iedereen weer beter :dance:

Wat goed dat jij zelf kleertjes kan maken, dat scheelt echt zo kun je iets maken wat je zelf in gedachte heb. soms heb ik iets in gedachte om te kopen maar dan vind je het niet echt.

pfff ik ben weer lekker druk op mijn vrije dag :roll:

Belly: hoe was het bij de mondhygiënist?

Zo eindelijk weekend :dance: :dance: :dance:

Ik moet nog naar de mondhygiëniste :? Waarschijnlijk krijg ik wel weer op mijn kop, zoals gewoonlijk :shifty: Ze wil namelijk dat ik met een elektrische tandenborstel poets, maar ik heb dan altijd het gevoel dat ik niet gepoetst heb :shifty:

Ik wilde dat ik dat kon, zelf kleertjes maken. Ik heb dat betreft dus echt 2 linkerhanden hoor :shifty:

Zo… het weekend is begonnen! Vanavond naar een bruiloft. Dus zo snel douchen en fohnen.

Ondanks de updat van gisteravond nog stééds geen ongi. Maar goed, stressvolle week op werk is voorbij, dus misschien dat het nu in alle rust door kan breken. Die kramp moet toch wel iets zijn geweest. Het was echt best heftig namelijk.

Maar goed… ben weer veel te ego bezig… al dagen eigenlijk. :oops:

EJB, wat goed dat je zelf allemaal outfitjes aan het maken bent! Knap hoor.

Belly, ik vind een electrische tandenborstel ook niks hoor! Heb je nooit van die roze tabletjes gekregen? Dan kan je precies zien waar je niet goed hebt gepoetst. Die kreeg ik ook wel eens vroeger van de ortho.

Naatje: veel plezier op de buidloft!

Belly: haha ze kunnen je toch niet dwingen :snooty:

Nee, heb inderdaad geen roze tabletjes gekregen, al moet ik me zeggen dat ik me wel van vroeger kan herinneren dat ik ze kreeg bij de schooltandarts…

Misschien maar eens vragen…Volgende keer is pas weer in mei :dance: Gelukkig viel het wel mee. Ja tandsteen, maar daar heb ik altijd al last van…

Vandaag maar weer even een nieuwe portomonee gekocht. (Volgens mij doe ik dat elk jaar wel :oops: ) Maar nu weer een kleinere. Ik had echt zo een hele grote, maar vond die nou niet bepaald handig. Voor de rest niet veel bijzonders gedaan eigenlijk. Heb vandaag fietsbonnen binnen gekregen en daar meteen een mooie fietstas voor gehaald. Hoef ik die van hubby niet steeds te lenen.

Ik had echt geen zin om te koken vandaag en net op het moment dat k wil gaan koken, komt hubby thuis met KFC :drool: Ik eet al de hele week zo ongezond :oops: Morgen maar weer even gezond koken…

Naatje, veel plezier!!

Naatje, leuk een bruiloft. Wij hebben er helaas niet een meer voordat we zelf aan de beurt zijn om ideeen op te doen. Dus als je morgen nog tips hebt graag :mrgreen:

En ik krijg ook vaak op mijn donder van de mondhyg.

Maar bij mij gaat het dan over flossen. Over elektrisch poetsen ben ik wel tevreden. Woensdag gaat mijn verstandskies eruit :shifty:

:silenced: Ik heb gelukkig al mijn verstandskiezen nog.

Flossen moet k eigenlijk ook doen, maar kan dat gewoonweg niet. Vindt het niet geweldig om met zo een touwtje tussen mijn tanden heen en weer te gaan :mrgreen: