Dec2008/jan2009 stoppers #4 ,7 zwanger, nu duimen vd rest!!

Heb je wijzigingen, stuur me dan ff een pb-tje

Meld!

… en heel erg bedankt dat je het overneemt Bigsby! :inlove:

Meld zich ook! :slight_smile:

Meld :mrgreen:

Meld.

Ben heel misselijk, brr, had ik de vorige zwangerschap ook 9 maanden lang. Hoop dat het nu niet zo lang duurt …

Ga toch eens bij de apotheek vragen of ze niets hebben om in te nemen.

Bigsby, ah nee, balen van je negatieve test, dit hadden we niet verwacht :frowning: Maar als het de volgende ronde raak is, dan hebben we de rollen omgedraaid! :mrgreen:

Gevonden! :mrgreen:

@Noémi wrote:

Meld.

Ben heel misselijk, brr, had ik de vorige zwangerschap ook 9 maanden lang. Hoop dat het nu niet zo lang duurt …

Ga toch eens bij de apotheek vragen of ze niets hebben om in te nemen.

Helpt vanillevla niet??? Ik noem maar iets hoor, heb geen idee of het echt werkt :lol: maar mijn vriendin had er wel baat bij :wink:

Ik zit hier gewoon nog steeds in mijn pyama :oops: Ga me zo maar even aankleden en dan naar Hans, ik mag een nieuwe bril uitzoeken :mrgreen:

Lekker Belly nog in je pyjama!

Succes met het uitzoeken van een nieuwe bril!

Enne, spannend bij jou? Wanneer ga je testen?

@Sil wrote:

Lekker Belly nog in je pyjama!

Succes met het uitzoeken van een nieuwe bril!

Enne, spannend bij jou? Wanneer ga je testen?

Ja het is ook wel lekker, maar was ook laat wakker :oops: 12:00 uur :shifty:

Ik hoef niet te testen, ik weet dat ik niet zwanger ben :wink: hebben niet kunnen klussen deze maand…Dus ik ga voor een februari kindje :pray: :pray: :pray:

Hoe is het met jou meid???

Gaat zich nu echt gauw aankleden

Oh, dat had ik gemist…nou op naar een februarikindje dan!!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Hier gaat alles prima. Buikje wil echt NIET groeien, maar beebje gelukkig wel. Ik voel het al af en toe! Over iets minder dan 3 weekjes hebben we de 20 weken echo!!! Kijk er echt naar uit!

@Sil wrote:

Oh, dat had ik gemist…nou op naar een februarikindje dan!!! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Hier gaat alles prima. Buikje wil echt NIET groeien, maar beebje gelukkig wel. Ik voel het al af en toe! Over iets minder dan 3 weekjes hebben we de 20 weken echo!!! Kijk er echt naar uit!

Oh wat spannend :mrgreen: Misschien heb je hetzelfde als mijn zus??? Die zag je in eerste instantie ook niet dat ze zwanger was…Maar op het einde ging het snel ineens :shock: :lol:

Heb me gewoon nog niet aangekleed :shifty: Hub heeft besloten om mee te gaan

Zeg Belly, schiet nou eens op…hub staat te wachten :mrgreen:

Dat buikje komt wel goed hoor, daar ben ik niet bang voor. In ons showforum heb ik een foto van vandaag geplaatst.

meld

@Sil wrote:

Zeg Belly, schiet nou eens op…hub staat te wachten :mrgreen:

Dat buikje komt wel goed hoor, daar ben ik niet bang voor. In ons showforum heb ik een foto van vandaag geplaatst.

:mrgreen: En deze reactie had ik al gelezen voor ik wegging :oops: Mooi buikje hoor :thumbup:

Ik heb een nieuwe bril uitgezocht…Totaal iets anders dan wat ik nu heb maar het heeft wel weer wat weg van mijn bril welke ik hiervoor had…

Een beetje roodachtig en best opvallend :oops:

Meld! Ik kom vanavond nog wel even reageren.

Foto van mijn oude en huidige bril in het showforum :wink:

Krijgen jullie een klein idee hoe mijn nieuwe bril eruit komt te zien :shifty:

meld :mrgreen:

Ik ben een beetje aan het klungelen met het lijstje maar ik heb hem nu op pagina 1 staan :mrgreen: Willen jullie ff je wijzigingen via pb doorgeven, ik wil graag het lijstje up to date houden :wink:

Dussse kom maar op :mrgreen: :mrgreen:

Noemi: wat vervelend dat je nu al zo misselijk bent, en het is te hopen dat het niet weer de hele zwangerschap duurt :pray:

Graag gedaan Naatje :wink:

enne jij bedankt dat je het linkje nog ff snel onderaan het oude lijstje hebt gezet, dat was ik vergeten :oops: :-*

Bigsby, je hebt pb :mrgreen: