Nou dames, het gesprek is geweest.
Heb hubby uitgelegd dat ik in de zenuwen zit omtrent de medicatie en dat ik zijn argumenten niet echt sterk vindt :oops: We hebben echt een goed gesprek gehad.
Zijn angsten zijn naar voren gekomen en de mijne. Het is nu niet meer zo dat hij het niet zeker weet. Hij vindt het nog wel steeds eng en zei ook dat hij gewoon bang is voor het onbekende. Zegt ie op een gegeven moment: Oke, we doen het zo. Je mag stoppen in januari voor 95%…Vraag ik wat die 95% inhoudt, zegt ie: Dat weet ik ook niet, maar dat komt door mijn zenuwen. Ga er maar gewoon van uit dat je je topic kan aanhouden en dat we er vanaf januari voor gaan :dance:
Het komt misschien vreemd over zo, maar dat is omdat hubby gewoon onzeker is dat hij geen goede vader zal wezen. :shifty: Hij geeft die 95% niet aan omdat hij twijfelt. Dat heeft ie me verzekerd :mrgreen:
Wel heb ik moeten beloven dat we het aan niemand vertellen en dus ook niet aan mijn ouders/familie of aan zijn ouders en familie. Ook vrienden vertellen we het niet. We gaan het pas vertellen als het zover is.
Ook geeft hij aan dat hij niet wil dat we met ovulatietesten of temperaturen gaan werken en dat we alleen sex hebben als we er zin in hebben en dus niet omdat er resultaat uit kan komen. Hij weet dat het dan langer kan duren maar hij wil dat de sex wel leuk blijft.
Oja, nu moet ik wel echt van hubby op 31 december, 12:00 uur stoppen met roken, anders gaat het nog niet door :shifty:
Nou daar kan ik mee leven hoor :inlove:
Ik ben echt blij nu en ben dan ook blij dat ik dit gesprek ben aangegaan!
Hey Belly, wat een goed nieuws!!! Ben echt blij voor je. Goed dat jullie er over hebben gepraat zeg. Dat stoppen met roken zal met zo’n motivatie ook wel geen probleem zijn toch? En ik denk dat bijna alle mannen dat soort twijfels wel hebben hoor. Als vrouw ben je hier toch op een andere manier naar toe aan het leven dan als man denk ik. Nogmaal… ben écht heel blij voor je (voor jullie eigenlijk!!!) :mrgreen:
Ja ik ben ook echt blij :mrgreen: Ik was eerst bang dat hij met die 95% bedoelde dat hij nog terug kon kruipen :oops:
Maar de beslissing is gevallen :dance: :inlove:
En bedankt :-*
Belly, wat goed :dance: :dance: :dance: !
Dat stoppen met roken wordt zo toch een piece of cake, toch?
Mannen zijn eigenlijk best wel schattig als ze onzeker zijn, maar hij gaat t vast super doen als t zover is.
Naatje, die buikpijn is trouwens normaal ja. Ik ben een paar maandjes geleden ook voor t eerst geweest (ook bijna 30) en had nog een dag of 2 last van mijn buik.
Belly: super zeg :dance: :dance:
Hij wil gewoon nog geen echte datum noemen omdat het dan zo echt word ineen keer.
Sorry ik ben gister in slaap gevallen daarom was ik niet meer online :oops:
Ik had nl ook nog gesport :mrgreen:
En ik heb dit jaar ook voor het eerst een uitstrijkje gehad :?
Hoi meiden,
Belly… super! Nog twee maandjes geduld :dance:
Zelf moet ik ook eventjes geduld hebben.
Gisteren ongesteld geworden (en hoe!!!).
Cyclus van 34 dagen ipv 31 dagen normaal, dus wat dat betreft wel redelijk.
Vandaag een wedstrijd, dus maar even kijken hoe ik dat ga doen.
Moet toch echt een string aan onder mijn wedstrijdbroekje :think:
En het betekent ook dat ik naar de ha moet.
Mijn eerste uitstrijkje was niet goed (pap4) en toen moest ik een half jaar later weer. Toen was het wel goed en nu zijn we weer een jaar verder.
Dus maar even melden dat ik niet meer zwanger ben en een afspraak maken. Jippie :wall:
Sproetje: balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent, je had al negatief getest en dan kun je maar beter ongesteld worden.
Meer geluk de volgende ronde
Hier is het helemaal wit, ziet er heel mooi uit.
Vandaag hebben we een verjaardag van mijn moeder (die was maandag jarig)
Morgenochtend gaan we met Luca zwemmen, s’middags strijken, en eind van de middag gaan we naar vrienden om spelletjes te spelen :mrgreen:
Dus ik denk niet dat ik veel online zal zijn dit weekend
@Elle wrote:
Naatje, die buikpijn is trouwens normaal ja. Ik ben een paar maandjes geleden ook voor t eerst geweest (ook bijna 30) en had nog een dag of 2 last van mijn buik.
Het is nu idd alweer over. Dus als alles goed is ben ik er voor de komende 5 jaar weer vanaf!
Gisteren was het hier ook helemaal wit. Ik vind dat altijd zo bijzonder, de eerste keer alles wit van het jaar…

Ooh! En nu wordt het weer helemaal wit!!! :mrgreen: Tijd voor warme choco met slagroom en een haardvuurtje. (helaas hebben we geen openhaard…)
Hier is het ook helemaal wit :inlove: En wij zitten op 6 hoog en we hebben uitkijk over de hele stad :inlove: Zo mooi!
Het is echt erg gesteld hier hoor. Gisteren en vandaag een (vr)eetkick. Vanmorgen kwam ik ook erachter waarom. Ben ongesteld geworden en heb me toch een pijn in mijn buik :wall: Maar goed…
Voor de rest niet veel gedaan hier. Vandaag eens even geen strijkwerk maar wel een paar wasjes weggewassen en in de droger gegooid.
Ik heb de serie moonlight gedownload en dat ben ik al vanaf gisteren aan het kijken :oops: Heb vanmiddag het laatste deel van seizoen 1 afgekeken. Goeie serie :thumbup: Als je ervan houdt tenminste
Over 2 weken ben ik jarig maar ik heb echt nog geen idee wat ik wil gaan doen. Wat doen jullie meestal met je verjaardag?
Ik was net ineens zo geirriteerd en kortaf… zoals ik dus vaak ben vlak voordat ik ongi moet worden. Dus misschien dat ik toch een normale cyclus ga krijgen! Ben benieuwd…
Moonlight ken ik niet. Wat is dat voor serie? Ik ben zelf Heroes aan het kijken. Ben nu bij het tweede seizoen. Het kijkt echt zo veel relaxter op dvd. Lekker zonder reclames en je hoeft niet steeds tot volgende week te wachten. Verder kijken we ook veel sci-fi. De afglopen tijd Battlestar Galactica gekeken. Moet nu aan het vierde seizoen gaan beginnen.
Ja op dvd kijken is inderdaad veel lekkerder kijken!
Ik hoop voor je dat je een normale cyclus krijgt!
Zet het wel even in een spoiler waar de serie over gaat
De bovennatuurlijke serie Moonlight is met ingang van zondagavond 12 oktober wekelijks te zien op vrouwenzender NET 5. Mick St. John, gespeeld door acteur Alex O’Loughlin, staat centraal in de se- rie. De 30-jarige Mick is 60 jaar geleden door zijn toenmalige bruid Coraline (Shannyn Sossamon, A Knight’s Tale en Dirt) gebeten en sindsdien leeft hij verder als een vampier. Mick probeert zo goed als mogelijk een normaal leven te leiden, zonder dat iemand achter zijn grote geheim komt.
Als vampier heeft Mick ooit het leven van een klein meisje gered, Beth Turner (Sophia Myles, From Hell, Tristan & Isolde). Vanaf die dag heeft Mick besloten om zijn krachten enkel voor het goede te gebruiken, met behulp van zijn onconventionele mentor Josef Kostan (Jason Dohring, Veronica Mars). Beth is ondertussen uitgegroeid tot een ambitieuze en bekende onderzoeksverslaggeefster in Los Angeles. Wanneer op een dag hun paden weer kruisen, treedt Mick op als Beths persoonlijke beschermer. Hij wordt echter ook verliefd op haar. Bovendien duikt zijn ex-vrouw Coraline weer op.
Moonlight is een serie van producer Joel Silver, die eerder verantwoordelijk was voor onder andere de Matrix en Lethal Weapon-films en de serie Veronica Mars. De serie won een People’s Choice Award voor favoriete nieuwe dramaserie op televisie.
Maar wat ik al zei: Ik kijk het dan niet op tv, maar op dvd :inlove:
Owja, daar heb ik wel reclames van gezien. Zag er wel gaaf uit. Maar als je eenmaal een paar afleveringen hebt gemist is het een beetje zonde om er in te stappen. Dus dat wordt er dan ook een die we op dvd moeten gaan kijken.
Ja ik had het inderdaad ook met stukjes reclame op tv gezien en gisteren dacht ik dus, ach laat ik het eens downloaden :mrgreen: Ben ook blij dat ik meteen heel seizoen 1 heb gedownload :inlove:
Kan nu al amper wachten op seizoen 2 :oops:
Goedemorgen dames,
Vandaag ga ik weer aan het werk. Nog niet helemaal fulltime, maar het is tenminste was. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet superveelzin heb. Mijn werk en collega’s zijn echt leuk maar mijn coördinator :evil:
Maar goed, we komen er wel :mrgreen: Iedereen een hele fijne dag en tot vanavond?
:-*
goedemorgen!
Belly hopelijk kom je je dag een beetje door, en niemand is op maandag erg fit
Ik kijk ook altijd naar Moonlight, dat is zooo’n leuke serie :mrgreen:
En iedereen hier is nu ongesteld? ik ben over 3 dagen aan de beurd!
Hallo meiden,
Belly, wat fijn dat je zo’n goed gesprek met je hubby gehad hebt! Toppie!!!
Hier heeft het ontzettend gesneeuwd…mooi om te zien altijd! Kan er uren naar gaan zitten kijken. Op het moment sneeuwt het hier ook weer!!!
Verder heb ik een buikgriepje te pakken…en ben ongi sinds vrijdag dus de lol kan hier weer op! pfffff…
Fijne week allemaal!!
Ik geloof dat mijn ongie er ook aan begint te komen, terwijl ik het donderdag pas moet worden. Maar mijn eisprong wat ook op een maandag dus het kan best, alleen zit ik dan op 25 dagen ineens :shock:
Sil: beterschap! en tegelijk ook nog ongesteld zijn, nou voel je je dubbel beroerd :shock: :hug: