@ venix: ja dat is en blijft zo he
@ lily: het is dat ik nog maar 1 test heb, anders had ik denk ik wel getest maar ik dacht, als het zo waterig is, is de kans groot dat het bijv negatief is als het positief zou moeten zijn. en ze zeggen dat je meestal het beste 's morgens kan testen toch. nou ja, als je nog niet ver overtijd bent in ieder geval.
@motermuisje: echt spannend, knap dat je dan uiteindelijk niet test, maar ja als je er maar 1 hebt liggen snap ik wel dat je wacht.
Duim voor je
@sunrise: Duimen, duimen dat het uitblijft super spannend
@Venix wat leuk een zwarte labrador, dat vind ik prachtige honden. Wij hadden altijd een loge labrador maar dan gewoon een blonde
Las dat er meerdere uit brabant komen ikke ook
@lily: Voor mij was de beslissing niet moeilijk, voor mijn man wel.
Na de geboorte van de jongste wilde ik al. Daarna wat dingen meegemaakt waardoor het op zich liet wachten. Nu alles weer rustig werd bleef bij mij de wens heel erg groot dus maar weer praten. Uiteindelijk zei mijn mannetje ja dus helemaal in de wolken.
leuk zeg al die huisdieren. en die labrador is erg mooi.
danielle. ik heb echt vol spanning je verhaal gelezen. wel testen niet testen. ik ben echt heel benieuwd.
en ik begrijp je heel goed met wat als die positief is. dat maakt je gelijk weer bang. dat had ik ook toen ik weer zwanger raakte.
hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen.
pppppfffffff ik word er zo moe van. wel overtijd maar test negatief.
ik word gek van die onzekerheid
Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat het een gezond en vruchtbaar jaar mag worden!
@wondertje, welkom hier word steeds drukker zo
Gezellig!
@sunrise gelukkig dat de oliebollen lekker waren Balen dat de test negatief wasā¦maar zolang er nog geen ongi is kan het natuurlijk nog alle kanten op!
Leuk dat jullie 2 boxers hebben Een collega van mn vriend heeft nu een boxer van een maandje of 3/4ā¦erg leuk! Zelf hebben wij een border collie, ook hele leuke beesten!
@venix, aah wat zonde dat je katten bang waren met oud & nieuwā¦Maar wat een mooie labrador zeg! Onze hond was ook totaal niet bang van t vuurwerk, die vond het allemaal wel best zo haha
@motormuisje ik snap ook wel waarom je nog niet getest hebt, zou zonde zijn als de test niet goed zou werken doordat de urine teveel verdund isā¦dus morgenochtend is een spannende ochtend voor je! Echt spannend hoor! Ben benieuwd en hoop op een positieve test voor je!
Hier nog niet veel verandering, nog steeds een wat trekkerig gevoel in mn onderbuik en heel veel waterige afscheiding :? Heb sinds vanmorge ook ineens hele pijnlijke tepels (terwijl ik er normaal weinig gevoel in heb door een borstverkleining) Dus we wachten maar af of het van een naderende ongi is of misschien toch iets andersā¦al ga ik uit van het eerste, kan het misschien alleen maar mee vallen en is de teleurstelling misschien minder groot mocht ik wel gewoon ongesteld wordenā¦Soms kruipt er wel een goed gevoel naar boven, zo van zou het al zo ver kunnen zijn?? maar dat probeer ik iets of wat te onderdrukken haha al is dat soms best moeilijk Helemaal toen mn vriend gister wakker werd en zei dat ie gedroomd had dat ik zwanger benā¦Ben echt benieuwd!
@sunrise ik zag trouwens dat je aan wondertje wat gegevens vroeg voor het lijstje, volgens mij heb ik dat ook nog niet doorgegeven dus zal het gelijk even neerzetten: ik ben 24, word eerste kindje en NOD is 8 Januari.
Weet iemand trouwens hoe het met cathgirl is?
@ sunrise, fijn om te horen van iemand die precies dat gevoel snapt. en jij houdt het ook spannend⦠maar ja, wel onzeker zo met wel overtijd en geen positieve test :?
