Ik ben trouwens 29, bijna 30 jaar…
Welkom Judith, hopelijk test je over 2 weken positief!
Ik heb je gelijk op het lijstje gezet
Sharon: ik heb jou ook op het lijstje gezet
Bedankt voor het toevoegen Bigsby, alleen zag ik een typefoutje, mijn volgende NOD is 5 juni :mrgreen:
:-* Sharon
Typfoutje? waar? :snooty: :mrgreen:
Ik had hem wel in in goede rijtje staan :lol: :lol:
:oops: ik heb echt een bril nodig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , je hebt helemaal gelijk SORRY :oops:
@bigsby wrote:
Ja Belly deze ronde is voor ons
Wij zijn al begonnen met klussen :mrgreen: Jullie dan?
Ja, wij zijn ook al begonnen met klussen :mrgreen: Nu maar hopen dat hub ook nog wil tijdens de eisprong :inlove:
Belly; die hub van jou heeft niks meer te willen :snooty:
Aan het werk met die luie donder :evil: :mrgreen: :mrgreen:
Sharon: haha ik heb hem aangepast hoor :lol: :lol:
Het was idd een typfoutje :oops: :oops: :shifty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
welkom Judith, het doet me goed dat er steeds meer meiden bijkomen die wat langer moeten wachten tot het raak is…pfff
Succes! Volgens mij zitten we met zijn allen erg te hopen op de volgende ronde… duimen dus!!! En klussen niet te vergeten haha
Ja spannend allemaal weer…
Toen ik voor het eerst op dit forum kwam had ik 3 weken daarna een positieve zwangerschapstest vast.
Ik hoop voor iedereen die nog hard bezig
is voor een kindje, ook snel zwanger zal zijn.
Ik merk al dat ik behoorlijk ongeduldig aan het worden ben. Helemaal omdat ik bij Celeste al met al héél snel zwanger was.
Ik moet er wél even bij zeggen dat dat toen nog met een andere man was. Ik ben getrouwd geweest en samen een kindje (Celeste) gekregen. In 2007 zijn wij na een relatie van 10 jaar uit elkaar gegaan.
Een paar maanden daarna mijn huidige vriend tegengekomen. We zijn ONTZETTEND happy samen en hebben heel bewust gekozen voor een kindje.
Maar…wat ik dus probeer te zeggen; ik hoop dat mijn vriend voldoende vruchtbaar is. het is wat vroeg om het daar nu al over te dubben maar nogmaals, bij Celeste was ik zó zwanger en nu lijkt alles iets langer te duren…
Hoe bedoel je dus ongeduldig!!!
Bij elk krampje en raar
gevoel vraag ik mij af of dit iets met een zwangerschap te maken kan hebben :think: . HEEL IRRITANT!
Komt denk ik ook wel omdat ik niet meer zo goed weet hoe ik mij bij Celeste in het begin voelde…
Moe vooral en last van mijn darmen…
ja, ongeduldig ben ik ook. Ik ben ontzettend moe op dit moment, vandaag misselijk en steken in mijn borsten…heb zo’n zwanger gevoel maar ben net ongesteld geweest, wel wat minder dan normaal dus ga weer twijfelen…misschien toch nog eens testen…misschien wil ik wel veel te graag.
heb toch nog getest maar negatief natuurlijk, ik zal echt meer geduld moeten hebben…
Ja wat kan je dan ongeduldig zijn hè! ik ken het hoor…
Ik heb wel eens 5 dagen lang een test gedaan omdat ik dacht iets te voelen (weet natuurlijk ook nog een keer niet wanneer ik ongie moet worden…)
By the way; ik heb bloedverlies…
Heb inmiddels een abonnement bij de huisarts ivm PAP3a. Dat is vorige maand vastgesteld.
Ik weet nu dus niet of dat bloedverlies daarvan komt (dit is nu de 3e keer) of van een eventuele innestelling, of ovulatiebloeding, of of of of…
Ik word hier zoooooooooo onzeker van!
Van de week maar wéér even naar de huisarts.
Welkom bij de club Judith en Sharon.
Dat het vlug raak mag zijn bij jullie. Voor Judith dan misschien al over twee weken. Spannend hoor!!!
Hier gaat het allemaal erg goed. De echo was helemaal goed. We hebben een erg beweeglijk klein frummeltje gezien. Moet zeggen dat dat erg oplucht. Ook de hartslag was goed en regelmatig, dus we kunnen hier wat gaan ontspannen en genieten. Ik ben gelukkig ook niet meer zo misselijk!
Naatje het duurt lang maar tegen die tijd zie je al wel een echt klein mensje bewegen en doen en ik moet zeggen dat dat echt super mooi is om te zien. Van mij had de echo nog tien minuten langer mogen duren hoor.
Alina: van Harte met jullie zwangerschap!
Bijn mij is de bloeding nu inmiddels een menstruatie…
Hoe het kan mag-Joost-weten want dinsdag had ik een positieve ovuletietest…
hey meiden,
mag ik hier ook gezellig meekletsen
groetjes
Meiden, even ego…
Ik heb een vaatwasser :dance:
Sorry hoor, maar daar ben ik echt superblij mee, want dat houdt in dat ik doordeweeks niet meer om half 9 aan het afwassen ben :lol:
Judith, wat vervelend dat het zo loopt, ik word ook erg onzeker door die onverwachtse bloedingen. Bij mij is het alleen wel altijd behoorlijk in de buurt van mijn normale menstruatie, denk ook steeds dat het een innesteling kan zijn maar het is raar dat het iedere maand zo is.
ik zou zeker even naar de huisarts gaan als ik jou was als is het maar om je gerust te stellen. Succes
ik merk trouwens dat ik het lastig vindt om steeds op iedereen te reageren en dan ook nog met de juiste naam erbij… zal nog wel even wennen zijn.
Judith; wat raar dat je een positieve ovu test in handen had terwijl je nu ongesteld bent :think:
Belly: wat fijn dat je een vaatwasser hebt :dance:
Alina: mooi dat je een sterke regelmatige hartslag hebt gezien :dance:
En nu lekker genieten meis :dance:
@marietje33 wrote:
ik merk trouwens dat ik het lastig vindt om steeds op iedereen te reageren en dan ook nog met de juiste naam erbij… zal nog wel even wennen zijn.
Je kunt ook 2 schermen openen