December 2008 en Januari 2009 stoppers

Wat een kletstantes zijn jullie zeg…kan jullie helemaal niet bijhouden!

Maar ik ben er nog hoor!

Kom als hier de rust weer wat terug is (druk op werk en met helpen bij mijn moeder) weer meeschrijven!!!

Sil, doe maar rustig aan! We zien je wel weer verschijnen.

Hoe gaat het met je moeder?

Belly, ik vind horrors ook maar niets en kijk die ook niet in het donker hoor! En ik zet ook het geluid uit als het eng word :mrgreen:

Bigsby, zo’n lieve foto’s van je mannetje.

Zal er zo ook een paar spammen.

Ehm, verder ben ik het allemaal vergeten.

Nog

Ohja, mijn laatste buikfoto :inlove:

Dag later kwam ons mannetje :inlove:

Wat had jij een mooie buik! :thumbup:

Wat een kjoeties hoor als die kleintjes :inlove:

Nou vanavond ga ik dus met hubby praten en voor het eerst ben ik echt zenuwachtig :oops:

Maar het gaat wel goed komen(hoop ik)

Belly: kom op meid, het gaat helemaal goed komen :-*

Gewoon ff goed voorbereiden en er dan samen over hebben.

Ik ben heel benieuwd wat er nu uit gaat komen, ik zal aan jullie denken vanavond :pray:

Noemi: Wat een lekker kereltje :inlove:

Hij word ook al zo groot hé :inlove:

Sil: doe maar rustig aan hoor, we zien je wel weer :mrgreen:

Oja ik ben wel dol op horrors :mrgreen:

:-* Dank je wel! Ik laat het ook weten zodra we uitgepraat zijn!

Ik hou ook wel van horror, maar moet het altijd alleen kijken want hubby houdt er echt niet van :naughty: :lol:

Belly: hoe laat hebben jullie afgesproken?

Geef hem van te voren een grote glas whiskey :lol: :lol:

Ik ben nu al zoooo benieuwd!

Gerard kijkt soms wel mee maar meestal moet ik die films ook alleen kijken :roll:

Nee hoor, hier niet. Hubby kijkt echt niet :naughty:

We hebben niet echt een tijd afgesproken, maar wil eigenlijk beginnen tijdens de koffie. Dan hebben we gegeten en afgeruimd dus hebben we de tijd. Ik ben ook best nerveus omdat ik echt niet weet wat de uitslagvan dit gesprek gaat worden.

In het verleden hebben er het er ook weleens over gehad maar dat liep altijd uit op een discussie omdat ik mijn zin wilde en hij de zijne. (is wel al meer dan een jaar geleden maar toch) en het verschil nu is dat ik de medicatie erbij kan halen. Dat kon toen niet.

We zullen het zien. Helpen jullie mee hopen dat dit gesprek positief zal uitpakken? :oops:

Tuurlijk ga ik duimen zodat jullie gesprek goed verloopt, maar vooral voor de uitslag.

Je hebt nu al een ander punt dan 1 jaar geleden, en om eerst met die medicijnen te gaan beginnen lijkt mij ook niet handig. En dan duurt alles helemaal zo lang, en misschien raak je dan niet eens meer snel zwanger, wie weet hoe lang die troep in je lichaam blijft :think:

Ja daarom!

We gaan gewoon voor een goede afloop. En dat is dat hubby er 100% mee instemt :oops:

Hubby belde net, hij is wat later. Er is een grote storing op het werk :wall: Nou ja, kan ik nog even goed bedenken hoe en wat ik zeggen ga :shifty:

Noémi, wow… wat een mooie blauwe ogen! Een een prachtige buik.

Belly, heel veel succes met je gesprek vanavond.

Ik ben trouwens helemaal niet van de horrors!! Dat trek ik echt heel erg slecht. Meestal kijk ik het grootste deel van de film vanachter een kussen of ik ga schuilen achter hubbie.

Straks ff lekker de stad in met hub… een kijken of we eindelijk voor een mooi bestek kunnen slagen. We hebben nog een cadeaubon liggen van de bruiloft voor bestek. Maar we kunnen maar niet besluiten welke het gaat worden. Verder een druk weekend… morgen eerst shoppen met een vriendinnetje, dan verjaardag van oma. Daarna eten bij m’n nicht en helemaal aan het eind van de avond nog naar de verjaardag van een collega… dat zal dus ergens rond middernacht zijn voordat ik daar ben. Vanavond maar vroeg naar bed. Oja, en zondag nog een verjaardag. Zal blij zijn als het weer maandag is! :wink:

Naatje, hahaha, normaal zijn mensen blijk als het weekend is :wink:

Dank je wel! :-*

Naatje: pff ik word er al moe van als ik het lees :wink:

Zo te horen een leuk maar druk weekend, veel plezier!

Belly: kun je nog wat langer nadenken :wink:

Hopelijk komt hij snel thuis, voordat je zenuwen het begeven :roll:

Succes straks :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@bigsby wrote:

Naatje: pff ik word er al moe van als ik het lees :wink:

Zo te horen een leuk maar druk weekend, veel plezier!

Belly: kun je nog wat langer nadenken :wink:

Hopelijk komt hij snel thuis, voordat je zenuwen het begeven :roll:

Succes straks :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hahaha, ja want ik heb nou niet bepaals last van stalen zenuwen :shifty:

Dank je wel! Zodra we echt uitgesproken zijn, laat ik het weten! I promise…

En nou gaan mijn handjes ook zo :pray: :pray: :pray: :pray:

Belly, dat ben ik normaal natuurlijk ook… maar dit keer is het wel heel erg volgeplant!

Ik moest trouwens vanmorgen een uitstrijkje laten doen. Was voor het eerst. Dus ik werd er ineens heel erg mee geconfronteerd dat ik binnenkort 30 word! :? Ze konden het alleen niet vinden. Moest wel 4x overnieuw en uiteindelijk heeft de POH de huisarts er nog bijgeroepen. cervix was blijkbaar beetje verlegen. :think: Maar uiteindelijk gevonden. Ik heb nu al de hele dag een beetje buikpijn. Is dat normaal? Vind het allemaal maar irritant.

Naatje, was ook niet aanvallend bedoeld hoor :wink:

Ja, biuikpijn is normaal. Ik moet ook welk jaar een uitstrijkje laten doen(om andere redenen) en heb dan ook altijd een beetje buikpijn en weeig gevoel. Als je het morgen nog blijft houden, zou ik wel even bellen naar de ha post!

@Belly wrote:

Naatje, was ook niet aanvallend bedoeld hoor :wink:

Ja, biuikpijn is normaal. Ik moet ook welk jaar een uitstrijkje laten doen(om andere redenen) en heb dan ook altijd een beetje buikpijn en weeig gevoel. Als je het morgen nog blijft houden, zou ik wel even bellen naar de ha post!

Haha, zo had ik het ook niet opgevat hoor! :mrgreen:

En goed om te weten dat het normaal is… hoef ik me daar ook geen zorgen om te gaan maken!! :slight_smile:

Pff, we gaan zo aan de koffie en ik weet gewoon niet hoe ik beginnen moet.

Om te beginnen maar de laptop uit te zetten denk ik :shifty:

Nou meiden, wish me luck :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: