dec 2010/jan2011-stoppers

Wondertje, welkom hier! Wat leuk dat er nog iemand bij ons mee komt kletsen :smiley:

Dotje, wat vreemd allemaal joh. Volgens mij heb je hetzelfde gevoel in je buik als ik… het kan inderdaad de naderende ongi zijn, maar ja… het kan net zo goed iets anders zijn he. Maar ja, ik snap helemaal dat je er nog niet teveel op wilt hopen (ik ken het gevoel!!!).

Sunrise, succes met bakken :wink:

Iedereen een hele fijne en gezellige avond gewenst! :-*

@ wondertje Welkom en leuk dat je mee schrijft.

@ de oliebollen net nog snel op de valreep wat gehaalt bij een oliebollenkraam aangezien ik de hele dag heb gewerkt en me vriend alleen met rozijnen had gehaalt die ik niet lus :?

@ dotje hopelijk gaat het nare gevoel snel weg

@ sunrise hopelijk smaken je oliebollen goed.

@ petatje drukte ken ik heel goed

@ nieuwjaar Iedereen de beste wensen en hopen op een vruchtbaar jaar!!!

@ lily2006 Ik werd ff gewaarschuwt :stuck_out_tongue:

Je schijnt via het forum me zus te kennen (K1TT3N) Wil alleen wel graag dat het niet via het forum bij haar terecht komt als ik hier iets zeg over mogelijk positieve test enz. Begrijp je denk ik wel maar wilde het toch even melden

gelukkig nieuwjaar allemaal. dat 2011 maar een vruchtbaar :**: jaar mag worden.

de oliebollen waren lekker hoor.

hier nu 1 dag overtijd heb een test gedaan maar die wees negatief uit :frowning:

maar voor alsnog geen tekenen van een ongsteldheid :?

het is dus nog wachten op wat komen gaat.

meestal is mijn cyclus 27 a 28 dagen en nooit langer.

mijn zus die zit ook hier op kok. ze weet dat ik bezig ben en als zij eventueel zal lezen over een eventuele zwangerschap zal ik niet erg vinden. ik vertel haar meestal alles als eerste.

maar begrijp heel goed dat je het ook niet wilt dat het al uitlekt via kok. dan is de verassing er een beetje af.

Hoe is het met de andere meiden. allemaal goed de jaarwisseling door gekomen?

Allemaal beste wensen en een heel vruchtbaar jaar toegewenst voor 2011

Hier lekker rustig avondje gehad. Mag ook wel na zo’n dag werken.

Me katten vonden hun eerste oud en nieuw hier echt niet leuk. Die grijze kroop op een gegeven moment onder het keukentrapje en is daar pas onder vandaan gekomen toen we naar bed gingen.

Me zus is ook zeker wel 1 van de eerste die het hoort maar heb een manier bedacht om het te vertellen en wil het gewoon liever zelf doen ipv dat ze het hier leest.

Hoi hoi

Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?

Ben de verhalen een beetje aan het bijlezen en zie dat je gaat trouwen Venix, spannend.

Ik ben dit jaar 5 jaar getrouwd, en dat van die achternaam dat snap ik wel. Ik heb echter mijn eigen naam gehouden met die van mijn man erachter. Niet omdat ik zijn naam niet wilde, maar we hebben al 2 kinderen en die hebben mijn achternaam. Vond het dan raar om met zijn 2en zijn naam te hebben en de kinderen de mijne. Hun achternaam veranderen kost veel geld.

Dat de kinderen mijn naam hebben is weer een ander lang verhaal.

Maar ik gebruik wel vaak de naam van mijn man hoor :smiley:

liefs

@Venix

Ach de katjes, wat sneu.

Altijd vervelend als dieren het eng vinden.

Wij hebben daar met de honden gelukkig geen last van. Eigenlijk reageren ze er niet eens op, ze gaan gewoon lekker liggen.

xx

@ wondertje met me hond heb ik ook geen problemen alleen als we buiten lopen met haar en er is vuurwerk in de buurt dan loopt ze ineens verdacht dicht bij me. Gelukkig valt het hier mee met vuurwerk om 12 uur barst het even los en rond half 1 kwart voor 1 is alles op en is het weer rustig

venix ik snapt het helemaal hoor van het vertellen. het is ook veel leuker als je je zus haar gezicht ziet.

en die arme katten van jou. gelukkig is het allemaal weer voorbij.

venix en wonder leuk honden wat voor honden hebben jullie.

wij hebben ook 2 honden 2 boxers erg leuke beestjes. ze hebben ook geen last van het vuurwerk gehad.

wondertje heb je voor mij nog wat extra gegevens voor het lijstje. met name leeftijd hoeveelste kindje en wanneer je nod is. de dag dat je niet ongesteld wilt worden.

Wij hebben 2 jack russels 4 en 3 jaar oud

Ik ben 28, we hebben al 2 kinderen, en mijn nod weet ik niet.

Ben net gestopt en bij mijn vorige zwangerschap was ik meteen zwanger en weet ik dus niet precies wat mijn cyclus is.

@sunrise Ik heb een zwarte Labrador van net 5 jaar oud.

Jack russels vind ik leuke beestjes alleen te klein ik hou echt van grote honden.Hoe groter hoe beter.

Meiden, allemaal een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011!!!

Hoe is het met de wachtbankmeisjes?

Venix, ow hahaha ben jij het :smiley: Ik las al in het mei-mama’s topic dat je gespot was. Van mij heb je natuurlijk niets te vrezen, maar ik denk dat ik wel weet hoe ze jou gevonden hebben…mogelijk dat een enkele mei-mama hier meeleest/leeft vanwege mij :wink:

Welkom wondertje! En leuk, een derde kindje! Heb je lang over de beslissing voor een 3e gedaan? En honden, ook erg leuk! Jack Russels, geweldig actieve beestjes :mrgreen: Wij hebben zelf altijd labradors gehad. Ook superbeesten :inlove:

Sunrise: Mijn NOD is 17 jan…als mijn cyclus het weer braad oppakt tenminste :roll:

Dotje en Danielle: Spannend? :angel: Dotje, ik kom ook uit Brabant! Gezellig hè, haha

Petatje, zijn de oliebollen goed gelukt? Mijn moeder bakt ze ook altijd :drool:

Kan niet verder mee teruglezen…heeft Cath nog laten weten wat haar beslissing is geworden?

Tot later!

Ow, ik zie dat ik zei dat mijn NOD de 15e is :roll: Dan zal dat wel kloppen, haha

@ Lily mas had het erover dat Kloos mij gespot heeft. Heb begin 2010 paar foto’s van die kleine meid gemaakt waardoor ik haar irl ken.

Blij dat je niks door zal vertellen.

Ik moet mijn NOD ff gaan afwachten. Ben momenteel ongi dus merk het wel

Lieve meiden, allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2011 gewenst!

Jullie zijn het nieuwe jaar goed begonnen met veel te typen hier :wink:

Ja die arme beesten met oud en nieuw ook he… alleen onze kat niet hoor. Die spoort echt niet, die ging dus gewoon op de vensterbank zitten en naar het vuurwerk kijken heel verbaasd :mrgreen:

Nog even ego voor mij; vandaag dus m’n nod. Nog geen :evil: te bekennen. Nou had ik me heel erg voorgenomen om morgenochtend op z’n vroegst te testen, maar ja ik ben natuurlijk heel erg ongeduldig en ik vind het wel spannend. Dus ik wilde eigenlijk net testen. Ik naar de wc, beetje opgevangen in een bakje. Maar nou was de plas heel erg doorzichtig, dus niet geel zeg maar. En ik dacht, dan is het misschien niet geconcentreerd genoeg :think: Dus toch maar niet getest aangezien ik nog maar 1 test in huis heb. Dus ja, toch nog even geduld hebben tot morgenochtend :angel:

spannend motormuisje

@sunrise wrote:

hier nu 1 dag overtijd heb een test gedaan maar die wees negatief uit :frowning:

maar voor alsnog geen tekenen van een ongsteldheid :?

het is dus nog wachten op wat komen gaat.

meestal is mijn cyclus 27 a 28 dagen en nooit langer.

spannend hoor! ik duim dat het positief mag worden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@venix wrote:

spannend motormuisje

Haha we zitten er tegelijk op :wink:

En heb inderdaad wel de zenuwen hihi :shifty:

Ben ook een beetje bang voor de uitslag, nou ja bang is niet het goede woord, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

Als het negatief is, dan ben ik natuurlijk teleurgesteld (al mag je na de eerste maand “proberen” natuurlijk nog helemaal niet klagen :wink: )

Als het positief is ben ik natuurlijk heel erg blij, maar ook weer een beetje bang voor wat komen gaat met het oog op de vorige keer…

Nou ja, ik zal niet meer zeuren en gewoon netjes afwachten :slight_smile:

geduld is een schone zaak zeggen ze

Spannend Danielle! Ik snap je gevoel wel hoor, maar ik denk dat ik toch getest zou hebben dus ik vind het al heel knap van je :clap: