Ik ga voor je duimen Belly! Wat voor ovu sticks heb je trouwens gebruikt?
Ik heb dat 1 keer een aantal dagen geprobeerd maar zag erg weinig, is het echt zo duidelijk te zien?
marietje, je hebt pb :mrgreen:
@Sil; je bent al weer op de helft; wat gaat dat snel zeg! Groei je lekker?
@Naatje; gelukkig word je wat minder misselijk, dan kan straks het echte genieten beginnen na de echo.
@belly; hopelijk heeft het klussen bij jullie resultaat opgeleverd. Ik duim voor je.
Hier zijn vandaag de :evil: :evil: gearriveerd. Ik ben daar wel blij mee, want mijn cyclus is nu 6 dagen korter en zit nu op 33 dagen; dat gaat de goede kant op. Daarbij kon het toch niet raak zijn, omdat mijn vriendje in t buitenland zat tijdens mijn ei. Met de rest van de meiden ook alles goed?
Elle: fijn dat je een mooie kortere cyclus had deze keer, nu kan je bijna weer beginnen
Belly: nou fijn dat jullie goed jullie best hebben gedaan, hopelijk heeft het resultaat
Ik ben er nu ff niet echt mee bezig, de dagen gaan nu ineens zo snel nou ik weer druk ben :mrgreen:
Belly bedankt voor je pb,tje zal het eens gaan proberen.
Hier terug van een weekje vakantie. Heerlijk ontspannen en niet teveel bezig geweest met het zwanger worden. Zijn wel redelijk veel op pad geweest dus Jasmijn is echt totall los .
Hier nog geen ongi te bekennen. Heb mijn nod op 26 dagen gezet omdat dat de laatste tijd vaker zo was maar het kan alsnog op dag 27 of 28 komen natuurlijk. Dat is niet te hopen natuurlijk .
@bigsby wrote:
Elle: fijn dat je een mooie kortere cyclus had deze keer, nu kan je bijna weer beginnen
Belly: nou fijn dat jullie goed jullie best hebben gedaan, hopelijk heeft het resultaat
Ik ben er nu ff niet echt mee bezig, de dagen gaan nu ineens zo snel nou ik weer druk ben :mrgreen:
Hahaha, ja da ken ik :mrgreen:
Mijn testen staan in het showforum
Ik heb alleen 20 en 21 mei in de verkeerde volgorde staan :wall:
Miepel; leuk dat je weer terug bent
Enne spannend hoor
Miepel, spannend!!!
Meiden, nog even een stomme vraag hoor :oops: maar na hoeveel dagen na de eisprong is de innesteling??? Als ik mijn ei zondag heb gehad en zaterdag geklust heb :shifty:
De innesteling is meestal 7 dagen na de eisprong… maar dat kan ook een beetje verschillen hoor.
@Naatje wrote:
De innesteling is meestal 7 dagen na de eisprong… maar dat kan ook een beetje verschillen hoor.
Dank je wel! Pff…Zo duren die dagen wel lang he :shifty: :lol:
Ja he? Ik vond het wachten na je ei altijd het ergste. Die dagen lijken wel 2x zo lang te duren als de dagen ervoor.
Belly, de ovu-testen waren erg duidelijk zeg! Toi toi toi!!!
En succes met wachten (allemaal).
@Naatje wrote:
Ja he? Ik vond het wachten na je ei altijd het ergste. Die dagen lijken wel 2x zo lang te duren als de dagen ervoor.
Nou echt he…Pff…en dan te bedenken dat ik gewoon nog 1,5 week moet wachten :?
Jeetje, je bent al 8 weken :shock: wat gaat dat snel :inlove:
Het gaat idd best wel snel… nog 3 weekjes tot de echo. Die zouden van mij nog wel wat sneller mogen gaan hoor!
@Naatje wrote:
Het gaat idd best wel snel… nog 3 weekjes tot de echo. Die zouden van mij nog wel wat sneller mogen gaan hoor!
Dat geloof ik best!
Ik zit hier mezelf gek te maken :shifty: Ik heb al de hele dag van die rare steekjes in mijn onderbuik en merk dat ik steeds aan het denken ben dat het misschien wel iets met een zwangerschap te maken zou kunnen hebben :shifty:
moet echt mezelf een beetje te zien ontnuchteren…Het komt vast mede doordat we nu echt mijn ei goed hebben benut :shifty:
Ook als je helemaal niks voeld hoeft dat niets te betekenen. Ik had echt totáál niet het gevoel dat ik zwanger was, en toch was het zo. Ja… achteraf was ik al een paar dagen moe ik had ik wat meer afscheiding dan normaal. Maar allemaal niet schokkend genoeg om wat achter te zoeken.
maar had je dat meteen al vanaf het begin Naatje? Of pas een paar dagen (2 a 3 ) voor je Nod?
Dat ik moe was merkte ik vanaf zaterdag. Ik heb vervolgens op zondag getest en had eigenlijk op woensdag ongi moeten worden. Ik weet niet zeker of het al eerder was, maar die zaterdagmiddag was ik echt zo moe dat ik 'smiddags even heb geslapen. Dus daarom wist ik dat nog.
Dat andere had ik denk ik al een paar dagen langer. Misschien vanaf een week voor m’n nod ofzo. Maar daar heb ik niet heel erg op gelet.
Nou ja, ik zie het wel…Anders wordt het alleen maar nog meer een teleurstelling als het niet zo is