ik ben ook al een tijd moe en ben er nog niet overheen dus nog een moeie tijd te gaan en suc6 meiden met klussen
Hier alweer een klein spoortje bloed gevonden . Wacht even af tot het echt doorzet en zal dan mān banner maar weer aan passen.
@Miepel wrote:
Hier alweer een klein spoortje bloed gevonden . Wacht even af tot het echt doorzet en zal dan mān banner maar weer aan passen.
:hug:
pff, nu merk ik pas dat ik echt ongeduldig ben hoor :shifty: Dor hub moet ik natuurlijk de dagen āplannenā dat we kunnen klussen en nu ik weet dat we op het juiste moment geklust hebben hoop ik zo dat het raak is Ik heb het nooit zo erg gehad als nu
Ik kan nergens anders aan denkenā¦Ben de hele dg al afwezig en zit te steeds te hopen dat ik inderdaad mijn ouders op de vakantie kan vertellen dat ze voor de 2e keer oma en opa worden :mrgreen:
Had voor de grap zo een online zwangerschapstest gedaan en deze geeft 58% kans op een zwangerschap :lol: En dan nog eens de datum welke ik al eerder heb aangegeven :mrgreen: (14/02/10)
Oh, voor de duidelijkheidā¦Ik weet dat ik rustig moet afwachten en niet teveel van stapel moet lopen hoorā¦Jammer genoeg kan ik alleen mijn gevoel niet uitschakelen :roll:
Belly: dit lijkt wel je eerste echte kans hāe, dit is nl de 1e keer dat jullie echt volgens de planning geklust hebben :mrgreen:
Maarre probeer je nog ff rustig te houden want je moet nog 1,5 week wachten, en zo gaat dat wel heeeeeeel lang duren :?
Maar ik kan me voorstellen dat je enthousiast bent hoor :-*
Miepel: balen zeg! :hug:
@bigsby wrote:
Belly: dit lijkt wel je eerste echte kans hāe, dit is nl de 1e keer dat jullie echt volgens de planning geklust hebben :mrgreen:
Maarre probeer je nog ff rustig te houden want je moet nog 1,5 week wachten, en zo gaat dat wel heeeeeeel lang duren :?
Maar ik kan me voorstellen dat je enthousiast bent hoor :-*
Miepel: balen zeg! :hug:
Ja ben ook echt mijn best aan het doen om niet te enthousiast te zijn :mrgreen: Maar inderdaad wat je zegt, het is net alsof dit mijn eerste echte kans is :lol:
Ik moet zeggen dat de dagen heel snel gaat, ik hoef nog maar 5 dagen te wachten.
Maar ik voel me helemaal niet zwanger dus zal ik vast gewoon weer ongesteld worden.
Ik weet dat ik niet zo moet denken maar tochā¦
Nog geen ongi. Vanochtend even een testje ertegen aan gegooid maar hartstikke negatief. Deze maand dus weer gewoon een wat latere ongi. Afwachten dan maar .
Miepel; :hug: ā¦
@bigsby wrote:
Ik moet zeggen dat de dagen heel snel gaat, ik hoef nog maar 5 dagen te wachten.
Maar ik voel me helemaal niet zwanger dus zal ik vast gewoon weer ongesteld worden.
Ik weet dat ik niet zo moet denken maar tochā¦
Stukje zelf bescherming he Wilde dat ik zo kon denken, maar ik krijg het niet echt voor elkaarā¦Zit nu al stiekem te denken wanneer ik zou kunnen testen :shifty:
Ik gooi mijn kansen nu op 50/50ā¦
Miepel, misschien iets te vroeg getest?
Denk het niet belly. Zit normaal op 26 tot 28 dagen dus dan zou het toch niet te vroeg moeten zijn. Bij Jasmijn was ik ook 1 dag overtijd en was het meteen dik positief.
Oh, miepel, sorry, dat wist ik niet :oops:
Ik weet echt niet wat ik moet denkenā¦De ene keer denk ik dat we eengoede kans maken maar zojuist had ik echt het gevoel dat ik niet zwanger benā¦heb besloten om het maar even te laten gaan en ik zal het wel zien volgende weekā¦
Zit nu op mijn werk, maar heb zo geen zinā¦Wi lekker mijn bedje in kruipen en mijn oogjes voor een paar uurtjes sluiten Maar ja, nog maar 5,5 uurā¦Voor ik het weet is het tijd om naar huis te gaan :lol:
Belly, de innesteling moet bij jou nog plaats gaan vindenā¦ dus het is vrij logisch dat je nu nog niets voelt of merkt. Maar goed, ik weet wat het is hoor. Ik maakte mezelf ook steeds helemaal gek met vanalles en nog wat. Zeker als je denkt dat je goed hebt kunnen klussen.
@Naatje wrote:
Belly, de innesteling moet bij jou nog plaats gaan vindenā¦ dus het is vrij logisch dat je nu nog niets voelt of merkt. Maar goed, ik weet wat het is hoor. Ik maakte mezelf ook steeds helemaal gek met vanalles en nog wat. Zeker als je denkt dat je goed hebt kunnen klussen.
Het is ook niet dat ik echt het idee heb dat ik iets zou voelen, zit meer te letten op mijn gevoelā¦wat zegt dat je hoort weleens dat de een zegt, ik wist het gewoonā¦de ander zegt, ik wist het nietā¦
Volgens een vriendin van een vriendin, snap je het nog :lol: die in het ziekenhuis werkt, zou ik vandaag of morgen de innesteling krijgen :think: Even afwachten dus :mrgreen:
[edit] zij werkt met IVF waardoor zij dit heeft aangegevenā¦Heb gezegd dat het voor mijn zus is :lol:
Ik had net wĆĀ©ĆĀ©r een positieve ovulatietestā¦
Vage boel allemaal.
Eerst natuurlijk 12 mei een positieve ovulatietest. 3 dagen daarna ongesteld en nu dus wĆĀ©ĆĀ©r een positieve testā¦
Ik vraag mij af of 15 dagen tussen 2 positieve testen uberhaubt wel betouwbaar is. Het is natuurlijk wel zo dat ik op dag 12 van mijn cyclus zit nuā¦
Omdat mijn cyclus dus zo lekker constant is (not!) ben ik op aanraden van een ander KOK-genootje aan de Teunisbloemolie geslagen. Blijkbaar met resultaat!
Nou meiden, we wachten af. Flink aan de klus dus nu!!!
Spannend Judith!
waar werkt die Teunisbloemolie precies voor Judith? Ik zit zo te twijfelen of ik ovu testen ga gebruiken ik denk dat ik er alleen maar onzeker van wordt. Aan de andere kant is het nu zo onduidelijk wanneer ik mijn ei heb dat dit ook niet prettig werkt, elke maand stel ik het uit en hoop ik dat het dit keer gewoon raak is. Succes Judith!
Hoi meiden
Ik was jullie niet vergeten hoor, maar heb het momenteel echt heel erg druk met mijn werk, ik heb s avonds gewoon echt totaal geen puf meer.
Na onze vakantie (2,5 week geleden) was ik erg moe, duizelig en misselijk. Ik werd al bijna een beetje blij. Vandaag ben ik helaas toch weer ongesteld geworden, wel 2 dagen te laat dus. En heel heftig met enorme buikkramp. Dus misschien was er toch wel iets aan de hand.
Aapje
PS sorry voor ego-story hoor!
Aapje, geen sorry zeggen hoor! Je kan en mag hier alles kwijt!
Marietje, teunisbloemolie zorgt voor een regelmatige cyclus