December 2008 en Januari 2009 stoppers

Ja ik ben ook helemaal gek op mijn nichtje, helemaal als ze weer eens bij ons is en dan lekker tegen me aan kruipt op de bank met een boekje :inlove: Maar dat is natuurlijk anders…

Denk dat ik gewoon ook onzeker ben, het is natuurlijk wel onze eerste kindje. :oops:

Ja, hub heeft hier ook pech hoor :mrgreen:

Oja, over 2 weken mag mijn leeftijd aangepast worden in het lijstje :wink: :lol:

Ja, maar het komt echt goed hoor. Van je eigen kind kan je ook veel meer verdragen qua huilen bijvoorbeeld.

Over 2 weken dus feest! Alvast gefeliciteerd voordat ik het vergeet :mrgreen:

:mrgreen: Je bent ook meteen de eerste :mrgreen: Dank je wel :wink:

Ja, dat geloof ik best, dat je meer kan hebben van je eigen kindje.

Ach, ik weet ook zeker dat hub een fantastische vader zal zijn. En we zijn al min of meer 10 jaar bij elkaar (knipperlicht relatie en tussenpozen) dus dan redden we dit ook wel samen :thumbup: :inlove:

Het is natuurlijk ook de spanning wat meetelt. Ook mede omdat we niet elke maand rond de periode ervoor gaan maar gewoon wanneer we zin hebben :oops:

Ben dus ook wel benieuwd hoelang het gaat duren :shifty:

Hihi, en jij stiekem uitrekenen wanneer je wel je vruchtbare periode hebt en dan extra je best doen om hubbie te verleiden 8)

Dat zou ik doen, hihihi :mrgreen:

@Noémi wrote:

Hihi, en jij stiekem uitrekenen wanneer je wel je vruchtbare periode hebt en dan extra je best doen om hubbie te verleiden 8)

Dat zou ik doen, hihihi :mrgreen:

hihi, ik weet niet eens of ik dat zou durven weet je dat :oops:

Hij weet dat dan toch niet? :mrgreen:

Nee das waar :lol: Maar ik kan geen geheimen voor hem hebben en zou het dus uiteindelijk toch wel vertellen :shifty:

Ach, wie weet, als het echt te lang duurt 8) :angel:

:o

Meiden, ik ga mijn bedje in…Fijne avond nog! :-*

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook uiteindelijk zou vertellen hoor! :mrgreen:

Nee, we gaan er niet vanuit dat het lang duurt! :-*

Ik ga zo slapen.

Weltrusten :-*

Goedemorgen dames,

Nou we zijn alweer op de helft van de week :dance:

Wilde iedereen even een fijne dag wensen!

Goeiemorgen.

Fijne dag vandaag allemaal.

Ik ben lekker thuis met de kleine (elke woensdag) dus heerlijk knuffelen :inlove:

Noemi: knuffelse :wink:

Belly: 1 ding scheelt, rond je vruchtbare periode heb je meer zin :wink: :mrgreen:

Ik vond het 2 jaar geleden ook heel eng, en soms ging ik ook wel eens twijfelen. Dat hoort erbij hoor, je hele leven gaat veranderen.

Maar het is het allemaal zoo waard :inlove:

Oh meiden, het is echt erg, ik heb vandaag nog helemaal niets gedaan.

Wel eens heel lekker hoor :mrgreen:

Heb af en toe al last van mijn buik, dus denk dat de pilletjes wel goed hun best doen … nog 5 dagen innemen en dan wachten op de menstruatie.

Ohohoh, waar ben ik aan begonnen, ik haat ongi zijn :mrgreen:

Nou deze werkdag zit er ook weer op :dance:

Oh, meer zin, nou dan komt het wel goed :oops: :lol: :mrgreen:

Nóemi, het is voor een goed doel :shifty: Straks als het goed is, weer 9 maanden niet :mrgreen:

Belly, fijn dat de werkdag er weer op zit!

Ja, idd dan 9 maanden weer niet (en nog wat langer als het weer zoals nu gaat, ben nu al 19 maanden niet ongesteld …)

Ik hoop echt voor je dat het maar 9 maanden is hoor :pray:

Ik heb het echt wel naar mijn zin op het werk, maar ben ook wel weer blij als ik thuis ben :shifty:

Ben een beetje dom geweest…Heb de gehaktballen eerder opgezet dan de aardappels…Nu is mijn vlees dus klaar maar mag ik zeker nog 10 minuten wachten op de aardappels :wall:

Wij eten echt heel sporadisch hollandse pot :shifty:

Belly, jaja, dat zeg je nu :wink:

Hollandse pot is wel lekker hoor.

Ik at vroeger nooit graag aardappelen, zwanger … wat denk je? Ik wil alleen maar aardappelen eten en nu nog, als ik nu moet kiezen, kies ik voor een aardappel :think: :mrgreen:

Smaak en voorkeur kan dus degelijk veranderen na een zwangerschap.

9 maanden?? Hoop eigenlijk op 2x ongi en dan zwanger :mrgreen:

Zoo… weer lekker thuis! Dat was een lange dag zeg. Blij dat 'ie weer voorbij is.

Hollandse pot vind ik ook afentoe wel lekker. Maar dat doen we niet echt vaak. Soms wel eens een braadworstje met aardappelen en snijboontje. Lekkerrrr!