Welkom Marietje!
Ik kan nu niet op iedereen reageren, ik moet zo weg boodschappen doen en bij mijn schoonouders eten, maar ik zal vanavond uitgebreid reageren…
Maarre…
Ik heb een baan! :dance:
:-* :-* :-*
Gefiliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Super hoor!!! :dance: :dance: :dance:
Welkom marietje, hopelijk raak je snel zwanger van nr 3!
Als je op het lijstje wil moet je mij ff een pb-tje sturen met je gegevens, zie op pagina 1 wat ik wil weten :mrgreen:
Super Arti, gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Hoelang kun je daar blijven werken en voor hoeveel uur per week?
@marietje; welkom en dat je maar snel zanger mag zijn.
@Artistiqua; gefeliciteerd! Wat voor baan is het?
Marietje, welkom
Arti, super meid :dance:
bedankt voor jullie warme ontvangst, ik zal me snel in gaan lezen in jullie verhalen. tot mails
Marientje, welkom en heel veel succes!!!
Voor iedereen weer een dikke :hug: en ik blijf voor jullie duimen! :-*
Hey meiden! Gisteren was mijn afspraak bij de VK. Drie kwartier zitten kletsen en een hoop leesvoer meegekregen. Ik moet bloed laten prikken en op 15 juni mogen we een echo laten maken. Dat duurt echt nog lang! Tot die tijd blijft het dus allemaal nog erg spannend. Ik denk dat ik pas na de echo kan ontspannen en genieten.
Ik zag weer een nieuwe naam voorbij komen. Welkom Marietje! Heel veel succes hier!
Alles goed verder met jullie?
Naatje: vervelend h’e dat het zo lang duurt voordat je je eerste echo krijgt, het geeft je zo’n veel beter gevoel als je weet dat het hartje klopt.
Naatje, wel fijn dat je al geweest bent toch? maar wel weer balen dat je nog zo lang moet wachten op je echo, maar dan zal je wel misschien iets meer zien :inlove:
Ik kan niet meer wachten, Ik wil ook!!! :mrgreen:
Ja… ik vind het echt maar niks dat het zo lang moet duren. Op zich wel fijn dat ze dan al heel veel kunnen zien. Maar ik wordt er wel erg nerveus van.
vind ik ook, als je de eerste echo maar hebt gehad dan kun je tenminste een beetje gaan relaxen.
Het gaat wel al snel hoor! Je bent al 6 weken!!! :shock: Waar blijft de tijd :lol:
Bigsby, volgende ronde is voor ons he
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Belly, ja het gaat best snel… alweer bijna 7 weken zelfs! Maar dat aftellen tot de echo gaat denk ik nog wel lang duren. Dat is nog net zo lang als vanaf het moment dat ik testte tot nu ongeveer… Dus ik zit zeg maar op de helft. :eh: Rare logica he? :lol:
@Naatje wrote:
Belly, ja het gaat best snel… alweer bijna 7 weken zelfs! Maar dat aftellen tot de echo gaat denk ik nog wel lang duren. Dat is nog net zo lang als vanaf het moment dat ik testte tot nu ongeveer… Dus ik zit zeg maar op de helft. :eh: Rare logica he? :lol:
:lol:
Ja Belly deze ronde is voor ons
Wij zijn al begonnen met klussen :mrgreen: Jullie dan?
Hallo dames,
Ik sluit me graag aan bij jullie :mrgreen:
Ik ben ook sinds januari bezig om zwanger te worden en hoop netals jullie dat het snel mag lukken.
@ Bigsby: Ik heb je een PB’tje verzonden :mrgreen:
Sharon
ook ik sluit me graag aan bij deze ronde, het zal toch een keer lukken?
Klussen maar !!
Gezellig, nog meer meiden erbij! :inlove:
Naatje, spannend hoor! Het lijkt nog zo ver weg, 15 juni… Zeker als je daarop zit te wachten…
Nog even volhouden! :-*
Mijn baan is trouwens voor de thuiszorg… Ik ga volgende week beginnen en het is voor nu even 2 dagen in de week…
Hallo meiden,
Ik kom mij even voorstellen;
Mijn naam is Judith en ik ben sinds januari 2009 gestopt met de pil.
Ik heb een dochter van net 3 jaar (5 mei 2006), en schrijf sinds 2005 zo`n beetje mee op het forum bij de mei moeders 2006.
Omdat is een zeer onregelmatige cyclus heb is het altijd maar weer de vraag wanneer ik mijn eisprong heb.
Bij Celeste had ik een gemiddelde cyclus van 86 dagen, 4 keer dat jaar ongie geweest dus. Maar al met al heeft het tóch niet zo lang geduurd voordat ik zwanger was. Toen we er echt voor gingen was ik die maand gelijk zwanger. Klein wondertje dus
Toevallig heb ik gisteren voor de zoveelste keer een ovulatietest gedaan en die was ontzettend positief!!!
Jullie begrijpen al: ik ga ontzettend zitten duimen dat ik over 2 weken NIET ongesteld word .
Meiden die nog druk bezig zijn om zwanger te raken; heel veel succes.
Voor de meiden die al een positieve test vast hebben mogen houden; Van harte gefeliciteerd!
knuffel van Judith