Je moet gewoon ff met hub gaan praten, zeg hem van te voren gewoon waar het op staat. Niet slapen bij je ouders, en presteren dit weekend :mrgreen:
:lol: Ik ga vanaf morgen inderdaad weer aan de slag, vandaag zou toch nog te vroeg zijn…Ik verwacht hem rond dag 22 en dat valt in het weekend :lol:
Heb al gezegd dat we niet blijven slapen omdat ik een romantisch avondje wil hebben :mrgreen:
Nu maar hopen dat ik niet ziek ga worden want ik begin aardig verkouden te raken :wall: Volgens mij is het gewoon hooikoorts :think: aangezien mijn ogen ook geïrriteerd zijn
Arti: ik heb weinig keus, ik moet die opleiding wel doen. ten eerste wordt hij vergoed, en ten tweede krijg ik zo geen werk :roll:
Maar het valt me wel beter dan dat ik dacht
Jammer dat je te laat hebt geklust :? maar wie weet!
Wij klussen altijd om de dag, vanaf dag 7 tot dag 14, nou dat moet voldoende zijn he?
Ik heb mijn ei meestal rond dag 12!
Belly: heel goed, reageerde hub daar goed op?
Tot nu toe reageerde hij er goed op :inlove: Alleen ben ik nu dus wel strontverkouden geworden :wall: Vanavond maar neusdruppels nemen en zit nu al braaf aan de sap :mrgreen:
Belly: gelukkig dat het alleen maar verkoudheid is, al is dat al beroerd genoeg :?
Ik snap ook wel dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar je moet wel een beetje je dagen in de gaten houden vind ik!
Ben ik met je eens! :thumbup:
Gisteren een ovutest gebruikt, maar zoals ik al dacht heb ik mijn eisprong nog niet…Zal een dezer dagen wel worden, maar vind ik ook niet erg want zo heb ik iets meer de tijd om de verkoudheid weg te laten trekken :shifty:
Belly: oh dan wordt het ook niet klussen dit weekend? Dat is jammer voor jou denk ik, aangezien je vriend doordeweeks niet zo’n klusser is :roll:
Ik denk zelf dat ik hem morgen zal hebben Hoop ik ook aangezien Hub zondag de hele dag met mijn vader bezig is in de keuken en ik niet denk dat hub in de avond dan nog zin heeft :lol:
Enne Belly, hebben jullie goed je best gedaan dit weekend?
Laat ik het zo zeggen, we hebben genoeg plezier gehad gisteren :lol: en de ovutest was gisteren en eergisteren ook op het donkerst…Ik zal er morgen even een foto van maken Nu zijn we ng druk bezig met opriomen want vandaag zijn we begonnen aan de keuken…
Hey meiden! Alles goed hier? Ik lees nog steeds met jullie mee, het lukt alleen niet echt om overal op te reageren. Ik ben al wat minder misselijk aan het worden. Het is nog niet echt weg, maar ik hang gelukkig wat minder boven de pot als de afgelopen weken. Nog 3 weekjes tot de echo en dan kan het echte genieten gaan beginnen! Ik vind het nu allemaal nog wel een beetje eng en onwerkelijk.
Belly, goed dat je hub hebt meegekregen! Nou hopen dat het raak is!
Ik heb afgelopen vrijdag weer wat bloedverlies gehad, denk zelf dat het mijn ovulatie zou kunnen zijn maar steeds als ik bloed zie word ik helemaal chaggie, we hebben woensdag voor het laatst geklutst, wilde eigenlijk vrijdag maar met dat bloedverlies was mijn zin wel over.
Volgens mij is het de komende periode weer erg spannend voor velen van ons, ik ga maar zitten duimen…
Het is inderdaad balen maar aangezien het maar 1 dagje zeer minimaal was hou ik het erop dat het ovulatie was, mijn NOD is over twee weken en dat is ruim gerekend, het zou dus heel goed kunnen. Ik blijf nog hoop houden voor deze ronde, vrijdag ovulatie en woensdag geklust zou heel goed kunnen toch?