Bij mij zijn alle verstandskiezen er allang uit, mijn tandarts vond dat je ze er maar beter gelijk uit kon halen omdat ze toch geen nut hebben en alle tanden en kiezen ging verdrukken.
Ik poets ook niet electrisch, en flos maar heel af en toe.
Maar 3x per dag poets ik wel mijn tanden.
Wij hebben net Luca zijn eerste sinterklaas gevierd, dat ging van Gerard zijn werk uit. We moesten er om 9:45 zijn, en het was 3 kwartier rijden.
Hij had het goed naar zijn zin daar, de zwarte pieten maakte er een echte show van.
Ja, ik poets ook wel 3x per dag…Maar dat is niet omdat het moet maar omdat ik een fris bekkie gewoon lekker vindt :shifty:
Wat leuk dat he zo georganiseerd is. Hoe vond ie het?
Ik ga zo naar de markt, roze koeken halen :drool: en meteen even naar de AH om alvast wat verjaardagsboodschappen te gaan doen.
Elk jaar weer vergeet ik hoeveel je ervoor in huis moet halen :?
{Edit}nJe berichtje niet goed gelezen…Je zei al dat ie het naar zijn zin had…Solly :oops:
Belly: :lol: :lol: :lol: ja hij was me toch druk met rondkijken, en hij wiebelde zelfs op de muziek mee :inlove:
Alweer roze koeken :shock: toch niet voor het avondeten hé :naughty:
Hahaha, nee niet voor het avondeten :lol: Dat moet ik nog steeds bedenken :think: Nee, het is echt voor lekker bij de koffie :drool:
oke dan is het goed
Wij gaan vanavond lekker patat eten :drool: :drool:
Ik heb gisteren al patatjes gegeten :drool:
Ga maar even in de winkel kijken voor vanavond :think:
Oh, moet er vandoor, hubby staat al klaar.
Fijne zaterdag en tot vanavond misschien…
:-*
Hoi meiden! De bruiloft ook weer overleefd. Het was alleen wel een beetje een korte bruiloft, dat ben ik niet zo gewend. Ze trouwden pas om 19.30 uur op het stadhuis, en daarna was er tot een uur of 12 een feest in een cafe, op loopafstand van het stadhuis. Ik vond het feest eigenlijk meer een soort borrel. Maar goed, iedereen doet het op z’n eigen manier. Ik hoop dat ze het zelf heel leuk hebben gevonden!
Moet ff iets bekennen… net zonder cdtjes geklust. Hub is gisteravond nogal van gedachten veranderd. Denk omdat ik loop te twijfelen of ik niet toch al zwanger ben. Nu zei hij ineens dat hij het toch wel leuk zou vinden als het al zo was! Ik wist niet wat ik hoorde! :inlove: Dus zo maar ff de stad ik voor nog een test om het zeker te weten. Maar in ieder geval vanaf nu geen cdtje meer! Whoehoe! :mrgreen: Wat ben ik blij dat we daar vanaf zijn!
Dus dat betekend wel dat ik eigenlijk niet echt meer een januaristoper ben… maar ik blijf hier wel gezellig meeschrijven als jullie dat niet erg vinden.
Zo we zijn weer thuis.
Nu lekker een de roze koek met een sapje en dan even stofzuigen. Tijger had het weer even en grijpt dan Princess…(Kat en poes)
Alles ligt hier dus nu vol met haren :doh:
Hubby gaat vanavond koken. Rendang :drool: met rijst en kool…Yummie!
Naatje, spannend joh! Leuk dat hubby nu ook enthousiast is!
Naatje: wat leuk dat hub van gedachte is verandert :dance:
Gooi die cd- tjes maar het raam uit :lol:
En heb je al getest???
