December 2008 en Januari 2009 stoppers

Bigsby, wat jammer… :cry:

Heb je het wel naar je zin op je huidige plek?

Sproetje: ja ik heb het hier erg naar mijn zin, maar mijn contract eindigt op 1 februari :cry:

Ik ben alleen aangenomen om iemand te vervangen die met zwangerschapsverlof ging, en zij komt half januari weer terug :cry:

Oh wat jammer…

En wordt de vacature nu helemaal niet vervuld (aangezien jullie als enige hadden gesolliciteerd)?

Balen als je weg zou moeten als je het er zo naar je zin hebt… :frowning:

Balen hoor Bigsby…

Ik heb hubby vandaag aangegeven dat ik morgenavond even met hem wil praten over kinderen en de medicatie. Dus wij houden morgenavond even vrij om te praten…Nu even nog meer positieve dingen vinden :mrgreen: om hubby over te halen behalve de medicatie…Ideeën :wink:

Ik ga even op de bank kruipen…ben moe :shifty:

Belly: goed dat je hub al hebt voorbereid :thumbup: heeft hij nog niet zoiets van"heb je haar ook weer"" ?

Maak maar vast een mooi lijstje :mrgreen:

Dan kunnen jullie gelijk een datum afspreken wanneer je mag beginnen

@Sproetje wrote:

Oh wat jammer…

En wordt de vacature nu helemaal niet vervuld (aangezien jullie als enige hadden gesolliciteerd)?

Balen als je weg zou moeten als je het er zo naar je zin hebt… :frowning:

Deze word waarschijnlijk extern uitgezet, maar dat weet ik nog niet zeker.

Nee hij begreep het gelukkig erg goed…Daar was ik ook het meest verbaasd over…Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat hubby ook inziet dat ik niet te lang zo door kan lopen met die abcessen steeds en dat ik de afgelopen anderhalve maand al 3x geopereerd ben…

Dus ben benieuwd… :mrgreen:

Dus die dingen zijn misschien toch nog ergens goed voor, al is dat nogal l*llig gezegt :oops:

Klinkt hoopvol Belly :thumbup:

Hahaha, ja als je het zo bekijkt :wink:

Ja ik heb er ook wel goede moed in :inlove:

Belly: zullen we je helpen om een lijstje te maken? :mrgreen:

offfe zal een aantal foto’s van Luca mailen :lol: :lol: :lol:

of filmpjes die zijn nog leuker, dan kun je laten zien hoe je kind reageert op zijn ouders :inlove: :inlove: dat moet hem wel over kunnen halen :mrgreen:

Ja hoor help maar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alle hulp is meegenomen :mrgreen: En sommige van jullie hebben al mooie wondertjes, dus kunnen jullie mooi helpen :wink:

oke :mrgreen:

Er zitten ook wat oude foto’s tussen hoor :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: Wat een kjoetie!!! Nu smelt ik helemaal, ga ze nu meteen aan hubby laten zien :inlove:

En zo heb ik er nog meer dan honderd hihihihihihi

Maar als ik die allemaal plaats…

Die in de wasbak is geweldig :lol: :inlove:

Hubby vindt die ook het leukste :lol:

die is idd erg cute :inlove:

Moet ik er nog meer plaatsen om hem over te halen?

Bigsby, wat jammer dat je de baan niet hebt gekregen zeg. Wat ga je nu doen? Al verder solliciteren of zijn er nog andere functies binnen het bedrijf waar je zit? … en wat onwijs lief, die foto in de wasbak!!! smelt

Belly, goed zeg dat je echt een moment hebt afgesproken om het er even over te hebben. Ik weet hoe die dingen kunnen gaan… komt altijd steeds wat tussen of je neemt niet genoeg tijd om alles te vertellen wat je van plan was. Maar een goed lijstje is idd wel een idee. Kan je in ieder geval checken of je alles hebt gehad.

Sproetje, en? Al getest?? Ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@bigsby wrote:

die is idd erg cute :inlove:

Moet ik er nog meer plaatsen om hem over te halen?

Hahaha, ik ben bang dat alleen foto’s niet voldoende zijn. Ik moet ook met ehh…noem je dat :think:

(kom er zo op terug, kom niet op het woord :wall: )

Ik bedoel aantoonbare feiten en positieve dingen. (hubby is namelijk bang dat we geen geld meer over houden terwijl we allebei niet slecht verdienen)

Naatje, ja precies! Daarom wil ik een aantal dingen opschrijven waaronder dus echt de medicatie…