Dec2008/jan2009 stoppers #4 ,7 zwanger, nu duimen vd rest!!

Alina dat was ik en niet Belly :wink: :lol: :lol:

Ooooh Sorry!!! Ben net wakker :oops: :wink: :-*

@Alina wrote:

Ooooh Sorry!!! Ben net wakker :oops: :wink: :-*




:lol: :lol: :lol: :lol: maakt niet uit hoor :lol: :lol:



Hoe gaat het verder met jou? behalve vergeetachtig :lol: :lol:

Moet zeggen dat het vandaag weer gaat. Gelukkig ga vanavond uit eten!!!

Maar gisteren had ik weer zoā€™n dagje van crackers en water.

Ik weet waarvoor ik het doe en heb maar blehhhh zoā€™n dagen!

Aankomende woensdag hebben we de termijnecho :dance: :dance:

Ben zo benieuwd en we hopen op goed nieuws natuurlijk bij de decembermoeders hebben we nou al van een aantal weer afscheid moeten nemen en ik moet zeggen dat gaat me niet in de koude kleren zitten hoor.

@bigsby, :hug: hoe gaat het met je vriendin? Heeft ze nog kans op vermindere kans op zs? Het liefst zou je willen dat alle zs goed gaan :pray:



Bij ons trouwens goed nieuws, wij hebben vanmorgen positief getest :dance: Nu duimen dat het niet de regel van 3 maar die van 5 tegelijk is :mrgreen:

Gefeliciteerd santos!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Santos, gefeliciteerd!!!



Bigsby, wat erg voor je vriendin zegā€¦ dat is wel een grote domper op het prille geluk.



Verder heb ik even niet bijgelezen. Ik ben nog steeds erg moe en de misselijkheid wordt steeds erger. Kan niet wachten tot dat over is en ik er echt van kan gaan genieten!

Gefeliciteerd Santos :dance: :dance:



Naatje; hopelijk word je misselijkheid langzaam minder!



Alina; veel plezier met uit eten gaan!

Heb jij niet ineens zin in dingen die je niet mag hebben? dat had ik altijd als ik uit eten ging.



We zijn vandaag bij hun geweest, het gaat goed met haar. Ze heeft alleen erg veel buikpijn. Het scheelt dat hze niet eens wisten dat ze zwanger was, daarom heeft ze ook geen last van emotionele schade. Je rouwt niet om iets wat je niet wist dat het er was. En het schijnt dat je met 1 eierstok net zo goed zwanger kan raken als met 2.

@bigsby wrote:

Gefeliciteerd Santos :dance: :dance:



Naatje; hopelijk word je misselijkheid langzaam minder!



Alina; veel plezier met uit eten gaan!

Heb jij niet ineens zin in dingen die je niet mag hebben? dat had ik altijd als ik uit eten ging.



We zijn vandaag bij hun geweest, het gaat goed met haar. Ze heeft alleen erg veel buikpijn. Het scheelt dat hze niet eens wisten dat ze zwanger was, daarom heeft ze ook geen last van emotionele schade. Je rouwt niet om iets wat je niet wist dat het er was. En het schijnt dat je met 1 eierstok net zo goed zwanger kan raken als met 2.




Bigsby, fijn dat ze weer thuis is! Dat scheelt inderdaad misschien wel, maar maakt het niet minder erg.

Klopt, dat vertelde mijn ha mij ookā€¦(Lang verhaal) Dus dat betreft zou het moeten lukken gewoon!



Naatje, vervelend meid, ik hoop dat het gauw weer over is!



Santos!!! Gefeliciteerd!!! :-*



Ik ben niet meer ongesteld, dus we kunnen nu alvast weer oefenen :lol: Heb alleen echt een heel vreemd en naar gevoel in mijn onderbuikā€¦dat is weer minderā€¦Heb geen idee waar dat vandaan komtā€¦

Santos gefeliciteerd!!!

:inlove: :inlove: :inlove:



Naatje, hopelijk ben je snel minder misselijk en moe! :hug:



Bigsby, heel fijn dat het met je vriendin wat beter gaat! :thumbup: :hug:



Belly, veel plezier met het ā€˜oefenenā€™ā€¦ :lol:

@santos; gefeliciteerd!



@naatje; hopelijk is je misselijkheid snel over, zodat je echt van je zwangerschap kunt gaan genieten.



@bigsby; wat een naar verhaal van je vriendin. Hopelijk mag ze over niet al te lang wel een fijne zwangerschap meemaken.



@belly; veel plezier met oefenen. Misschien ben jij nu deze maand wel aan de beurt.

Ik hoop het zo :inlove: Zou een leuk vaderdagscadeau zijn voor mijn vaderā€¦aangezien we dan op vakantie met mijn ouders zijn (geloof ik :think: )



Voor de mamaā€™s onder ons. een hele fijne moederdag gewenst :-



Ik ga zo wat in huis doen en dan gaan we tegen een uur of 2 naar mijn oudersā€¦Ik kom vanavond wel weer even gluren :-

Op het kdv hebben mokken versiert met verf voor moederdag :inlove:

Ziet er erg leuk uit!



Fijne moederdag!

@bigsby wrote:

Op het kdv hebben mokken versiert met verf voor moederdag :inlove:

Ziet er erg leuk uit!



Fijne moederdag!




:inlove:

@bigsby wrote:

Gefeliciteerd Santos :dance: :dance:



Naatje; hopelijk word je misselijkheid langzaam minder!



Alina; veel plezier met uit eten gaan!

Heb jij niet ineens zin in dingen die je niet mag hebben? dat had ik altijd als ik uit eten ging.

Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb, miste alleen wel mijn glaasje lambrusco bij de italiaan gisterenavond :frowning:

We zijn vandaag bij hun geweest, het gaat goed met haar. Ze heeft alleen erg veel buikpijn. Het scheelt dat hze niet eens wisten dat ze zwanger was, daarom heeft ze ook geen last van emotionele schade. Je rouwt niet om iets wat je niet wist dat het er was. En het schijnt dat je met 1 eierstok net zo goed zwanger kan raken als met 2.


Fijn voor je vriendin!! Nu hopen dat de buikpijn vlug wegtrekt.

ja Alina dat wijntje moet je nog heeel lang missen :wink:

En ik vind carpaccio, en rauw vlees altijd zo lekker :mrgreen: Dus voor mij is het niet leuk als ik uit eten ga als ik zwanger ben :wink:

Op die manier, Gelukkig lust ik dat soort dingen allemaal niet(ben wat dat betreft best een moeilijk eter lust niet bepaald veel) :wink:

Alleen mijn filet american en mijn wijn moet ik laten staan!

ik wil me graag even voorstellen in jullie groepje. Ik ben Marietje en ben ook in jan,09 gestopt met de pil Helaas nog niet zwanger maar ik heb al twee gezonde dochters. We willen heeeeeel graag een derde maar dit keer lijkt het niet zo makkelijk dan de eerste twee. Mijn cyclus rommelt nog een beetje dus ik zal geduld moeten hebben. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ben afgelopen donderdag weer wat bloed verloren, ehb een paar daken flinke buikkrampen gehad en vandaag echt ongesteld geworden. Zo gaat het steeds de afgelopen maanden, vind het dus ook moelijk om mijn NOD te bepalen. Dit keer had ik zo het gevoel dat het raak was maar helaasā€¦

Hoi Marietje,

Welkom bij ons clubje!!

Heel veel succes nog met klussen, het is inderdaad wel lastig dat je cyclus zo onregelmatig is. Daar hebben meer meiden hier last van.

Voor mij was het gelukkig vrij snel raak, maar ik had dan ook een hele stabiele cyclus.

Hopelijk dat jou cyclus ook wat regelmatiger word zodat het gericht klussen wat beter zal lukken en dat het vlug raak mag zijn.

We proberen nu maar zoveel mogelijk om de dag te klussen maar meestal is mijn man hier blijer mee dan ik haha, ik vind het erg lastig dat ik mijn lichaam niet onder controle hebā€¦hopen maar dat het beter wordt, we blijven volhouden!