Zo… net thuis uit de stad! Testje gehaald en natuurlijk meteen getest… hij was negatief. Het voelt een klein beetje dubbel. Aan de ene kant opgelucht omdat ik anders toch echt te snel na de inenting zwanger was geweest. Aan de andere kant toch een heel klein beetje teleurgesteld… Dus we wachten nu gewoon rustig te ongi af en daarna gaan we er lekker voor! Ik begin nu alleen wel steeds meer te denken dat die kramp gewoon echt m’n ei is geweest. Kan me alleen van de vorige cyclus geen kramp herrinneren… Dus het blijft nog steeds afwachten… en laat ik daar nou eens heel slecht in zijn! :?
Belly, ik krijg meteen ook weer trek in roze koeken!!! Gelukkig hebben we ze nu niet in huis, anders had ik me er ook op gestort denk ik.
Vanavond lekker verse tonijn met taugé, rijst en sausje van uit/ketjap/balsamico! Lekker!!!
:mrgreen: Vanavond mag k weer een koek voor bij de koffie/thee :mrgreen:
Kan best begrijpen dat je teleurgesteld bent hoor. Is niet meer dan logisch, denk ik :shifty:
Oh, mannetje roept. Eten is klaar :drool:
Naatje: ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent :hug: je had je er stiekem toch een beetje op verheugd. Maar misschien is het wel beter dat je nu nog niet zwanger bent, vanwege die inenting bedoel ik dan
Hopelijk word je nu snel ongesteld, en ga je er daarna lekker voor :-*
Het is al lekker dat hub nu ook van gedachte is veranderd :dance:
We hadden ons ook voorgenomen om opgelucht te zijn bij een negatieve test. Dus eigenlijk gaat alles zoals het zou moeten.
Ik heb toch m’n banner maar even aangepast aangezien verdere aankondigingen van ongi uitblijven. Kramp zal misschien dus toch ei geweest zijn. Dat zou dan betekenen dat de cyclus nu 45 dagen is. Vind het wel lang hoor!
Naatje… foei!
Gaat lekker met de januaristoppers, ha ha :lol:
Mijn vriend ging juist de andere kant op qua gedachtes.
We hebben nl. gisteren de trouwdatum definitief gemaakt en nu vindt hij januari te vroeg :o
Maar daar gaan we het nog wel even over hebben :naughty:
Tja, met 29 wk trouwen lijkt mij ook niet ideaal, maar om nu nog een kans te laten liggen… en als het dan niet raak is komt het ook niet zo hard aan.
Maargoed, een echte januaristopper was ik sowieso al niet
Zal ik de topicnaam maar veranderen in ‘ergens rond januaristoppers’?
Heb net even gekeken, maar er is volgens mij niet eens een decemberstoppers topic… alleen maar dec. 2007. Dus nog meer reden om gewoon hier te blijven schrijven! :mrgreen:
Ach Naatje, voor je het weet is het al januari. Gezellig dat je hier blijft hoor. Hopen dat het snel raak is.
We kunnen het topic beter veranderen in: december/januari en misschien februari topic :mrgreen:
Volgens mij zijn er nog maar 2 die echt in januari stoppen :think:
Sproetje: lekker dat jullie nu een trouwdatum hebben afgesproken :dance: Wil je ook vertellen wat de datum word?
Hahaha, iedereen lijkt zich maar aan het bedenken hierzo :lol:
Wie gaan er nu echt voor januari dan? Ik ben het nu helemaal kwijt hoor :oops:
Vandaag lekker met hubby een serie gekeken en daarna nog even huisje gedaan. Ik kan me echt nergens toe aan zetten vandaag , lijkt wel.
Heb niet eens zin om te koken en dat terwijl we toch echt makkelijk eten. Surinaamse nasi…Is zo klaar…
Sproetje, wel lekker dat je nu een datum hebt :thumbup:
Nou, ik ga echt maar even aan het eten beginnen, anders heb ik morgen nog niet gegeten :shifty:
Ik geloof dat alleen Elle, Sil, Noemi en Belly er in januari voor gaan :think:
En van december zijn EJB, Monique, Naatje.
En Sproetje stelde het toch nog even uit?