Hey meiden!
Ben sinds eergisteren terug nadat ik 5 dagen heerlijk ben weggeweest, uitgewaaid op het strand etc… :inlove:
Belly, :dance: :dance:
Bisgby, nog 5 dagen wachten! Spannend! :inlove:
Miepel, jammer zeg dat je test negatief was… :hug:
Is altijd weer een domper! :evil:
Aapje, jammer meis! :hug:
Je denkt dat je misschien een hele vroege miskraam had?
Arti, welcome back! :mrgreen: Heb je het fijn gehad???
Hoi meiden, even snel.
Echo was goed, ben idd 9 weken zwanger. Beebje was al flink aan het trappen met de kleine beentjes die het heeft!
Ik kom hopelijk snel weer wat langer meekletsen, maar ben zo moe, heb gewoon geen puf om op het forum rond te hangen.
Succes voor alle meiden! :-*
Ja was heerlijk Belly! Gezellig bij een vriendin geweest, niks speciaal gedaan hoor, maar ik kom altijd helemaal uitgerust terug…
Noémi, wat fijn dat de echo goed was! :inlove: :inlove: :inlove:
Noémi, heb al gegluurd :inlove: Ziet er leuk uit :mrgreen:
@marietje33 wrote:
waar werkt die Teunisbloemolie precies voor Judith? Ik zit zo te twijfelen of ik ovu testen ga gebruiken ik denk dat ik er alleen maar onzeker van wordt. Aan de andere kant is het nu zo onduidelijk wanneer ik mijn ei heb dat dit ook niet prettig werkt, elke maand stel ik het uit en hoop ik dat het dit keer gewoon raak is. Succes Judith!
Ik heb de ovulatietesten ook heel lang tegengehouden. Ik vond dat er toch wel iets van
romantiek
bij weggehaald werd.Na die ene positieve test was ik toch wel om.
Ik werd ook gek van onzekerheid maar dan doordat ik serieus geen flauw idee had wanneer ik een eisprong had.
En omdat ik mijzelf wel over een aantal maanden bij de huisarts of zelfs gyn. zag zitten wilde ik al wat meer duidelijkheid over mijn cyclus hebben.
Ik ben eerst begonnen met temperaturen maar daar valt dus helemáál niks over te zeggen…(ene dag 36.5, andere dag weer 36.4, de dag daarna weer 36.9…en dat terwijl ik het elke dag om 6.45 deed).
Dus dan maar aan de ovulatietesten.
Heb ze eerst van Romed gehad, maar die waren bagger (bleek ook later wel na een uitzending van Kassa). Heb ze nu van Sensitest.
En wat betreft die Teunisbloemolie; die zijn inderdaad om je cyclus wat meer te reguleren. Alhoewel er bij de beschrijving duidelijk staat dat ze meer zijn om je klachten rondom de menstruatie milder te maken.
Eerst ben ik begonnen met Vrouwenmantel tabletten maar na die tip van dat KOK vriendinnetje (die er óók heel veel baat bij had) Teunisbloemolie toch gaan gebruiken.
Die hoef ik ook maar 1 keer per dag te slikken en die Vrouwenmanteltabletten 3 keer per dag. En dat was niet goed vol te houden.
Bedankt voor je info Judith, ik ga in elk geval de teunisbloemolie halen vandaag, ik ben niet heel erg onregelmatig maar helemaal duidelijk is het ook niet, zeker niet met steeds het vervroegde bloedverlies. Voor de zwangerschap van Anne was ik zo regelmatig, kon er de klok op gelijk zetten. Ik ben op dit moment zooooo moe, hoop dat het een voorteken is maar verder voel ik niks. Heb het bij al mijn zwangerschappen altijd erg duidelijk aan de steken in mijn borsten gevoeld. Misschien komt het nog, mijn NOD is 8 juni maar eigenlijk denk ik iets eerder…weer een spannende week dus.
Hoe gaat het met jou nu Judith?
Hier weer ongi . Op naar ronde 20.
jeeh Miepel das balen zeg, ronde 20 pfff
Hallo,
Wat een verhalen schrijven jullie weer. Oh belly ik hoop met je mee dat het nu raak is.
Ik weet niet meer precies wie wt geschreven heeft maar in ieder geval veel sterkte allemaal met wachten , klussen testen etc.
Ik zit te dubben over ovulatietesten om wat gerichter te kunnen klussen maar ergens heb ik er ook weerstand tegen eigenlijk. IK bedoel spontaniteit vind ik ook wat voor te zeggen. Maar ik las ergens iets over een online test hoe werkt dat dan?
Hier wordt volop geklust!! Ik zit eindelijk weer beter in mijn velna goede gesprekken met hub due nu sneller oppikt wanneer i moe ben of gewoon zat van al die kwaaltjes die ik heb.
De suiker zit me dwars. Ik doe bijna alles zo volgens het boekje maar ik zit steeds hoog daar kan ik dan zo van balen Dan zeg ik geef mij maar een reep chocolade het maakt toch geen bal uit. DAt doe ik dan niet hoor maar Grrrrrr :wall:
Maar goed voor nu voel ik me goed en ik ben heel benieuwd deze maand afwachten maar tot 16 juni. Hopelijk is het raak dat zou dan een fijne vakantie zijn!!!
Getty
Noemi: super dat alles goed was/is :dance: :dance:
Sorry verder ff geen tijd, ben net thuis en moet zo eten koken.
Vanavond hebben we ouderavond, en ik ben de voorzitter dus dat word leuk
@Getty wrote:
Hallo,
Wat een verhalen schrijven jullie weer. Oh belly ik hoop met je mee dat het nu raak is.
Ik weet niet meer precies wie wt geschreven heeft maar in ieder geval veel sterkte allemaal met wachten , klussen testen etc.
Ik zit te dubben over ovulatietesten om wat gerichter te kunnen klussen maar ergens heb ik er ook weerstand tegen eigenlijk. IK bedoel spontaniteit vind ik ook wat voor te zeggen. Maar ik las ergens iets over een online test hoe werkt dat dan?
Getty
Dank je wel :-* Ik had een online zwangerschapstest gedaan die gaf 58% kans aan dat ik zwanger ben :lol: Je kan ook proefpakketjes bestellen van ovulatietesten…Ik dacht eerst ook dat het het romantische eraf zou halen, maar na de eerste keer had ik wel meteen opluchting…Toen wist ik dat het niet raak kon zijn omdat ik niet vruchtbaar was toen…Als je wilt, heb ik geloof ik ergens nog wel 10%kortingsbon liggen :think:
Welke van de meiden, kan mij vertellen wat voor symptomen jullie hadden toen jullie zwanger waren…en voordat jullie het echt wisten?
Ik probeer nu echt een beetje mijn lichaam in de gaten te houden door te kijken of ik mijn anders voel als anders…Tot nu toe de zelfde kwaaltjes als ik altijd heb voordat ik ongi moet worden…Dus durf er eigenlijk nog niets over e zeggen :lol:
@Belly wrote:
Welke van de meiden, kan mij vertellen wat voor symptomen jullie hadden toen jullie zwanger waren…en voordat jullie het echt wisten?
