@Belly wrote:
Ik ben er alweer bijna vanaf :dance:
hmmm ik ben pas gister begonnen

@Belly wrote:
Ik ben er alweer bijna vanaf :dance:
Ik was het zondag al, maar zo een pijn in mijn buik joh :shock:
Gewoon mijn buik verbrand doordat ik een fles met heet water op mijn buik had gelegd maar zonder theedoek :wall:
@bigsby wrote:
@Belly wrote:Dan blijf je dus toch nog even gezellig hier :mrgreen:
We blijven toch gewoon allemaal hier, het is juist zo gezellig :mrgreen:
Niet zo slim hé Belly
Ik heb maar gewoon een aspirine genomen vandaag, helpt ook wel :lol:
Normaal werkt dat ook wel, maar had he echt heel erg dit keer. Zal wel door de narcose komen van vorige week ofzo…
Ik kom ook weer even om de hoek kijken :mrgreen:
Voorlopig heb ik weinig te melden, maar ik hou jullie wel in de gaten hoor!
Ik probeer mijn vriend ook maar steeds naar een hotelletje te lokken.
Even ertussen uit samen, maar het mag niet baten.
Begrijp het ook wel. We hebben ons huis nog niet helemaal af en we moeten sparen voor de bruiloft. Aan de andere kant zijn we juist door de verhuizing dit jaar niet op vakantie geweest. En daarna hebben we toch even het nodige op ons bordje gehad. Zou gewoon zo lekker zijn om te kunnen genieten twee dagen in een andere omgeving.
Ach, ik heb het nu een paar keer voorgesteld en leg me er maar bij neer dat het niet gaat gebeuren
Als we straks rond de kerst lekker kunnen uitslapen in onze mooie slaapkamer komt het vast ook wel goed :dance:
Gisteren heb ik trouwens een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg.
Ik kan eind januari terecht. Had het al uitgesteld omdat ik zwanger was, maar nu kan ik het mooi nog even meepikken. Volgende week haalt de tandarts mijn andere verstandskies eruit. En uiteindelijk moet ik dan nog 1 keer naar de kaakchirurg. Heerlijk vooruitzicht :liar: :liar:
Ik heb echt een trauma van de kaakchirurg… mijn hele mond is verbouwd. Was niet echt een prettige ervaring. Maar goed, wie mooi wil zijn… :?
Sproetje, hmm naar de kaakchirurg :shifty:
Sparen is toch ook wel nodig natuurlijk. Alleen jammer dat jullie er niet een weekendje tussenuit kunnen.
Belly, auwh, pijnlijk dat je je buik hebt verbrand!
Gaat het weer een beetje?
Bigsby, aspirine is bloedverdunnend eh, dus dan bloed je nog meer :mrgreen:
Naatje, toch beter om geen enkel risico te nemen en netjes te wachten tot januari.
@Noémi wrote:
Naatje, toch beter om geen enkel risico te nemen en netjes te wachten tot januari.
Hihihi. Maar dat je weer met beide voetjes op de grond staat, is toch iets beter als te zweven :mrgreen:
@Naatje wrote:
@Noémi wrote:Naatje, toch beter om geen enkel risico te nemen en netjes te wachten tot januari.
Ik heb me er inmiddels alweer bij neer gelegt. Was gewoon ineens een ideetje en dan kan je daar helemaal blij van worden. Maar hub zie nee, dus Naatje staat weer met beide voetjes op de grond. :lol: :lol: :lol:
Kun je door de nacose meer last krijgen dan? ik vind het normaal al erg genoeg :roll:
Noemi: bloedverdunnend? daar heb ik nooit bij nagedacht. Ik neem altijd asprine :think: :oops:
Bigsby, weet niet hoeveel aspirine het kan verdunnen, maar toen ik bloedverdunners slikte, mocht ik onder geen beding aspirine innemen, dus neem aan dat aangezien ik het niet mocht, het bij 1 pilletje al kan verdunnen.
Belly, fijn dat je buik er weer beter uitziet. Hoop dat je er niet te veel last van krijgt.
Maar ik moet ook zeggen dat ik ooit eens een kersenpittenzakje op mijn buik heb gehad en dat die daarna ook knalrood en redelijk gevoelig was, maar heb er niets van overgehouden.
Noemi: ik neem er ook maar 1 hoor dus zo erg zal het vast niet zijn :think:
Zo… en van beide voetjes op de grond wordt het nu beide voetjes in bed! Lekker dvdtje Heroes kijken vanuit bed…
Trusten meiden!
Oooh, voetjes in bed, lekker warm!
Zeker als je je eigen ijskoude pegels kan opwarmen bij hubbie :mrgreen:
(dat doe ik altijd, hihihi)
Weltrusten!
Bigsby, ja het heeft er iets mee te maken omdat tijdens de narcose alles stil wordt gelegd ofzo…
Ik ga vanavond ook lekker mijn voetjes opwarmen aan hubby :inlove: Hij is altijd zo lekker warm…
@Belly wrote:
Ik ga vanavond ook lekker mijn voetjes opwarmen aan hubby :inlove: Hij is altijd zo lekker warm…
:lol: :mrgreen: :lol: Hub vindt het alleen altijd wat minder
Ik duik er zo ook lekker in, want ik ben kapot Heb het gevoel alsof ik gewoon 24 uur op ben :? Maar nog even en dan is het weekend :dance: Morgen al op de helft van de week.
Heel stom misschien hoor, maar af en toe heb ik wel even de zenuwen dat hub en ik in januari er echt voor gaan. NIet dat ik me bedacht heb hoor! Maar ja, kan het niet uitleggen…zijn gewoon zenuwen ofzo :oops:
Moet zeggen dat ik het af en toe best moeilijk vindt dat we het tegen niemand mogen zeggen dat we er in januari voor gaan :oops: Gelukkig heb ik jullie meiden!
Belly, snap het wel ergens hoor. Het is nu nog heel onwerkelijk natuurlijk en eenmaal bevallen kan je niet meer terug. En dat kleine hummeltje is helemaal afhankelijk van je. Maar echt, geloof me, het is zoooooo leuk. Zeker als ze wat ouder worden en ze beginnen te lachen als ze je zien. Armpjes omhoog houden om opgepakt te worden, terugknuffelen, …
Echt zo :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hier vind hubbie het ook altijd wat minder hoor, maar dat is pech voor hem :mrgreen: