Waarschijnlijk door littekenweefsel waardoor mijn huid geïrriteerd raakt en dus gaat verstoppen…Ze kunnen het zelf ook niet met zekerheid zeggen :?
Noemi: dus als je nu begint bij het begin dan ben je in januari misschien ongesteld?
Gaan jullie duimen voor mij? uik heb om 12 uur een interne sollicitatiegesprek :shifty:
Bigsby :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ook hier draaien de duimpjes :thumbup: :thumbup:
Super :-*
Bigsby, ja, ben dan nog net eind november, begin december ongesteld vermoed ik. En de tweede ronde ongi is dan begin januari.
Ik duim voor je!! :thumbup: :thumbdown:
Belly, oh minder zeg dat het waarschijnlijk van al het littekenweefsel komt. Hoop toch dat je nu geen abces meer krijgt hoor!
----
Hier kan ik alleen in de middagpauze KOK checken. Maargoed, dat lukt ook niet altijd. Nu wel, want ik heb mijn boterhammen achter mijn bureau opgegeten :mrgreen:
Noémi, hier nog een
Bij mij begint het overigens wel spannend te worden… :shifty:
Bisby, hoe is het gegaan?
Noemi, slim opgelost :mrgreen:
Ik zit ondertussen de film Mirrors te kijken…Best leuk en goed tot nu toe :lol:
Sproetje, jaa, het wordt idd spannend!
Wanneer ga je testen?
Belly, die film ken ik niet :think:
Ik kon hem ook niet, maar in een ander topic kwam deze voorbij en hoorde ook mensen op mijn werk erover :mrgreen:
En ik ben gek op Kiefer Sutherland(jack bauer uit 24) en laat hij nou ook nog eens de hoofdrol spelen :inlove:
Waar gaat het over? (geen zin om te googlen :mrgreen: )
Is horror
Ben Carson (Kiefer Sutherland) is een bewaker in een (afgebrand) winkelcentrum. Op een avond ontdekt Ben iets vreemds aan een spiegel in een winkel en hij komt er al snel achter dat het iets kwaads is. Ben wordt nieuwsgierig en probeert de oorsprong van dit kwaad te ontdekken. Hij komt erachter dat dit kwaad in de spiegels moordzuchtige weerspiegelingen zijn die uit zijn op wraak, maar waarom? En hoe?
Tot nu toe al spannend, en zit net op 20 minuten :mrgreen:
Ooh brrr horror. Maar snap nu wel waarom je op KOK te vinden bent en tegelijkertijd film kijkt :mrgreen:
Maarre, ik ga weer verder werken.
Baas is teruggekomen. Heb nog wel een kwartiertje lunchpauze, maar toch maar liever niet op het forum zitten aangezien hij achter mij zit en op mijn scherm kan kijken … :? :mrgreen:
@Noémi wrote:
Ooh brrr horror. Maar snap nu wel waarom je op KOK te vinden bent en tegelijkertijd film kijkt :mrgreen:
Maarre, ik ga weer verder werken.
Baas is teruggekomen. Heb nog wel een kwartiertje lunchpauze, maar toch maar liever niet op het forum zitten aangezien hij achter mij zit en op mijn scherm kan kijken … :? :mrgreen:
:oops: :lol: KLopt, ik hou wle van horror maar als het te spannend wordt, heb ik afleiding nodig :oops: Zet ook vaak het geluid uit dan :oops:
Ja ga jij eens werken voor je centen

Ah, vandaar dat je hem ook niet kijkt als het buiten donker is
pfffff wat een k*t gesprek zeg! ze vroegen allemaal dingen en daar moest ik voorbeelden vanuit het verleden noemen. Dat is best moeilijk, maar ik ben blij dat ik het achter de rug hebt.
Mijn collega kan elk moment terug komen en ik ben heel benieuw hoe het haar vergaan is. We krijgen zelfs vanmiddag de uitslag al :shock:
Sproetje: nog maar 1 dag, wat spannend zeg!
heb je al wat klachten?
@Sproetje wrote:
Ah, vandaar dat je hem ook niet kijkt als het buiten donker is![]()
Jep :mrgreen:
Bigsby, spannend! Jammer dat het een k*t gesprek is geworden :hug: Maar denk je wel dat je een goede kans maakt?
Bigsby, je krijgt het in ieder geval wel lekker snel te horen.
We duimen gewoon nog even verder.
Nou, als ik mijn oude cyclus aanhoud, is het vandaag al mijn nod.
Dus ik ga heel misschien vanmiddag als ik thuiskom testen.
Had ik gisterenavond al willen doen, maar toen had ik dus een test zonder pipetje… toen heb ik het er maar bij gelaten en mijn (hopelijk) complete test bewaard… :roll:
Wij zijn het beide niet geworden, en we waren de enige 2 die gingen solliciteren :o Toen ik mijn afwijzing kreeg ging ik er vanuit dat mijn collega het was geworden :eh:
Sproetje: ohhhh ga je vanavond al testen? spannend! ik ga voor je duimen hoor
jammer bigsby!