fijne vakantie Cath! :-*
@danielle alles goed hier hoor,lekker druk ventje :inlove: :inlove:
@venix ff aankijken he,kan wel van een innestelling zijn
Heey dames
Denk stuur weer is een berichtje want het is hier zo stil…
Met mij gaat het redelijk nog niks te merken van ongi/zwwangerschap.
Wel vind ik het erg moeilijk dat de uitgerekende datum dichterbij komt. Ik lees nog beetje mee bij de dec mama’s omdat ik buddy ben voor 1 van de dames daar. En ik weet dat mijn kleine er nu waarschijnlijk had geweest omdat de kans groot is dat bij mij met 37 wk die kleine gehaald word. Dan had ik nu dus een kleine gehad van 3 dgn. Dat vind ik nu wel echt moeilijk maar gaat beter dan verwacht met me. Denk er niet teveel bij na maar als ik het doe steekt het behoorlijk.
Hopen dat ik maandag niet ongi word !!!
@venix wrote:
Wel vind ik het erg moeilijk dat de uitgerekende datum dichterbij komt. Ik lees nog beetje mee bij de dec mama’s omdat ik buddy ben voor 1 van de dames daar. En ik weet dat mijn kleine er nu waarschijnlijk had geweest omdat de kans groot is dat bij mij met 37 wk die kleine gehaald word. Dan had ik nu dus een kleine gehad van 3 dgn. Dat vind ik nu wel echt moeilijk maar gaat beter dan verwacht met me. Denk er niet teveel bij na maar als ik het doe steekt het behoorlijk.
Ik breek even in omdat Venix mijn buddy is. Meid ik kan het me zo goed voorstellen. Zelf heb ik dit natuurlijk ook gehad, maar ik had het geluk dat ik op mijn uitgerekende datum weer zwanger was van een nieuw wonder. Ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.
En laat maar even weten als je je het te moeilijk vind om mijn buddy te zijn, kan me voorstellen dat het te confrontrerend is.
Dikke :hug: :hug:
@wannabe-mammie wrote:
@venix wrote:Wel vind ik het erg moeilijk dat de uitgerekende datum dichterbij komt. Ik lees nog beetje mee bij de dec mama’s omdat ik buddy ben voor 1 van de dames daar. En ik weet dat mijn kleine er nu waarschijnlijk had geweest omdat de kans groot is dat bij mij met 37 wk die kleine gehaald word. Dan had ik nu dus een kleine gehad van 3 dgn. Dat vind ik nu wel echt moeilijk maar gaat beter dan verwacht met me. Denk er niet teveel bij na maar als ik het doe steekt het behoorlijk.
Ik breek even in omdat Venix mijn buddy is. Meid ik kan het me zo goed voorstellen. Zelf heb ik dit natuurlijk ook gehad, maar ik had het geluk dat ik op mijn uitgerekende datum weer zwanger was van een nieuw wonder. Ik hoop zo voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.
En laat maar even weten als je je het te moeilijk vind om mijn buddy te zijn, kan me voorstellen dat het te confrontrerend is.
Dikke :hug: :hug:
Vind je reactie echt lief. Ik blijf gewoon je buddy... Vind ik alleen maar leuk.
En weet dat jij dit ook hebt mee gemaakt en genoeg andere ook zal altijd moeilijk blijven dit soort tijden. Ben blij dat er genoeg voorbeelden zijn die mij de moed geven om door te gaan omdat ik zie dat je na een MK ook een gezond kindje kan krijgen.
nou vertrouwen meid, het komt vast (snel) goed!!!
Nu dus cyclus van 27 dgn… opzich niks nieuws aangezien ik dat wel vaker heb. Alleen de keren dat ik het nu gehad heb waren de eerste rondes na het stoppen en na me MK.
Nog 1 kans om onze plannen van vorig jaar waar te maken. Het idee was om dit jaar zwanger te raken en volgend jaar een kleine te krijgen. Dat laatste kan natuurlijk nog steeds maar voor het eerste is komende maand laatste kans. Dus op naar de volgende ronde…
Venix, meid ik duim me suf (ook voor ikke natuurlijk) en het helpt maar niet. Ik snap het helemaal hoe moeilijk het kan zijn als je bij de uitgerekende datum komt, dat had ik ook wel de vorige keer hoor.
Petatje, fijn dat het allemaal goed gaat, dus je hebt een trappelaar :inlove: haha.
Verder gaat het hier ook nog steeds goed. Net voor het eerst met Lukas in de draagzak een stukje gaan lopen. Volgens mij vond hij het wel wat, hij viel halverwege in slaap
hey dames,
zal ook hier ff een update doen.
Lig momenteel op de materniteit met placenta praevia en aan de weëenremmers.
baarmoederhals is bijna helemaal verstreken en 1 cm opening.
we kijken van dag tot dag hoe het gaat.
Nu enkel hopen dat broertje nog lang genoeg bij mama blijft
Hopen dat ie nog blijft zitten tot hij levensvatbaar is.
Petatje, jeetje heel veel sterkte meid, ik mee dat hij daar nog even goed blijft zitten.
petatje jeetje wat een schrik. stertkte en ook ik ga dat broertje nog lang bij mama blijft zitten
heey dames
ff vraagje voor de zwangere dames…
Heeft 1 van jullie nog een buddy nodig ??
Zo ja bied ik me aan
wat lief van jullie dames! :-*
ben sinds vanmiddag thuis,strikte bedrust en medicatie.
Donderdag weer op controle en bij minste twijfel bellen.
@venix heb al een buddy maar wel lief dat je het vraagt
O gelukkig dat je weer thuis bent, maar inderdaad bij een hele kleine twijfel gelijk aan de bel trekken! Die kleine moet echt nog zo lang mogelijk blijven zitten.
Verder met iedereen alles goed?
Ik begin steeds weer meer aan het idee te wennen dat ik weer bijna aan het werk moet. Ik vind het wel een beetje vreemd, maar ook wel lekker eigenlijk. Weer even wat anders zijn dan alleen maar moeder. Is niet negatief bedoelt hoor, maar ik denk dat het wel goed is om ook zo af en toe even weg te zijn zeg maar. Nou ja, jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik. 5 dec. ga ik weer beginnen. Ik zit in het basisonderwijs, dus een leuke datum om terug te komen :lol: val met m’n neus in de feestelijkheden haha.
zal idd vreemd zijn danielle maar ook wel leuke datum om weer te beginnen :lol:
Hier gaat het goed nog regelmatig koppijn en huilbuien maar ben wel weer aan het werk en bevalt me beter dan ik gedacht had dat het zou gaan doen.
Hier nu in de wachttijd voor de laatste kans van dit jaar…
Vind het toch wel lastig allemaal… Nu inmiddels 3 collega’s die zwanger zijn (1tje nu 34 weken, 2 nu 21/23 weken) en dat terwijl 2 daarvan tegelijk met mij gestopt zijn met de pil…
Probeer er maar niet te veel bij na te denken…
Heb de banner ook maar weer aangepast… Op basis van de 28 dagen weer… Maar kan ook zijn dat de redday over 8 dagen is ipv 5
ikke kan me goed voorstellen dat het lastig is voor jou. Vind het ook echt balen voor je dat je nog niet zwanger bent. Voor mezelf ook natuurlijk maar ik ben in de tussentijd al wel zwanger geweest en weet dus dat het zonder moeite kan. Bij jou nog helemaal niet… :twisted:
Hoop het zo voor je dat het op de natuurlijke manier gaat lukken. Anders volgende maand naar de huisarts ofzo ??? Of blijf je gewoon proberen ?
Ik probeer nog in elk geval tot mei aankomend jaar… Dan ben ik 1,5 jaar gestopt met de pil… Tussendoor hebben we 2 of 3 maanden gehad dat we niks gedaan hebben aan het zwanger worden, dus die tel ik niet mee…
Overigens zou mijn NOD rond de sinterklaas zijn
leuk sinterklaas kadootje…
Ik moet zo ie zo wachten tot eind mei ivm me curretage. Dan is het een jaar geleden voor mij. Niet het stoppen maar wel dat ik opnieuw moet gaan tellen,
O meiden ik hoop zo voor jullie dat het snel mag lukken
Hoop ook dat het nog goed gaat met Petatje en de kleine