@ dotje, bedankt ook en ook bij jou is het spannend⦠haha. altijd zo vervelend, het kan 2 kanten op⦠pffffā¦
en ik ben ook heel erg benieuwd naar cathgirl.
nou, ik duik zo maar is mān bedje in, beetje slaap in te halen van afgelopen nacht. maar daar ben ik waarschijnlijk niet de enige in
CAth heeft zich idd al tijdje niet laten horen.
De spanning rondom het overtijd zijn maar geen positieve test kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor jullie.
hier gaat het beetje slecht. Sinds gisteravond ineens heel erg veel last van me rug maar wil gewoon geen zware medicatie meer slikken. Al kan dat volgens mij nog niet heel erg kwaad aangezien ik ongesteld ben. maar wil gewoon leren dat ik niet voor elk dingetje naar de zware medicatie grijp. moet leren om het zonder te gaan doen.
dotje dank voor je gegevens. heb ze genoteerd en ga ze in het lijstje verwerken.
wanneer er een nieuw lijstje online gaat weet ik niet. want dat gaat via cath.
danielle. hoe is het nu bij jou meis.
venix. wat vervelend zeg dat je were zo last hebt van je rug. hopelijk word het snel iets lichter zodat het draagbaar is.
ik heb gister wat mail contact met cath gehad. ze komt hier eerdaags zelf vertellen. dus dat is dan even af wachten.
hier nog steeds geen ongi te bekennen. word gek van de onzekerheid. ga er nu maar vanuit dat ik ongi word dan kan het alleen maar mee vallen. ben nog nooit zo overtijd geweest. dat is wel vreemd.
als ik maandag nog niet ongi ben geworden neem ik even contact op met de ha.
Nou meiden⦠vanmorgen was ik natuurlijk al vroeg wakker. Eerst mezelf gedwongen om tot half 7 te blijven liggen (draai, woel, draai), mān man natuurlijk ook wakker intussen. En die zegt, ja ga nou maar! haha :mrgreen: Dus eindelijk getest en wachten, wachten, kwam niks, nog een keer āindopenā en toen kwam de controlestreep en ik zag verder nog niks. Ik natuurlijk al lichtelijk teleurgesteld. Mān man zegt, wacht nou gewoon even, er staat 5 tot 10 min wachten op de gebruiksaanwijzing (want hij was er dus echt van overtuigd dat het positief zou zijn). En na 5 min wachten kwam er dus gewoon een heeeeeel licht teststreepje tevoorschijn :shock: Nou durf ik nog niet al te blij te zijn, maar ja⦠een streep is een streep is het motto hier altijd he Dus jaā¦
Nou ga ik morgen wel een andere test kopen en die doe ik dan dinsdagmorgen en dan maar kijken of die donkerder is en of er tegen die tijd nog niets anders is gekomen van :evil:
Ik probeer even een foto van de test te plaatsen, heb ik nog nooit gedaan dus ik hoop dat hij het doet.
Nou het is gelukt, hij staat erop
En ik hou voor mezelf dus een slag om de arm zoals ik al zei, maar eigenlijk roep ik diep van binnen JEEEEEEEEEEEE :inlove: (al blijft het de eerste weken heel erg spannend en engā¦)
O daar ben ik voor de derde keer op rij⦠dat waren even 2 berichten die heel erg ego waren :shock: nu nog even wat andere dingen.
Venix, wat balen met je rug! Hoop dat het ook zonder medicatie beter zal gaan. Ik snap dat je dat niet gelijk weer wilt gebruiken.
Sunrise, wat waardeloos! Hopelijk heb je snel duidelijkheid (en dan natuurlijk de positieve kant op! :inlove: )
hopelijk geeft een 2e test dezelfde uitslag motormuisje
Wat me rug betreft gaat het wel weer over heb het nu 10 jaar dus weet ondertussen wat het is. Alleen heb ik zo erg als nu de afgelopen 12 maanden niet meer gehad en dat is beetje balen.
@ cath we wachten af. hoop niks ernstigs
Wat spannend danielle! Hopelijk geeft de 2e test meer duidelijkheid! Maar inderdaad een streep is een streep he! Ik zal voor je duimen!!
@venix wat balen dat je weer zoveel last hebt van je rugā¦hopelijk trekt het snel weer wat bij
@hier zometeen de kerstspullen maar eens opruimenā¦en dan morgen weer na een weekje vakantie weer school en werken En dan hopelijk komend weekend iets meer duidelijkheidā¦Vind het zo spannend, maar durf echt nergens op te hopenā¦we zullen zien
:dance: :dance: ik vind het al een mooie test Danielle! ik ga duimpjes draaien! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@cath hey meisje,hopelijk is het allemaal niets ernstig! iig al een heel dikke :hug:
@dotje wij hebben gisteren de kerstspullen opgeruimd. En weer school/werken :hug: niet leuk he zo na een weekje vakantie
@venix sterkte met je rug moppie :hug:
@sunrise :hug: wat een onzekerheid meid! hopelijk wordt je OF snel ongi OF (en dat hoop ik meer natuurlijk ) snel een mooie posi test!
hier: ongi voorbij! kunnen we lekker gaan knuffelen :mrgreen:
@petatje zo denk ik nou ook. Was vanmorgen nog wel ongi dus ik denk dat ik ff wacht tot morgen of eigenlijk woensdag aangezien me schoonzusje straks paar dagen komt logeren
@danielle: Ook ik hoop met je mee, maar inderdaad streepje is een streepje.
@Venix: Vervelend van je rug, maar wat heb je dan precies als ik vragen mag?
Ook hier kerstspullen aan het opruimen en goed schoonmaken, heb een week lang griep gehad en een goede kon niks. Dus dat blijft dan liggen he :?
Danielle. een streep is een streep hoor.
hij is weliswaar heel licht maar hij staat er toch echt. gefeliciteerd meis. en genieten nu he.
@ wondertje mijn onderste wervels zijn beschadigd. Kwamen ze na 7 jaar achter omdat ze gingen testen op een hernia. Heb ondertussen al zoveel te horen gehad wat ik zou mankeren en alle behandelingen werken tijdelijk.
Ze houden het nu op chronische overbelasting. Door die beschadiging en slappe spieren (gekomen door steeds minder te gaan doen om maar geen pijn te hebben). Ben nu al een jaar 2x in de week aan het sporten en ben dus van morfine naar paracetamol gegaan. eens in de zoveel tijd maak ik verkeerde beweging en kan ik weer paar dagen amper lopen. Laatste keer dat ik het zo erg had was sept 2009 met me verhuizing dus ben er niet blij mee. Maar heb er wel vertrouwen in dat ik er weer boven op kom.
@ motormuisje Me zus had ook een heel licht streepje en met de 2e test (digitaal van clearblue) die extra uitwees dat ze zwanger was dus ik denk dat we je allemaal mogen feliciteren
Ten eerste bedankt allemaal voor de reacties. En ik ga inderdaad maar gewoon proberen om ervan te genieten. Kan me wel heel erg zorgen gaan maken, maar dat helpt toch niet. Als ik dinsdag een andere test doe horen en zien jullie het natuurlijk
@ Dotje, jammer dat aan de vakantie altijd een eind komt he
@ Petatje en Venix, hihi lekker knuffelen
@ Wondertje, dat schoonmaken, dat ken ik⦠hier was eigenlijk ook alles een beetje blijven liggen (en ik was niet eens ziek :oops: ). Dus ben net even het huis doorgegaan met de stofzuiger enzo
Ik ben gisteren ongesteld geworden; wist al enkele dagen eerder dat ik niet zwanger was d.m.v. een vroege-zwangerschapstest (zo ĆĀ©ĆĀ©n die je vanaf vier dagen voor de NOD kunt gebruiken).
Mijn depressieve klachten worden steeds ernstiger; eigenlijk kan ik al niet amper meer de puf vinden om hier te schrijven. Maar natuurlijk hebben jullie alle recht om op de hoogte gehouden te worden, vandaar dit berichtje. Ik had er ook al even over gemaild naar Sunrise. Enfin, het komt erop neer dat ik mij terugtrek uit dit topic en van het forum. Mijn man en ik zetten de kinderplannen in de ijskast, waar ze thuishoren zolang het zo slecht met me gaat.
Ik zal Sunrise een mailtje sturen om af te spreken hoe we het in zān vat gieten, dat het overzicht in de (mijn) eerste post van het topic up to date gehouden kan worden.
Succes en veel geluk voor iedereen! Het ga jullie goed!