Dec2008/jan2009 stoppers #4 ,7 zwanger, nu duimen vd rest!!

Hier nog een keer dan :wink:



Arti!!! :clap: :clap: :dance:

Arti, gefeliciteerd met je theorie!!

Arti: wat goed van je, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Oh ik heb zo,n zin in mijn vakantie. Maar kan tegelijkertijd ook niet wachten tot de 18e dan weten we of we er voor mogen gaan.



Groetjes

Getty wanneer ga je op vakantie dan?

En hopelijk mag je er weer voor gaan :pray: :pray:

@bigsby wrote:

Getty wanneer ga je op vakantie dan?

En hopelijk mag je er weer voor gaan :pray: :pray:






We gaan vrijdag voor een weekje naar een huisje samen met een vriendin. Veel zin in even lekker eruit. Nu maar hopen dat het weer ook beter wordt

Lekker hoor! Wij gaan 14 juni een weekje met mijn ouders en zus en zwager op ā€œvakantieā€ naar Hoog Vaalsā€¦



Ik hoop zo hard dat ik hun dan kan vertellen dat ik zwanger ben :oops:

Ik ga mijn bedje opzoekenā€¦Mijn weekje vrij is weer voorbij en morgen begint er weer een nieuwe dagā€¦Gelukkig maar 2 dagen en dan weer weekend :dance:

Goeienmorgen meidenā€¦



Zit even stiekem op mijn werk op kok :shifty: Ik kan mer er niet toe aanzetten om echt hard mijn best te doenā€¦





Ik heb gewoon echt geen zin en ben nu mijn menstruatie al zat :lol:

Getty: heel fijn weekend! geniet er lekker van :-*



Belly: nou niet zo ongeduldig zijn hā€™e :snooty: :mrgreen:

We mogen bijna weer aan de klus :wink:

Wij zijn ook weer lekker aan de klusā€¦ 8)



Getty, veel plezier dit weekeind! Ik hoop dat jullie een beetje lekker weer hebbenā€¦ (het is nu helemaal niks hier)ā€¦ :pray: :smiley:



Belly, wat jij hebt heb ik ookā€¦ Ik had stiekem ook gehoopt/gewenst dat ik zwanger zou zijn want mijn ouders worden deze maand en volgende maand allebei 50 en geven een groot feest op 6 juni om dat te vierenā€¦

Ik had zo graag willen vertellen dat ik zwanger ben, als extra cadeauā€¦

Maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren, of ik moet deze maand zwanger rakenā€¦ :pray:

Dus ik hoop voor ons samen dat dat gaat lukken!

:pray: :slight_smile:

@bigsby wrote:

Getty: heel fijn weekend! geniet er lekker van :-*



Belly: nou niet zo ongeduldig zijn hā€™e :snooty: :mrgreen:

We mogen bijna weer aan de klus :wink:




:shifty: :lol: :lol:

Ik ben een beetje van slag :cry:

Mijn vriendin ligt nu in het ziekenhuis, ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ze word vanavond nog geopereerd :cry:

@bigsby wrote:

Ik ben een beetje van slag :cry:

Mijn vriendin ligt nu in het ziekenhuis, ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ze word vanavond nog geopereerd :cry:




Ohh, bigsby :hug: Kan begrijpen dat je daar van slag van bent :hug:

Oh Bigsby, wat een rotnieuws zeg.

Sterkte voor je vriendin! :hug:



Hoe ver was ze? En hoe zijn ze er achter gekomen?

Bigsby, weet je al wat meer???

De operatie is geluk, maar ik heb niet gevraagd hoever ze nou was, ze is nog erg moe en voelt zich beroerd. Ze heeft nog geen dokter gezien vandaag dus we wachten af, misschien mag ze straks al naar huis.

Ze kwamen erachter omdat ze zelf een afspraak heeft gemaakt, ze had al 2 a 3 maanden rare bloedingen.

Sterkte Bigsby! :hug:

Hey bigsby, fijn dat je ons ook een beetje op de hoogte hebt gesteldā€¦

Snap best dat ze moe is na allesā€¦Zal ook waarschijnlijk wel stress zijnā€¦



Ik hoop voor je vriendin dat ze naar huis mag, thuis kan je toch het meeste jezelf zijn en de emoties makkelijker op zijn beloop laten gaanā€¦



In ieder geval sterkte met zowel je vriendin als met jouw gevoelsnā€¦Als je wilt praten, weet je ons te vinden :-*

Ze mocht vanmiddag weer naar huis gelukkig, ze is nog wel erg moe. Misschien gaan we morgen wel ff naar haar toe als ze eraan toe is :cry:



Ik moet zeggen dat het me erg aangrijpt, ze was net gestopt met de pil en dit is haar eerste ervaring met zwanger raken. Ik vind het zo erg voor hun :cry:



En wilde ik vanavond lekker gaan sportenā€¦ is alles gesloten :shock: Dat was ik dus ff vergeten :wink:

Verder ben ik heel benieuwd naar maandag, zit ik voor het eerst in jaren weer in de schoolbanken :lol: :lol: :lol: :lol:

Arti: Nog gefeliciteerd!!!



Belly: poeh dat is inderdaad schrikken. Heel veell sterkte gewenst voor je vriendin. Hoop dad ze snel weer wat opgeknapt is, maar makkelijk is zoiets niet!

En succes maandag in de schoolbanken.