Jeetje meid, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, een hele dikke :hug: voor jou en je man en heel veel sterkte met alles.
cath we hebben elkaar al gemaild. toch wil ik je nog maals heel veel sterkte wensen en een hele dikke :hug: geven
hopelijk gaat het snel weer beter met je
@Venix: DAt is mooi K van je rug. Knap dat je het dan zonder medicijnen doet. Snap het wel want als je straks zwanger bent wil je natuurlijk ook niks innemen.
Hopelijk is het nu ook weer voor even en blijft het dan voorlopig weer uit, het belemmerd je zo in je doen wanneer je last hebt van je rug.
@Cathgirl: Knap dat jullie besluiten om je kinderplannen even opzij te schuiven tot jij je weer helemaal beter voelt. Hoop voor jullie dat het snel weer beter met je zal gaan.
Hier al een flinke berg schoongemaakt. Tijdens het schoonmaken had ik het over de box, waar hij straks evt kan staan. Daarna gewoon verder gegaan, zijn we de tv aan het verplaatsen en alles wat erbij hoort (bende aan kabels enz) zegt mijn man ineens “We kunnen de box straks wel hier zetten” Ik dacht die heeft het over het geluid. Dus ik geef antwoord en hij kijkt me verdwaasd aan en ik daarna hem weer. Had hij het over de kinderbox, ja wist ik veel tot nu toe kwam alles van mijn kant als het over een baby ging. Vond het wel fijn dat hij mee begint te doen.
Vond het wel grappig om even te vertellen.
Cath, heel veel sterkte meis :hug: Hopelijk vind je gauw een manier waarop je wèl op een fijne manier zwanger kunt worden.
Waaaaaah Danielle! Die is gewoon positief hoor! Het is niet eens zo’n fantastische foto maar de streep is er! Dat is wel heel snel :shock: :lol: Geniet iig maar lekker van je test, en daarna zien we wel weer :hug: Ik denk dat je al vroeg voor een echo mag, niet?
Ik ga nu ook maar op t wachtbankje…volgens mij had ik gisteravond mijn eisprong en we hebben wel onze kansen ‘benut’ maar ja je weet toch nooit precies wanneer, en zelfs al doe je alles goed dan kan het natuurlijk nog steeds zo zijn dat het niet lukt die maand. We zullen zien!
Hebben net verf gekocht voor Bastiaan zijn peuterkamer, de meubels zijn wit met mandjes :inlove: en de kamer krijgt een strand/zeethema dus een muur wordt helderblauw en voor de rest met aankleding, schelpen en boten enzo. Je hebt ook heel leuke overtrekjes met zeilbootje erop enzo
Venix, oeewww dat klinkt akelig van je rug! Je sport nu denk ik om het dan toch maar zo sterk mogelijk te maken? En is er bekend of zwangerschap nog gevolgen heeft? T vraagt toch het een en ander van je bekken en onderrug, zeker met het verweken…maar van morfine naar paracetamol is al heel wat!
Wondertje, heb je de boel alweer een beetje op orde? Wel fijn trouwens, dat je er wel zo met je man over kan hebben. Het is toch nodig dat je er met z’n tweeën achter staat. Hoe vond jij de overgang van 1e kindje naar 2 kindjes? Mij lijkt de stap van 1 naar 2 kids namelijk veel groter dan van 2 naar 3…
Petatje: Ongi voorbij! Op voor het echie! Knuffel ze hè haha
Dotje: Wat doe je voor school/werken? Had jij je NOD nou ook al nu? Weet t ff niet meer… :think:
Sunrise: Jeetje raar zeg dat je zo overtijd bent…maar misschien ben je wel zwanger maar heel weinig hcg ofzo? Ik geloof eigenlijk nooit zo in die verhalen maar het gebeurt toch wel degelijk af en toe. Naja, hopelijk wordt het in ieder geval snel duidelijk, want gewoon ongesteld worden is nog fijner dan zo moeten afwachten :hug:
@ lily het enige wat de artsen verwachten is dat ik het zwaarder ga krijgen als de gemiddelde vrouw. Maar verder zou ik het gewoon aan moeten kunnen. dus merk het wel
@ cath balen dat je zo depri bent. Hopelijk gaat het snel beter en een dikke :hug:
@ wondertje kom je bij mij ook ff langs heb nog wel het een en ander te doen hier :mrgreen:
@Venix, Nou als je het niet erg vind sla ik dat aanbod af . Poetsen is niet mijn favoriete bezigheid. Je zal het straks inderdaad wel zwaarder krijgen, maar gewoon goed opletten wat je doet en na je lichaam luisteren, maar dat ken je ondertussen wel denk.
@lily: Ik vond het wel gaan van 1 naar 2 kinderen, maar denk inderdaad dat van 2 naar 3 kinderen veel makkelijker is. Van 1 naar 2 moet je toch ineens je aandacht verdelen over 2 kinderen en wanneer de derde erbij komt ben je dat al gewend. En druk is het hier toch al. En het scheelt dat mijn dochter toen net 4 was en naar school ging.
Ben inderdaad ook erg blij dat ik er nu lekker over kan praten met mijn man. AL word hij soms wel gek van me, sinds hij aangaf ook te willen heb ik het nergens anders meer over
hahaha wondertje het is te merken dat je me niet kent. Als er iemand niet naar zijn/haar lichaam luisterd ben ik dat wel. Heb ik de afgelopen jaren teveel gedaan waardoor ik steeds minder kon doen. maar zal straks wel beter gaan luisteren naar me lichaam
@ Wondertje, haha dat geklets over waar de box zal gaan komen komt me bekend voor, maar bij jullie was het wel een hele mooie spraakverwarring
@ Lily, nee de foto is niet zo heel duidelijk en je ziet de flits omdat het glimmend spul is, maar positief is hij inderdaad wel Ben zelf ook wel verbaasd hoor dat het zo snel is. Maar ja, zoals ik al eerder zei, de vorige keer was ik dus ook met 2 maanden zwanger en nu zelfs met 1 maand, nu alleen zwanger blijven!
En door de vorige keer, maar ook omdat ik een chronische darmziekte heb mag ik inderdaad eerder terecht voor een echo en dan bij de gyn, dat had ik de vorige keer ook. Ik ga eerst nog een test doen dinsdag en dan ga ik daarna eens bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken.
En voor jou begint het wachten nu, spannend en ik duim! En wat klinkt dat allemaal leuk voor de peuterkamer
@ Venix, dat eigenwijze ken ik. Dat heb ik dus wel is met m’n darmen. Als ik er wel eens last van heb moet ik extra medicijnen slikken en dat doe ik dan niet omdat ik eigenwijs ben en denk dat het vanzelf wel weer over zal gaan :eh: Dus ook ik ga nu goed m’n best doen in het luisteren naar m’n lichaam.
Ik zat net opeens naar m’n banner te kijken, ik durf hem nog niet zo goed te veranderen van cyclus ticker naar een zwanger ticker… :oops:
hey meiden wat gaan jullie snel,
weer een nieuwe blz er bij.
Heb net nog wat mail verkeer met cath gehad.
we hebben besloten dat er een nieuw deeltje word geopend zodat het llijst up to date ghouden kan worden
moet zelf even kijken hoe ik alles moet doen dus hou het maar inde gaten.
meiden hier een link naar een nieuw deeltje>
melden jullie je daar weer.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4821082#4821082
dit deelje mag gesloten worden