December 2008 en Januari 2009 stoppers

Hier nog geen ongi… maar het rommelt wel een beetje. Dus misschien vannacht of morgen. Of ik heb nu m’n ei en het duurt nog 2 weken. Hoop maar dat ik snel weet hoe of wat want dit is maar niks.

Sil, beterschap. Vervelend zo dubbelop zeg…

Naatje: hopelijk word je nu ongesteld want dan weet je tenminste waar je aan toe bent :pray:

Hoe was jou cyclus voor je aan de pil ging dan?

Ik ben nu ongesteld geworden, ik vermoedde het vanmiddag al.

En wat ben ik daar nu blij mee :dance: Wel wat vroeg maar des te eerder kunnen we klussen :dance:

Ik was bijna 16 toen ik aan de pil ging. Dat is echt al zo lang geleden dat ik eigenlijk niet eens meer weet hoe regelmatig het toen was. Maar er is nog geen reden tot paniek. Als ik morgen ongi wordt was de eerste cyclus van 50 dg gewoon een opstartprobleempje. Moet alleen nu ff zorgen dat ik er niet over ga lopen stressen zodat het nog langer gaat duren. :wink:

Nee vooral niet stressen, het duurt misschien ff voordat je er pas echt wat van kan zeggen.

Ja weet ik, maar ik zou toch wel al een stuk meer gerustgesteld zijn als het nu niet weer 50 dg duurt. Dan is het steeds zo lang wachten… en minder kansen natuurlijk als we straks gaan beginnen.

Ik heb trouwens gisteravond even voorzichtig een balletje opgegooit om toch na de komende ongi al te starten. Kreeg niet echt een duidelijk antwoord want hub wilde slapen… maar hij zei geen nee. :slight_smile: Vanavond nog maar eens ter sprake brengen. :mrgreen: Kan namelijk echt niet meer wachten. Het enige is die rode hond prik die ik 8 oktober heb gehad. Volgens de huisarts 6 weken wachten en volgens een topic hier op het forum is het 3 maanden… Ik wil zo graag dat ik dat risico eigenlijk best wil nemen. Dom of gewoon doen? Wat vinden jullie?

Naatje: moeilijk hoor! ik denk niet dat ik het risico zou nemen, ik ben dat betreft heel voorzichtig.

ben benieuwd wat hub zo zegt :pray:

Hub is pas laat thuis, dus misschien dat ik er morgen pas weer over kan beginnen. Maar eigenlijk hoef ik het ook pas weer ter sprake te brengen als ik ongi word. Anders hebben we er straks een hele discussie over en maakt het qua datum bijna niet uit. Zonde van de energie. :wink:

Ow lekker, Grey’s Anatomy begint zo!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ohhh dat is zo’n leuke serie.

Misschien kun je idd beter ff een paar dagen wachten :think:

Dag meiden, ben er weer. We zijn een weekendje weggeweest.

Was heerlijk :inlove:

Heerlijk gezwommen en in de sneeuw gewandeld.

Belle, wat fijn dat je hubbie akkoord gaat voor januari!

Fijn :dance:

Hoe ging het werken vandaag?

Oh lekker, een weekendje weg! Daar ben ik ook wel aan toe… zit er nog ff niet in. :frowning:

Ja, het was echt ff lekker zo er uit!

Ben trouwens vanavond begonnen met de ongi opwekkers. Moet het 7 dagen slikken en dan moet ik ongi worden. Dan bloedprikken op verschillende dagen en dan 9 januari naar de gyn voor de uitslagen en dan hoor ik of ik met de clomid mag beginnen.

Naatje, jullie weekendje weg komt vast ook wel weer :hug:

Vast wel! Tussen kerst en oudennieuw heb ik vrij genomen. Misschien gaan we dan wel wat leuks doen. En de wintersport voor begin maart is al geboekt. Dus genoeg om naar uit te kijken!! :mrgreen:

Noemi: spannend dat je al begonnen bent, nu maar hopen dat je snel ongesteld word :pray:

Lekker hoor een weekendje weg!

Naatje: jij hebt ook iets leuks om naar uit te kijken? waar gaan jullie heen dan?

Ik heb helemaal geen meldingen gekregen dat er iets geplaatst was hierzo :think:

Het werken ging gisteren wel. Was wel erg moe en mijn moeder kwam ook onverwachts even langs en bleef meteen eten. Ze sport hier namelijk in de buurt dus was het even makkelijk voor haar :mrgreen: Maar was wel gezellig!

Zelf ook last van een buikgriepje :wall: Bah, kan er ook nog wel bij. Ben blij dat mijn ongesteldheid bijna over is, wordt altijd zo emo en chaggie ervan :oops:

Vandaag een gesprekje gehad met mijn coördinator dat ik het niet eens was met de wijze waarop ze alles brengt en dat ze me het gevoel heeft gegeven dat ik de boel bedonder en dat ik me aanstel. Heeft ze netjes haar excuses voor aangeboden. Dus hopenlijk is de lucht geklaard, maar gaan van de week even prive zitten om alles uit te praten want nu was het midden in mijn kantoor :shifty:

Nóemie: Spannend, ik hoop mee :pray: hierzo!

Naatje: Lekker, ik heb alleen op 31 december vrij, de rest kon niet meer :frowning:

Laat je wel weten wat hub zijn antwoord is :lol:

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Ik ga nu even liggen maar kom later wel weer bijlezen :wink:

:-*

@Belly wrote:

Naatje: Lekker, ik heb alleen op 31 december vrij, de rest kon niet meer :frowning:

Laat je wel weten wat hub zijn antwoord is :lol:

Het blijft toch definitief januari. Op zich wel goed natuurlijk. Hoef ik me over die rode hond prik ook geen zorgen meer te maken.

Ben al de hele dag moe en heb last van mijn rug. Hopelijk allemaal tekenen van de naderende ongi! Tot nu toe alleen nog helemaal niks gespot.

Dan blijf je dus toch nog even gezellig hier :mrgreen:

Grappig dat we alle drie tegelijk ongesteld zijn, en als we nou ook nog even lange cyclus hebben :wink:

Ik ben er alweer bijna vanaf :dance:

@Belly wrote:

Dan blijf je dus toch nog even gezellig hier :mrgreen:

We blijven toch gewoon allemaal hier, het is juist zo gezellig :mrgreen: