Hahaha :mrgreen:
Ik hoop echt dat dat niet zal veranderen bij mij…Hubby is surinaams en is echt niet gek op hollandse pot…Ik zie mezelf ook niet elke dag voor beide apart koken :naughty:
Naatje, welkom thuis
Apart koken vind ik ook niks… doe het wel afentoe als ik salade maak voor hub en mezelf. Hij lust vanalles niet, zoals geitenkaas, gedroogde tomaat en avocado. Dus dan maak ik gewoon twee losse borden met salade ipv een gemixte bak. Maar voor de rest komt onze smaak gelukkig redelijk overeen. Behalve dat hij vanavond shoarma heeft klaargemaakt en dat ik daar geen trek in had. Ik heb roze koeken als avondeten op! :oops: Had echt geen zin om wat klaar te maken.
Oh lekker roze koeken :drool: Ik haal die elke week vers op de markt :drool:
Noemi: lekker toch niks doen :mrgreen:
Iedereen haat ongesteld zijn denk ik maar het is hiervoor toch echt noodzakelijk :lol: :lol:
Hahaha, ja hiervoor is het wel weer goed :mrgreen:
Ja, ik vind het ook niks… maar ik kijk nu echt uit naar de ongi. Is nog steeeds niet doorgebroken. Terwijl echt alle voortekenen al een paar dagen aanwezig zijn! Was gisteravond echt helemaal emo… een huilbui die niet meer te stoppen was. Echt met van die enorme uithalen enzo. Hub was gelukkig heel erg lief voor me. Dus dat maakte het allemaal wat minder erg. :inlove: Maar het enige wat nog ontbreekt is de gebruikelijke kramp in mn buik die aangeeft dat het binnen enkele uurtjes in aantocht is…
Naatje, kan het niet wat anders zijn
Naatje, roze koeken als avondeten :naughty: :mrgreen:
Wel lekker hoor! Hier verkopen ze dat niet
Bigsby, ja voor wat wij willen, is het idd noodzakelijk!
Er zijn voor zover ik weet geen ongelukjes gebeurd. Dus moet toch echt wel de naderende ongi zijn. We hebben wel steeds een beetje tot het einde gewacht met de cdtjes… het zal toch niet?? Nou breng je me ineens helemaal aan het twijfelen! Maar ff serieus… moet echt ongi zijn… denk ik… pffff…
Nóemi, waar kom je dan vandaan?
Sorry was niet de bedoeling :shifty: Maarehh, mijn vriendin had precies dezelfde symptomen en die is nu bevallen van een heerlijke meid :inlove:
ow jee… nou… ehm… ik wacht gewoon nog even af. :?
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
We gaan er gewoon vanuit dat je in januari met ons mee doet…
Dusehh, niet stiekem valsspelen he
Daar ga ik toch ook nog maar even vanuit.
Gaan jullie trouwens die testen laten doen waaruit ze kunnen afleiden of je kindje iets mankeert? :oops:
Ik wil dat wel heel graag. Ik zou alleen echt niet weten wat ik moet doen met een negatieve uitslag. Dat lijkt me echt super moeilijk.
Ja dat heb ik dus ook…Maar ben ook bang dat het op een miskraam gaat uitlopen dan :shifty:
Naatje: hopelijk breekt het snel door, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
En dit is de eerste en de laatste keer dat ik blij ben met dat ik ongesteld ben :mrgreen:
Belly: De enige test die ik de vorige keer heb laten doen is de 20 weken echo, en dat is ook alles wat ik nu zou laten doen.
Je weet toch nooit 100% zeker of het niks mankeert behalve als hij geboren word
Nee daar heb je ook wel weer gelijk in…
Ach, laten we hier maar eerst eens zorgen dat ik zwanger wordt he :mrgreen:
Ga even de afwas doen, die staat er namelijk nog steeds :oops: