dec 2010/jan 2011 Stoppers !! Dotje Gefeliciteerd !!!

Ondertussen ook al voor de 2de dag op rij misselijk… Niet het misselijk dat je moet spugen, maar gewoon een naar gevoel…

Zou het dan misschien deze keer?

hoop het voor je ikke. Maar weer uit ervaring dat het niks wil zeggen. Ik ben misselijk rond me eisprong en paar dagen voor me menstruatie (al 4 mnd)

maar ik geef de hoop niet op voor je en blijf duimen

We zullen het zien :wink:

Nog 5 dagen (en mischien een beetje) geduld

Gelukkig Nieuwjaar @ allen - hopelijk voor allemaal met kindergeluk :inlove: Venix en Ikke, ik duim weer voor jullie! :pray: :thumbup:

Hier alles goed - de buikgriep waar ik het onlangs over had, was juist op tijd voor Kerst weg. Toen kon ik weer goed bij-eten :wink: En gisteren een echo gehad om te zien of de placenta goed lag (die lag met 20 weken wat te dicht bij de uitgang). Gelukkig was nu alles goed, dus geen medische indicatie voor de bevalling :slight_smile: Ook nog even een ‘sneak preview’ van het kindje gehad; wat was het al een reus in vergelijking met 12 weken geleden! :smiley:

Leuk he cathgirl om nog ff te spieken en goed nieuws dat de placenta nu goed ligt.

Gaat opschieten voor je. Succes met de laatste weken.

Dan even EGO: hier hecktische morgen gehad. eerst naar fysio toen rond bellen en naar de dierenarts. 1 van me katten heeft blaasontsteking en als dat door blaasgruis word veroorzaakt en de blaas verstopt raakt moet ie binnen 24 uur geopereerd worden anders overleefd hij het niet. Die blaas is nu niet verstopt en blaasgruis word onderzocht als ik urine heb kunnen opvangen. Daarna nog gaan douche en over 20 min moet ik naar me werk voor nog een werkdag van 8 uur. pfffffff nu al dood moe

Beetje laat, maar allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar natuurlijk.

Blijf duimen voor Venix en Ikke :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Hoop dat met de rest ook alles goed gaat, hier gaat alles prima in ieder geval.

Sorry dat het even kort is, volgende keer weer meer!

ff ego berichtje

Kat heeft dus blaasontsteking veroorzaakt door gruis. Nu pijnstillers en penicilline en speciaal voer.

weer 20 euro voor zakje van 1 kilo :frowning:

Hoe is het bij ikke ?? Al nieuws ?

Balen Venix, hopelijk is jullie kat er weer snel bovenop!

Vanochtend bij de vk; het bevalplan doorgesproken. Neigde ik voorheen naar een poliklinische bevalling; nu toch vooral naar een thuisbevalling. We zitten hier gelukkig op minder dan 10 min rijden van het zkh, mocht het toch ineens nodig zijn.

Mijn ijzer en vitamine D waren getest, helemaal goed. Vitamine D was in het begin van mijn zwangerschap (midden in de zomer nog wel!) aan de lage kant, ergens rond 40 (moet tussen de 50 en 150 liggen; 80 en hoger is ideaal)l . En nu in de 90, meer dan 2x zoveel geworden! :thumbup: Daar hebben mijn man en ik (bij hem bleek het kort na mijn eerste checkup ook te laag; hij had het laten meten vanwege aanhoudende vermoeidheidsklachten) dan ook heel wat voor gedaan: pilletjes, 2x/week vette vis en natuurlijk onze Tenerife-vakantie in november j.l.

Ik vind het fijn dat ik ons winterbeebje nu op de wereld kan zetten met een goede voorraad vitamine D; goed voor de botopbouw en het schijnt minder kans op luchtweginfecties in zijn eerste levensjaar te geven. Ik heb nu zelf ook heel veel minder last van seizoensgebonden neerslachtigheid/winterdepressie; of dat door vitamine D, therapielamp, mijn compleet andere hormoonhuishouding komt … Waarschijnlijk een combinatie van factoren. Ik ben er in ieder geval zeer blij mee! :smiley:

Denk dat ik toch ongi ga worden. Heb lichte afscheiding.

Vrienden van ons zijn op visite (logeren hier) en zij is 22 weken zwanger. Best confronterend. Helemaal omdat ze 1,5 maand na het stoppen met de pil zwanger werd. Hij zit steeds aan haar buik wat nog veel confronterender is.

Ondertussen ben ik nog steeds misselijk, en kramperig.

@ikke_w wrote:

Vrienden van ons zijn op visite (logeren hier) en zij is 22 weken zwanger. Best confronterend. Helemaal omdat ze 1,5 maand na het stoppen met de pil zwanger werd. Hij zit steeds aan haar buik wat nog veel confronterender is.

:frowning: :hug:

Weten je vrienden van jullie kinderwens? Zo ja, dan zou ik in hun plaats in ieder geval erg oppassen met zulk soort intimiteiten - natuurlijk is dat pijnlijk voor iemand bij wie het niet wil lukken (het feit dat ze zo snel zwanger is natuurlijk ook, maar dat lag buiten hun macht).

@cathgirl wrote:

@ikke_w wrote:

:frowning: :hug:

Weten je vrienden van jullie kinderwens? Zo ja, dan zou ik in hun plaats in ieder geval erg oppassen met zulk soort intimiteiten - natuurlijk is dat pijnlijk voor iemand bij wie het niet wil lukken (het feit dat ze zo snel zwanger is natuurlijk ook, maar dat lag buiten hun macht).

Ja, ze weten van onze kinderwens. Maar goed. Ik probeer er doorheen te kijken en te denken “mijn tijd komt wel”

@ikke_w wrote:

Ja, ze weten van onze kinderwens. Maar goed. Ik probeer er doorheen te kijken en te denken “mijn tijd komt wel”

Nou, ik weet het niet hoor … Als ze nu heel even op bezoek waren … maar ze logeren bij jullie en jij moet hier dus nog langer tegenaan kijken :frowning: Zouden ze er niet voor open staan als je eerlijk aangeeft dat hun gedrag (buik aaien) je pijn doet?

ikke toen ik zwanger was had ik ook ongi gevoel. Dus zolang je nog niet ongi bent de moed zeker niet opgeven.

En wat betreft confrontatie weet ik alles van heel erg pijnlijk. Sommige doen het niet express maar kan inderdaad wel heel pijnlijk zijn.

en inderdaad jou tijd komt zeker nog wel. hopelijk september mama samen met mij :stuck_out_tongue:

ikke:afscheiding en/of ongi gevoel kan beide kanten op hoor. Ik voelde me ook alsof ik ongi moest worden…

Ik duim voor je!

:-*

Helaas :frowning:

ships :frowning:

Hoi, ik heb vandaag m’n laatste pil geslikt!

Ik wil graag mee schrijven maar kan niet dagelijks posten!

Hebben jullie hier problemen mee??

Hoor t wel!!

Ooh verkeerde topic sorry!! Succes dames !!

@ikke_w wrote:

Helaas :frowning:

:hug: