Dec2008/jan2009 stoppers #4 ,7 zwanger, nu duimen vd rest!!

@Belly wrote:

Bigsby, je hebt pb :mrgreen:


Snelle Henkie :mrgreen:

Ik kijk morgen wel ff naar de pb’s, misschien heb ik er dan meer :wink:



Nu ga ik ff lekker comedy avond kijken :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Veel plezier! Ik ga nog even wat op internet rommelen en de was opvouwen zo… :shifty:

Meld !!!



Sorry, ik heb het druk gehad, vandaar nu pas een reactie. Ik heb het hele weekend en gisteren gewerkt, ben alleen vandaag vrij. We gaan vrijdag lekker een weekendje uitwaaien in Ameland dus even heel snel dit berichtje hoor, moet nog even de laatste boodschapjes doen in de stad. Misschien tot straks!



Aapje

bigsby je hebt pb!! :lol:

Meld!!!



Vandaag een heerlijk klungeldagje. Jesse vanmorgen naar mijn ouders gebracht en hubbie haalt m vanavond weer op. Kon ik ff rustig de tegeld van de wand halen in de wc en boodschappen doen. Nu lig ik lekker op de bank. Vrijdag gaan we een weekje met vakantie.

Ik hoop dat ik na de vakantie echt weer een cyclusbanner kan plaatsen.

De 18e weten we meer.



Groetjes Getty

Ik heb hier vandaag een flinke aanval van de misselijkheid.

Kan er op dit moment net drie slokjes water erin houden. De rest van de dag is er nog alles uitgekomen. Moet zeggen dat dit niet het prettigste is van de zwangerschap. Die toiletpot is nou niet echt zo mooi om hem drie vier maal daags te omarmen. Heb ik toch liever hubbie in mijn armen. :lol: :lol:

Alina; wat vervelend dat je zovaak de pot omarmt :sick:



Ik ben vanmiddag ongesteld geworden :cry:

Maarja daar was ik al 2 dagen op voorbereid :roll:

Ja maar het is toch altijd balen als het dan ook echt doorbreekt.

Hopen op de volgende ronde!

Ik zal iniedergeval weer voor iedereen :pray: :pray:

Alina, vervelend meid! Het hoort erbij maar kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten, al die misselijkheid! :hug:



Bigsby, het zat eraan te komen ja, maar daarom niet minder vervelend… :hug:

Ergens hoop je toch dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat die daarom niet positief was… :hug:

ja het blijft altijd balen :cry:

Ja meis dat is absoluut waar… :hug: :-*



Ik baal ook een beetje, toen ik 19 was raakte ik heel snel zwanger, ik wilde het niet eens…

Het was een foute timing, ik zat nog op school, mijn relatie was niet stabiel, woonde nog thuis etc…

Ik was helemaal niet met zwangerschap bezig, het kwam ook door de pil heen…

En nu wil ik zo graag! En het lijkt nu opeens enorm veel ‘moeite’ te kosten…

Soms heb ik gewoon last van heel veel zelfmedelijden… :roll: 8)

Terwijl hier genoeg meiden zijn die het veeeeeel zwaarder hebben, maar toch, ik kan mijn gevoel moeilijk negeren, dat werkt niet…



Mijn ovutestjes zijn trouwens binnen… En ik heb gelezen wanneer ik ze ongeveer kan gebruiken… Nou hoop ik alleen dat mijn menstruatie ook echt mijn menstruatie was, want anders heb ik best kans dat ik ze niet op het goede moment gebruik… Maar ja…

@Artistiqua wrote:

Ja meis dat is absoluut waar… :hug: :-*



Ik baal ook een beetje, toen ik 19 was raakte ik heel snel zwanger, ik wilde het niet eens…

Het was een foute timing, ik zat nog op school, mijn relatie was niet stabiel, woonde nog thuis etc…

Ik was helemaal niet met zwangerschap bezig, het kwam ook door de pil heen…

En nu wil ik zo graag! En het lijkt nu opeens enorm veel ‘moeite’ te kosten…

Soms heb ik gewoon last van heel veel zelfmedelijden… :roll: 8)

Terwijl hier genoeg meiden zijn die het veeeeeel zwaarder hebben, maar toch, ik kan mijn gevoel moeilijk negeren, dat werkt niet…



Mijn ovutestjes zijn trouwens binnen… En ik heb gelezen wanneer ik ze ongeveer kan gebruiken… Nou hoop ik alleen dat mijn menstruatie ook echt mijn menstruatie was, want anders heb ik best kans dat ik ze niet op het goede moment gebruik… Maar ja…




Hey meid, dat zelfmedelijden herken ik wel hoor :shifty: Je moet anders even kijken wanneer je gemiddeld ongesteld bent en daar dan ongeveer de helft van nemen…



We lopen wel allemaal bijna tegelijk dan he…Ik ben ook vandaag ongesteld geworden…En ik ben daar toch wel blij om want nu kan ik tenminste weer volle moed de volgende ronde in :dance:

Yehhh Belly we gaan er gewoon weer voor :dance: :dance:



Arti: ja raar h’e hoe het kan lopen :roll:

Willen de dames met het ? tekentje ff hun gegevens door PB-en?



En de zwangere die een - tekentje hebben ook ff hun gegevens doorgeven?




Verder is het lijstje weer aangepast :mrgreen:

Ik heb morgen mijn theorie examen, vind het doodeng…

Ben het meest zenuwachtig voor de reis erheen (voor het eerst alleen naar een vreemd deel van Leeuwarden) dus ik hoop dat als ik er eenmaal ben dat het dan beter gaat…

Want als ik me morgen net zo zenuwachtig voel als nu dan word het 3 keer niks natuurlijk… :think:

Ik hoop zo dat ik in 1 keer slaag, ik heb heel goed geleerd, dus daar kan het niet aan liggen! :pray:



:-* :-* :-*

heel veel succes morgen met je theorieexamen!!!

We zullen hier een :kaars: aansteken voor je.

Ga proberen wat te slapen tot morgen!!

Arti, heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken…Maar komt vast goed :thumbup:



Ik was vanavond met hub naar het bevrijdigsfestival…Kane trad op :inlove: Was echt super :dance:

Arti: heel veel succes straks met je examen :pray: :pray: :pray: :pray:



Belly: leuk Kane :thumbup:

Arti, heel veel succes straks! :thumbup: :thumbup: :thumbdown:



Vandaag is alweer mijn laatste dagje vrij. Morgen moet ik gewoon weer aan de slag…Ik was er net zo aan het wennen om lekker thuis te zitten :oops: Baal ook wel een beetje aangezien de sfeer de laatste tijd niet echt leuk is op de werkvloer. Maar goed, voor we het weten is het weer weekend :shifty:

Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen!

Ik zag het eerst niet meer echt zitten want dacht dat ik al te veel fouten had gemaakt, maar was dus niet zo!

Viel echt een spanning van me af, heb het in 1 keer gehaald, ben trots op mezelf! :oops: :dance: