dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

Over petatje maak ik me ook wel beetje zorgen. Hoop dat die kleine nog ff blijft zitten bij mama in d’r buik.

Ik maak me over mezelf niet teveel zorgen. Heb zondag wel een nieuwe lijst gemaakt met wat er nodig is voor een kleine en erop weg gestreept wat we al hebben. Ik wil vanaf januari weer elke maand iets gaan halen. Is voor mij een goed teken dat ik weer bezig kan zijn met de toekomst. Heb toch afgelopen maanden moeilijk gehad en er heel erg tegen op gekeken om naar babykleding te kijken laat staan dingen halen voor als ik straks weer zwanger ben.

Ja dat was voor mij in het begin van deze zwangerschap ook moeilijk venix. Ik durfde amper wat te kopen omdat ik bang was dat het dan weer mis zou gaan…

Bij mij is het niet de angst op een 2e miskraam maar meer omdat ik onbewust denk ik niet zwanger wil worden als er nog teveel verdriet zit.

Klinkt misschien raar…maar wilde tot afgelopen zondag niet aan een nieuw kindje denken ondanks dat we wel aan het proberen waren. Weet niet of ik omschrijf wat ik psies bedoel maar denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel…

Het verdriet was nog te vers ofzo. (niet echt duidelijk denk ik)

@ikke spannend meis! ik hoop met je mee op een prachtig sinterklaascadeautjes :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@venix ik begrijp wel wat je wil zeggen. Misschien nu je je verdriet kan loslaten is ook je lichaam misschien pas klaar voor een nieuwe poging :hug: :hug:

@danielle en? bijna terug aan het werk? kijk je er naar uit?

hier:het gaat ok,moet echt wel opletten dat ik niet te veel “doe”.

Maar alles is stabiel tot hiertoe.

15 dec opnieuw op controle.

zoiets idd petatje

Blij om te horen dat het bij jou nog steeds zit. Nu je aan de “regeltjes” houden he :wink:

venix, ik snap wat je bedoelt ja, het is natuurlijk voor iedereen ook weer anders hoe je ermee omgaat. is maar goed ook, iedereen doet dat op z’n eigen manier.

petatje, oooo gelukkig meid dat het nog goed gaat!

en bijna weer aan het werk ja… nog een paar dagen verlof en maandag weer aan de slag. ik heb er eigenlijk wel weer zin in, maar ben benieuwd hoe dat na een week is haha.

hoe gaat het hier? ben benieuwd hoe het met ikke is… :pray:

hier gaat het redelijk,lig wel terug op de materniteit,aan het infuus en heb ook al twee longrijpingsspuitjes gehad. Voel me vrij belabberd,heb wat last van de bijwerkingen.

Ach ja,het is voor een goed doel.

BMhals is beetje korter geworden maar niets zorgwekend.

Nu maar weer afwachten :slight_smile:

Petatje blij dat die kleine er nog in zit. En ja bijwerkingen zijn nooit leuk maar zoals je al zei is voor een goede doel…

Ikke hoe is het bij jou ???

Hier druk weekend. Klussen/man jarig/ :stuck_out_tongue: :lol: vieren.

Maar ook wel erg moeilijk gezien ik gister uitgerekend was. Maar ben er beter onder dan verwacht. Heb ook echt weer zin om dingen voor onze 2e te gaan halen.

Hier nog geen nieuws. Niks wat lijkt op ongi of zwangerschap. Morgen zit ik op 31 dagen cyclus. We zullen zien.

weer spannende dagen dus ikke… ECht balen dat je nog geen zekerheid hebt.

Hier de knuffeldagen weer voorbij… Nu afwachten

Ik ben er inmiddels aan gewend :stuck_out_tongue:

Verwacht ook helemaal niks meer… Dan is de klap ook niet zo groot :stuck_out_tongue:

Das wel zo maar ben toch wel blij met mijn regelmatige cyclus hoor

Ikke hoe is het nu bij jou.

venix nog gefeliciteerd met je man. alweer in de wacht dagen. hopelijk krijgt je man over negen maanden zijn kado. voor jullie weer een spannende wacht weken.

goed dat je er weer zo positief naar kan kijken.

hier gaat het goed.

lourenco is een rustige baby. nou ja alleen de dag dan en in de avond is het bal. hij wilt heel graag aan de borst en er zit nog steeds geen rit me in. hij laat er 4,3,3.5 soms 1.5 urr tussen zitten. hij drinkt heerlijk 1 urr lang dus echt tijd voor me zelf heb ik niet. ik ga daarom de bv af bouwen.

hij wilt gelukkig nu in zijn eigen bedje slapen. dus dat geeft ons ook wart rust.

soraya vind het nog steeds heweldig zo’n kliein broertje erbij. en helpt mama heel goed. ze is zo lief voor hem.

Hier helaas toch ongesteld geworden.

:frowning: Balen Ikke. Volgend jaar beter. 2012 gaat ons jaar worden (al heb ik nog 1 kans maar ben bang dat het niet raak is)

@ sunrise goedzo dat lourenco het zo goed doet en lekker rustig is.

ikke balen dat je ongi bent geworden.

hoop dat 2012 jullie gaat worden.

venix. voor jou draaien de duimen op volle toeren

txs sunrise

ben me nu aan het concentreren op een andere zwangerschap. We hebben gisteravond contact gehad met iemand wiens hond 21 dec uitgerekend is omdat we een 2e hondje erbij willen.

Gaat wederom om een Labrador moeder is blond en onze eerste labrador word 20 dec 6 jaar. Dus leuk die datums vlak bij elkaar.

Ben ik dus even ergens anders met me gedachte. Kindje wil ik nog steeds maar merk gewoon dat ik er teveel mee bezig ben geweest afgelopen maanden mede door de miskraam natuurlijk en het verwerken daarvan en gewoon elke keer teleur gestelt omdat ik niet weer binnen 3 mnd zwanger was. Dus op naar leukere dingen om aan te denken :slight_smile:

:thumbdown: :thumbdown: :frowning: balen Ikke ik hoop dat je snel zwanger mag zijn hoor,misschien brengt het nieuwe jaar wel een cadeautje :pray: :pray:

@venix leuk,een hondje erbij.

@sunrise wat fijn dat lourenco het zo goed doet. :thumbup: begrijp wel waarom je de bv gaat afbouwen hoor :slight_smile:

En soraya zo lief voor haar broertje :inlove: super he!

hier:

ben weer thuis,lekker rustig aan terug :wink:

Petatje blij dat de kleine nog in je buik zit. Hoe langer hoe beter zolang het een vroeg geboorte zou zijn.

Hier denk ik op naar volgend jaar. Heb heel erg het gevoel dat ik vandaag nog ongi ga worden. (echt ineens last van menstruatie pijn) Volgens 27 dgn cyclus die ik vaker heb gehad zou het morgen zijn. Maar nog niks te zien dus de hoop is nog niet helemaal verloren.

Verder erg nieuwsgierig naar de puppy’s, Als het goed is volgende week woensdag maar is bij honden net als mensen kan iets eerder of iets later worden.

Dames zoals verwacht me banner maar aangepast :frowning:

en me cyclus maar even op 28 dgn gezet. Het gemiddelde van de afgelopen maanden. Geen touw meer op te trekken blijkbaar