Dec2008/jan2009 stoppers #4 ,7 zwanger, nu duimen vd rest!!

We zijn eigenlijk al wel langer bezig maar ik ben maar begonnen met opnieuw tellen afgelopen jan. :wink:

Hai meiden, ik ben er nog wel hoor, maar we zijn druk bezig met (denkbeeldig) geld uitgeven hierzo :mrgreen:

We hebben besloten dat we onze keuken aan 1 kant dicht gaan maken en de vaatwasser gaan inbouwen. We zijn dus allemaal plannen aan het maken en een kostenplaatje aan het opzettenā€¦Maar wat ik nu al weet, is dat het echt mooi gaat worden :lol:

Moet zeggen dat ik er wel gigantisch zin in heb, maar wel baal dat ik nu al in de rommel zit :shifty: Op het moment staat de vaatwasser namelijk nog niet ingebouwd (het is een vrijstaande, dus hoeft niet perse) maar aangezien ik een vreemde keuken heb staat het nu dus echt op een rijtje met mijn koelkast en fornuis :shifty:

Maar we moeten er wat voor over hebben he :lol:

bedankt voor de tip, zal het eens gaan proberenā€¦drukke week jongste dochter wordt vrijdag 2 jaar en oudste gaat over 3 weken communie doen, ben erg druk met de voorbereidingenā€¦

zometeen ga ik eerst tijd maken voor mijn manā€¦misschien werkt wat extra liefde bij het klussen wel haha

Belly, jeeee! Nu hoef je niet meer af te wassen! :dance: Heb ik ook zoā€™n hekel aanā€¦ Elke dag maar weerā€¦ :doh:

Judith, is zeker raar die positieve ovu testā€¦ :?

Marietje, veel plezier vanavondā€¦ :wink: :dance:

Hoe is het met de rest?

Sorry dat ik er de laatste paar dagen niet zo veel ben geweestā€¦ :oops:

Heb het nu best druk en veel dingen aan mijn hoofdā€¦

Heb ook een beetje een dipje, heb ik wel vakerā€¦ Dat zijn fijne overblijfselen van mijn depressie een paar jaar terugā€¦ :wall:

Ik heb niet alles teruggelezen, is echt teveelā€¦

Ik heb dus een nieuwe baan, ga woensdag beginnen en donderdagā€¦

Op dit moment nog voor 2 dagen in de weekā€¦ Maar ik heb in ieder geval watā€¦

Heb ook weer wat aanbiedingen gekregen voor portrettekeningenā€¦ Heb het maanden niet gedaan, maar het gaat gelukkig nog steeds als vanouds hahahaā€¦

Daar ben ik dus ook lekker druk meeā€¦

En het zwanger wordenā€¦ Tjaā€¦ Ik kan het geduld niet zo opbrengen merk ikā€¦ Elke maand weer wachtenā€¦ Het duurt zo langā€¦ En ik zit eigenlijk pas op ronde 3ā€¦

:-*

Jeetje ik tel zo ineens 3 nieuwe medestopper!!!

Sharon, Judith en mamaā€¦welkom en heel veel succes!!

Voor iedereen weer een hele dikke :hug: en :-* en ik blijf voor jullie duimen!!!

Liefs,

Sil

Marietje: lekker zoā€™n drukke week :wink:

En heeft het nog geholpen?

Arti: Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, je hebt ook steeds zoā€™n lange cyclus :?

Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jou :pray:

Lekker dat je woensdag al kunt beginnen op je nieuwe werk, heb je lekker wat afleiding :dance:

Ik heb net Luca weggebracht en vanmiddag moet ik weer naar school :mrgreen:

goedemorgen dames,

bellly; fijn een vaatwasser dat scheelt een hoop tijd :mrgreen:

judith; dat is ook erg vervelend bij jou je weet zelf niet waar je aan toe bent

arti; leuk een andere baan alvast succes :wink:

bigsby; hoe is het met jou

ik ga zo maar eens even wat in het huishouden doen anders blijf ik hier een hele dag zitten :lol:

hey bigsby kan je mij ook toevoegen aan het lijstje :wink:

Tuurlijk mama, wil je mij je gegevens ff pb-en?

Moet je maar ff op pagina 1 kijken wat ik wil weten :wink:

Arti, succes woensdag, hopelijk ben je snel uit je dipje volgens mij gaat zwanger worden dan ook beterā€¦ik weet dat het makkelijk gezegd is, herken het welā€¦

Bigsby, ja het heeft zeker geholpenā€¦als dit geen liefdesbaby wordt dan weet ik het niet meerā€¦haha

Ik ga ook aan het poetsen thuis, vanmorgen al bij mijn moeder gepoetst, zij is erg ziek geweest en kan het nog steeds niet zelfā€¦twee huishoudens runnen is pittig maar hierdoor heb ik weinig tijd om te piekeren dus dat scheelt weer.

Tot snel weer!

JAhoeeeeeeeee,

Wij hebben toestemming om te klussen zonder cd,s van de internist mijn hbca1 waarde was goed. Mijn dagcurves zijn wel wat hoog maar daarvoor moet ik dan nu s middags wel weer spuiten. Niet erg is voor een goed doel.

IK doe dus weer mee!!!

Wij zijn afgelopen vrijdag teruggekomen van een weekje vakantie. Het was heerlijk weer en een prachtig park. Maar bij thuiskomt bleek dat onze fietsen uit de schuur gestolen wareb. Direct aangifte gedaan. En nu zit ik midden in het geregel voor de verzekering maar het zal wel goedkomen hoop ik want er is duidelijke braakschade maar het was echt ff schrikken

Ik reageer dus niet op iedereen maar voor wie ik nieuw langs zag komen welkom en erg veel succes.

Groetjes Getty

Getty: fijn dat je weer mee mag doen :dance: :dance:

En wat balen dat er in je schuur is ingebroken, leuke thuiskomst :?

Getty, fijn dat je weer mee mag doen! :dance:

Kom an de week echt wel uitgebreider reageren, maar ik ben zo moeā€¦Ik ga mijn pyama aantrekken en mijn bedje inā€¦

Welkom nieuwe stoppers!

Getty, wat fijn dat je er weer voor mag gaan!

Bigsby, bevalt het nog steeds zo op school zitten? of ben je het na die 2 keer al zat? :mrgreen:

Belly, leuk zeg zoā€™n plannen maken. Hoop dat het allemaal lukt voor de keuken!

Hoi meiden,

Ik reageer ff snel, want ben zo druk op mijn werk dat ik zo lekker ff ga bankhangen.

@alle nieuwe dames; welkom!

@bigsby; hoe bevalt het weer in de schoolbanken?

@belly; lekker he een vaatwasser? Wij hebben er ook heel lang geen gehad, maar wil niet meer zonder.

@getty; fijn dat jullie groen licht hebben.

En hoe is t met de rest?

Wij hebben deze ronde niet kunnen klussen, want had mijn ei toen mijn vriendje in t buitenland zat voor zā€™n werk. Wat een timing he? :?

Nu maar hopen dat mijn cyclus nu ook inderdaad iets korter is dan de vorige (38 dagen) en dan de volgende cyclus er vol voor gaan :mrgreen: . Meiden die ovutestjes gebruiken; waar kopen jullie die? (doe maar pb, want link zal niet mogen).

wij zijn gestopt met het spiraal tussen kerst en oud en nieuw en zijn nu zwanger dus redelijk snel gegeaan

het bevalt me heel goed op school, het is wel ff lekker om weer wat nieuws te leren :mrgreen: En als me dat nou ook nog eens een goede, leuke baan op zou leveren :wink:

Elle: jammer dat je deze maand niet gericht hebt kunnen klussen :cry:

Bigsby, fijn dat het zo goed bevalt! Nu gaan we hard duimen voor een leuke baan voor je! :thumbup: :thumbdown:

Als hetgoed is heb ik dit weekend mijn ei,dus dan moet ik maar even alle verleidingstrucjes aan de kast halen :lol:

Alleen moet ik zorgen dat hub niet bij mijn ouders wilt blijven slapen aangezien mijn paps zaterdag jarig is :lol:

Belly; zit je weer aan de ovulatie testen?

Je moet gewoon ff met hub gaan praten, zeg hem van te voren gewoon waar het op staat. Niet slapen bij je ouders, en presteren dit weekend :mrgreen:

Bigsby, geweldig dat je het zo leuk vind op school! Vind het toch knap dat je dat nu weer oppaktā€¦ :thumbup: :smiley:

Mama, dat van dat huishouden herken ik wel, ik moest mezelf er ook echt toe zetten vandaagā€¦ :lol:

Hopelijk is het nog gelukt bij jouā€¦ :wink:

Marietje, sterkte met je moeder! Hopelijk krijgt ze snel weer wat kracht terugā€¦ Het is dus wel aan de beterende hand?

Getty, JEEEEEE! :dance: Lekker klussen zonder cd! :thumbup: :inlove:

Alleen minder van die fietsen zeg! :wall:

Elle, zonde zeg dat je net je ei had toen je vriend er niet wasā€¦ Dat is wel balen! Volgende ronde maar extra inhalen danā€¦ :wink: :-*

Ingemamavan2, gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt snel zwanger zeg!

Jaloersā€¦ :oops:

Belly, je vriend moet gewoon! Hij heeft niks te willenā€¦ Klussen met die handel! :lol: :dance: :mrgreen:

Ik heb gisteravond nog geklust maar denk dat dat te laat wasā€¦ We merken het welā€¦

Voor mijn gevoel veel te weinig geklust deze periode maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet! :pray:

Bisgby, ik hoop het voor jou ook! Jullie hebben wel lekker veel geklust! :pray: