December 2008 en Januari 2009 stoppers

haha Naatje: zit hub dan zelf ook niet achter de computer?

Ik moet hem ook altijd om half 9 uitzetten hoor want dan wil hij samen wat kijken :mrgreen:

Ik heb ook maar vast een mooie banner uitgezocht, nog 7 dagen tot mijn ongie :lol: :lol:

Hey meiden,

Ja we gaan er dit weekend maar even goed voor zitten. Al weet hij dat nog niet :lol: Ik kom net pas uit het ziekenhuis, de chirurg heeft besloten om meteen over te gaan tot opereren.

Ik laat gauw weer wa van me horen, maar duik nu even op de bank.

:-*

Belly: bedoel je dat hij je zo snel mogelijk gaat opereren? :shock:

:eh: Ik bedoel dat ik vandaag om half 5 geopereerd ben :wink:

Dit omdat het gevaarlijk kan zijn dat het abces naar binnen slaat en dan bestaat de kans op bloedvergiftiging :shock:

Dus het abces is verwijderd en nu gaan we heel hard hopen dat het voorlopig niet meer terug komt :pray:

:shock: doet het nu erg zeer?

Ik hoop ook dat het niet meer terug komt :pray: :pray: :pray:

Bigsby, hub zit nu achter de xbox… dus ik heb weer ff! Maar meestal kijkt hij tv en zit ik er met de laptop naast… en na een tijdje wisselen we dan. Totdat we allebei uitgelaptopt zijn en dan gaan we samen wat kijken of samen boekje lezen óf klussen natuurlijk! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee het valt nu wel mee eigenlijk. De druk is er nu in ieder geval vanaf. Maar heb ook natuurlijk nog de pijnstilling in mijn bloed zitten.

Vannacht was het echt erg. Toen heb ik gewoon een paar uur wakker gelegen van de pijn…

Maar we gaan het nu positief inzien en we gaan er gewoon vanuit dat het voorlopig wegblijft… :pray:

Maar ik zat nog een terug te lezen, maar het zal wel aan mij liggen maar je wilde deze operatie toch pas na je zwangerschap doen?

of haal ik nu van alles door elkaar?

Belly, lekker dat je er vanaf bent. Waar zat het eigenlijk? Of heb ik dat ergens gemist? Moet soms zoveel teruglezen als ik 's avonds op kok ga kijken… veel plezier op de bank in ieder geval! ff lekker bijkomen. :hug:

@Naatje wrote:

Bigsby, hub zit nu achter de xbox… dus ik heb weer ff! Maar meestal kijkt hij tv en zit ik er met de laptop naast… en na een tijdje wisselen we dan. Totdat we allebei uitgelaptopt zijn en dan gaan we samen wat kijken of samen boekje lezen óf klussen natuurlijk! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hihihihi ik zie jullie al helemaal zitten :inlove:

@Naatje wrote:

Belly, lekker dat je er vanaf bent. Waar zat het eigenlijk? Of heb ik dat ergens gemist? Moet soms zoveel teruglezen als ik 's avonds op kok ga kijken… veel plezier op de bank in ieder geval! ff lekker bijkomen. :hug:

Hé wel een beetje bij blijven hoor :naughty: :wink: :mrgreen:

Ja, doe m’n best… maar valt niet mee afentoe! :mrgreen:

@bigsby wrote:

Maar ik zat nog een terug te lezen, maar het zal wel aan mij liggen maar je wilde deze operatie toch pas na je zwangerschap doen?

of haal ik nu van alles door elkaar?

Nee dit is gewoon een operatie waarin hij het abces ontlast door (sorry) het vuil er uit te laten lopen en de wond schoon te maken. Deze operatie heb ik vaker gehad, jammer genoeg. De afgelopen anderhalve maand met deze al 3x geopereerd. Maar 3x is scheepsrecht, toch :shifty:

Wat ik heel misschien wil gaan doen is de medicatie via het infuus en die inderdaad na de zwangerschap. Omdat je tijdens deze medicatie niet zwanger mag raken en sowieso 1 jaar daarna niet…

Naatje, dit abces zat precies in mijn lies :oops: Heb je niet gemist hoor, had het niet verteld :wink:

Wat vervelend zeg! Daar wordt je toch niet goed van? Nou, hopelijk is 3x idd scheepsrecht!!

@Naatje wrote:

Ja, doe m’n best… maar valt niet mee afentoe! :mrgreen:

daarom kijk ik wel af en toe stiekum op het werk :shifty:

@bigsby wrote:

Wou dat dat kon… :cry:

Gatver Belly :sick: Volgens mij heb ik daar laatst een topic over gelezen :think:

Was dat topic misschien door jou gestart? :think:

Het lijkt me echt verschrikkelijk zeg! je kreeg er geloof ik ook littekens van of niet? en dan die pijn dat is nog veel erger

@Naatje wrote:

@bigsby wrote:

Wou dat dat kon… :cry:

Komt nog wel las ik, alleen nog ff zwanger worden :lol: :lol: :lol:

Maar wij mogen ook niet op het internet, maar doen het toch :shifty:

@bigsby wrote:

Gatver Belly :sick: Volgens mij heb ik daar laatst een topic over gelezen :think:

Was dat topic misschien door jou gestart? :think:

Het lijkt me echt verschrikkelijk zeg! je kreeg er geloof ik ook littekens van of niet? en dan die pijn dat is nog veel erger

Topic abcessen? Ja dat heb ik gestart inderdaad. Die pijn is inderdaad niet normaal meer. Kan het niet eens omschrijven :shifty:

Ja, heb duphaston in huis (voor 1 keer) dus begin daar maandag mee. Gaan dit weekend nl. zwemmen en normaal gezien duurt het een paar dagen na het kuurtje geloof ik voordat je ongi wordt, maar ik weet dat niet meer zeker, dus ga geen risico nemen.

En begin januari zal normaal gezien dan zijn dat ik kan starten met clomid.

Belly, nou wel fijn dat het abces meteen opengesneden is. Hoop nu dat het niet meer terugkomt, is blijkbaar een agressief iets. Weet je ook waarom je zo vaak een abces krijgt daar?