Ik probeer nu echt een beetje mijn lichaam in de gaten te houden door te kijken of ik mijn anders voel als anders…Tot nu toe de zelfde kwaaltjes als ik altijd heb voordat ik ongi moet worden…Dus durf er eigenlijk nog niets over e zeggen :lol:
Ik wil dat wel beantwoorden maar denk dat het voor iedereen anders is…
Ik had nog geen test gedaan maar heel mijn lichaam zei dat ik zwanger was…
Pijn in mijn onderrug, pijnlijke borsten…
Ik ben nooit duizelig, behalve toen opeens onder de douche dat ik echt moest gaan zitten… Toen begon er wel een belletje te rinkelen…
Een opgeblazen buik gevoel had ik ook, en een gevoel alsof ik wel ongesteld moest worden alleen er kwam niks…
En wat ik alle 10 weken gehad heb is kramp na een orgasme… :oops: Dat trok na een minuutje wel weer weg hoor, maar echt prettig was het niet…
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik misselijk was ofzo… :think:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar zoals ik al zei, wat ik gehad heb hoef jij niet te hebben etc… :-*
@Artistiqua wrote:
@Belly wrote:
Ik wil dat wel beantwoorden maar denk dat het voor iedereen anders is…
Ik had nog geen test gedaan maar heel mijn lichaam zei dat ik zwanger was…
Pijn in mijn onderrug, pijnlijke borsten…
Ik ben nooit duizelig, behalve toen opeens onder de douche dat ik echt moest gaan zitten… Toen begon er wel een belletje te rinkelen…
Een opgeblazen buik gevoel had ik ook, en een gevoel alsof ik wel ongesteld moest worden alleen er kwam niks…
En wat ik alle 10 weken gehad heb is kramp na een orgasme… :oops: Dat trok na een minuutje wel weer weg hoor, maar echt prettig was het niet…
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik misselijk was ofzo… :think:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar zoals ik al zei, wat ik gehad heb hoef jij niet te hebben etc… :-*
Nee, ik weet ook wel dat het voor iedereen verschillend kan zijn, maar was gewoon benieuwd
Ik durf er eigenlijk nog niet echt op te hopen, denk dat dat pas komt als ik een positieve test in handen heb
Dacht ook dat iedereen altijd last heeft van innestelingsbloeding maar dat blijkt ook wel mee te vallen…Vele hebben het niet gehad (op mijn werk dan he)
Dank je wel :-* Ik had een online zwangerschapstest gedaan :wink: die gaf 58% kans aan dat ik zwanger ben :lol: Je kan ook proefpakketjes bestellen van ovulatietesten...Ik dacht eerst ook dat het het romantische eraf zou halen, maar na de eerste keer had ik wel meteen opluchting..Toen wist ik dat het niet raak kon zijn omdat ik niet vruchtbaar was toen...Als je wilt, heb ik geloof ik ergens nog wel 10%kortingsbon liggen :think:
quote]
Je hebt PB
Gezien :mrgreen:
Goeienmorgen meiden :-*
Vandaag maar 4 uurtjes werken en dan weekend :dance: Vanmiddag moet ik naar de mondhygiëniste en daarna ga ik lekker genieten van mijn weekend…
Nou meiden, allemaal een fijne dag toegewenst!
Lekker Belly dat je maar een halve dag hoeft te werken :thumbup:
Ik wist ook gelijk dat ik zwanger was voordat ik testte, verder begonnen de klachten pas nadat ik gestest had.
En lekker lang weekend, het zou ook nog mooi weer worden :dance:
@bigsby wrote:
Lekker Belly dat je maar een halve dag hoeft te werken :thumbup:
Ik wist ook gelijk dat ik zwanger was voordat ik testte, verder begonnen de klachten pas nadat ik gestest had.
En lekker lang weekend, het zou ook nog mooi weer worden :dance:
En dan vraag ik me echt af,. hoe het komt he dat je het al wist :think: :mrgreen:
Het menselijk lichaam is iets aparts hoor :lol: :lol: Wat ik al zei, ik ga het wel zien…Ik wil het wel zograag, maar ben bang dat ik teleurgesteld ga worden…Daarom ga ik nu nergens vanuit.
Ik ken het gevoel Belly… Ik wil het ook heel graag en in dit geval is geduld geen schone zaak… :lol:
Ik duim zo erg voor je dat je droom snel werkelijkheid word! :-*
De :evil: zijn hier trouwens gisteravond losgebarsten…
Compleet vanuit het niets…
Het valt me mee hoe teleurgesteld ik ben… Eigenlijk helemaal niet…
Ik wist dat we niet goed hadden geklust en het feit dat ik deze maand dus weer een prachtige cyclus heb stelt me enorm gerust…
Op naar ronde ‘3’… :dance:
Mijn nieuwe NOD mag op 25 juni…