Venix en ikke balen meiden :hug: hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie een mooi cadeautje!
Venix wat leuk een hondje erbij!! Ben benieuwd wanneer ze geboren gaan worden!
Hier gaat alles zn gangetje…kan alleen niet heel lang achter elkaar meer lopen of zitten zonder dat ik ontzettende last van mn onderrug krijg
Vraag me trouwens af hoe het met Cathgirl is? Die is alweer terug van vakantie toch?
Waar Cathgirl is vraag ik me ook af. Ze is naar mijn weten idd al terug.
Pups komen als het goed is deze week. 21ste uitgerekend kan 4 dgn eerder of later zijn. Dus als het goed is voor de kerst. Hoe meer pups er zijn hoe korter de dracht duurt. (zeggen ze)
Ja, ik ben alweer een aantal weken terug! Inmiddels weer bijgelezen in dit topic. Venix en Ikke, echt jammer dat het nog niet gelukt is bij jullie En Petatje, dat is schrikken! Hopelijk blijft je kleintje zo lang mogelijk zitten, hoe langer hij het in je buik volhoudt hoe beter, natuurlijk.
En de reden dat ik even niet hier was: ik heb een beetje een internetdipje gehad (dus geen dipje an sich, maar gewoon ff geminderd met internetgebruik - ik had ook wel last van aan het bureau zitten en dat moet ik op m’n werk ook al). Verder alles goed!
Leuk vakantie gehad, echt ontspannend En het vliegen ging prima ondanks dikke buik. Toen ik terug was, had ik helaas snel weer last van het bureauwerk. Maar gelukkig is daar wel een oplossing voor gevonden; het bleek dat mijn matras bij mijn huidige gewicht (al 15 kg aangekomen!) te zacht was. Daar merkte ik ’s nachts niet heel veel van, maar overdag gaf het klachten. Nu een ander matras en ik kan het zitten/computeren weer veel langer volhouden. Fietsen gaat ook goed, ik sta er eigenlijk van te kijken hoe mijn inmiddels toch wel erg zwangere lijf zich overal zo doorheen slaat!
En de baby ‘viert’ regelmatig ‘feest’ in mijn buik, zo nu en dan krijg ik een flinke trap in mijn ribben! :shifty: Meestal trapt hij/zij gelukkig op wat prettiger plaatsen, gewoon aan mijn buikwand en dat is alleen maar grappig om die heen en weer te zien en te voelen gaan.
Verder ben ik met zwangerschapsyoga begonnen, nu 3x gedaan. Het is helemaal niet zweverig - waar ik vantevoren een beetje bang voor was. Lekker ontspannend, en ook gezellig met de andere moeders-in-spe. Of de ademhalingsoefeningen me veel opleveren tijdens de bevalling, valt natuurlijk nog te bezien. Maar kwaad zal het in ieder geval niet.
P.S. Wat een verademing voor de ogen zeg, blauw met roze i.p.v. alleen roze :thumbup:
cath goed om te lezen dat alles goed gaat en dat je heerlijke vakantie hebt gehad. En inderdaad als je teveel last hebt van aan een bureau zitten gewoon zo min mogelijk doen. Snappen we allemaal wel denk ik.
Hier nog steeds geen puppy nieuws
:lol: :lol: :lol: :lol: Vannacht zijn er 11 pups geboren :lol: :lol: :lol: :lol:
Ben echt in stuitersfeer nu !!!
Aaaah leuk :inlove: :inlove:
Weet je al wanneer je ze kan bewonderen?
@ dotje nee nog niet moet nog even afspraak maken. Liep gister nav de foto’s al uit te zoeken en heb die vrouw echt al 6 mails gestuurd dus wil me even rustig houden. Is voor haar ook erg druk natuurlijk 11 pups en zeurende mensen die ze lief vinden en willen hebben en willen kijken enz…
Aaaaaaah :inlove: Om verliefd op te worden!
Wat een lieve frummels! :thumbup:
@venix wrote:
cath goed om te lezen dat alles goed gaat
Hoogmoed komt voor de val … een dag later kreeg ik buikgriep Nou ja, niets ernstigs dus. Maar in het begin maakte ik me toch zorgen omdat ik een heel strak/drukkend gevoel op mijn bovenbuik had. Maar de verloskundige, die ik er even over gebeld heb, kon me al snel geruststellen, want ik had ook lichte verhoging en nog wat andere symptomen die niet op beginnende zwangerschapsvergiftiging leken. En inderdaad, even later zette de buikgriep door en had ik zelf ook prima door wat het was. Nu alweer aan de minderende hand gelukkig, al ben ik nog wel slapjes (erg weinig gegeten de afgelopen 2 dagen).
Vrolijke kerst dames! :lol: :lol: :lol:
@Petatje wrote:
Vrolijke kerst dames! :lol: :lol: :lol:
Jij ook en natuurlijk de andere dames fijne dagen !!!
Fijne kerst meiden! :lol: :-*
Nouja zeg, zie nu net dat mijn banner niet aangepast is (via de telefoon) en dat mijn laatste bericht niet doorgekomen was (stomme telefoon)
Ik zit weer op het wachtbankje… Als het goed is in de eerste week van januari meer nieuws…
@venix, waar blijven de puppenfoto’s
@andere dames, hoe gaat het bij jullie?
@ikke_w wrote:
Nouja zeg, zie nu net dat mijn banner niet aangepast is (via de telefoon) en dat mijn laatste bericht niet doorgekomen was (stomme telefoon)
Ik zit weer op het wachtbankje… Als het goed is in de eerste week van januari meer nieuws…
@venix, waar blijven de puppenfoto’s
@andere dames, hoe gaat het bij jullie?
Hopen voor je op verlaat kerstkadootje.
Zodra ik meer foto’s heb zet ik ze neer
Hier een foto van vanmorgen toen we op “kraamvisite” waren
Ons kleine mannetje samen met mij
aah wat een droppie! :inlove:
@ikke spannend hoor,ik duim heel hard
voor iedereen een heel mooi,liefdevol,gezond en gelukkig 2012! :-* :-
Voor onze laatste 2:dat jullie maar heel snel zwanger mogen zijn :- :-
Voor onze bevallen mama’s: ja,kan jullie niet veel wensen hihi buiten misschien een goede nachtrust? :lol: :lol: Geniet van jullie gezin!
Voor de zwangere mama’s: succes met de laatste loodjes en ik hoop op een voorspoedige bevalling en prachtig gezonde kindjes! :- :-*
@petatje inderdaad een droppie en txs voor je wensen.
Hoop ook dat 2012 ons allemaal een gezond kindje gaat schenken en dat de bevallen mama’s mogen blijven genieten van hun opgroeiend wondertje
Iedereen een gelukkig 2012…
Dat alle al geboren kindjes het goed mogen doen, dat de nog zwangeren een voorspoedige zwangerschap mogen hebben en dat venix en ik ook gauw een positieve test mogen hebben…
Hoe hebben jullie het oud en nieuw gevierd/overleefd?
Heb nu al een dag of 3 een vreemd gevoel in mijn onderbuik… vooral als ik erg druk ben geweest… Heb het met oud en nieuw dus maar gehouden op 1 wijntje (om te proosten) en de rest van de avond op witte druiven/citroensap (wat zijn mensen toch goed te foppen :p)
Nog 6 dagen… En dan weet ik (denk ik) meer… Spannend dus weer…